2014. május 5.

Leiner Laura: Remény


Leiner Laura - Remény

Kiadó: Ciceró
Eredeti cím: -
Új tanév, új osztálytárs, új konfliktusok, új és régi barátságok, új és régi szerelmek…
A 11/B-ben továbbra is „zajlik az élet”, miközben többek között az is kiderül, hogy mi történt a párizsi csereutazáson, hogy kicsoda Jérome és Benoit, és vajon ki lopja Dave személyiségét, hogy miért veszélyes a Gomba, hogy Zsák kibe lesz szerelmes és Cortez miért törli ki az összes ismerősét a Facebookon…
Na és persze, hogy Reni kitől kapta a nyakláncot meg a gyűrűt…
Reninek is újabb kihívásokkal kell szembenéznie, de úgy tűnik, egyre jobban felnő hozzájuk…









Véleményem

Vééégre! Oké, ennek a kötetnek a legjobb a borítója, de hogy eddig ez a legjobb kötet is! Végre nincs senki „ne menj Reni közelébe” vagy „ne menj Cortez közelébe” manus – és ez a halloweeni buli… Oké, már majdnem minden tökre buli volt, amikor Kinga és Zsolti és Reni egyszerre rombolta össze az álmaim. Miszerint végre nincs több Reni-szenvedés Cortez miatt… Komolyan, én sírok Reni helyett – de én egész más okból kifolyólag.
318. oldal, Kinga kiakadása – életembe nem nevettem még ilyen jóízűt…, ezen a könyvön. Hát valami hihetetlen! Zsolti és Ricsi mellé kezd felzárkózni Kinga is, mint top karakter.
A legendássá vált „Melyik szeptember 8.?” istenem, ez tényleg romantikus. Habár eddig nem kedveltem túlzottan ezt a sorozatot most adok neki egy oké-t.
Hogy lehet az, hogy Virág nem akadt ki, amikor mindenki róla beszélt és fogadásokat kötöttek a szerelmükre – Ricsi és Virág mindörökké -, de Reni már most sipákol? Én megértem, hogy a suli legmenőbb fiújával jár, de akkor is – tényleg tapasztalatból tudom, hogy milyen, de aki ennyit nyavalyog rajta, az meg sem érdemli.
Idézetek, amiket kedvelek:
·         Télapós
·         „Melyik szeptember 8?”
·         Végzősök lettünk
·         „Emike”
·         Franciaórák
·         madár-madár

Ez a tipikusan olyan sorozat, amit nem olvasok el, mert túl nagy a rajongás körülötte – és az elfogult rajongók ugyebár csak jót mondanak róla. De aztán elolvasom és lehet, hogy az elején nem köt le, de az egyik része biztosan nekem is tetszik. Így van ez a SzJG-ben is, ahol az ötödik rész már kezd alakulni abba az irányba, hogy ne egy Reni nyavalyog sztori legyen.
Viszont még mindig zavar a sok smile a mondatok közepén, de legalább nem annyi van benne, mint az előzőben. Reni szüleit továbbiakban is csak felesleges, idegesítő karaktereknek látom – szerintem borzalmasak. Viszont Kinga pozitív irányba mozdult el a ranglétrámon.
Macu pedig csodálatos új szereplő – sokkal jobban megkedveltem, mint Arnoldot. A könyv nem volt híján humornak és mozgalmas is volt. Habár nekem még mindig nem álomiskola ez a gimnázium, és az osztályközösségüket sem irigylem annyira – nálunk is ilyen – hanem sokkal inkább, hogy az osztály maguknak is szervez programokat. És persze Ricsi miatt – aki nagyon cuki Virággal.
Erről a kötetről csak annyit tudok írni, hogy szerintem jó volt a civakodás - habár a haragszomrád részek kicsit többségben voltak. Ha választanom kéne az eddigi részek közül kedvencet, akkor ezt mondanám – bár a negyediktől kezdett el érdekelni komolyabban a történet.
Borító: A tökéletes, a képpel, a színnel és mindennel!

A sorozat részei

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése