2024. április 12.

1. negyedév || PárosKönyvesKihívás (2024)

Sziasztok!

Eltelt három hónap, azaz március utolsó napján lezártuk az első negyedévet és úgy döntöttem, hogy több ezzel foglalkozó bejegyzést is hozok. A VéCsé után megmutatom nektek a PárosKönyvesKihívásunk jelenlegi állását. Idén mindketten még az első negyedévben nekikezdtünk az első könyvünknek, és ez szerintem egy jó döntésnek bizonyult. De, hogy mégis hogyan is állunk jelenleg illetve Férj milyen furcsaságot tett idén, azt a bejegyzésben olvashatjátok.

 

 

2024-re körvonalazódtak a szabályok – amit egy tekintetében biztosan nem fogunk tartani, de ezt majd decemberben mesélem el nektek. ITT megmutattam, miket választottunk a másiknak fixen és, hogy mik közül mit húztunk. Én tudtam, hogy az egyik könyvet az év első felében, a másodikat pedig a másodikban akarom kiolvasni, így szinte az egyik első olvasmányom lett a fix könyv. Férjem egy kicsit megvariálta a dolgokat, mert nagyon sokat meséltem neki az egyik húzható könyvről és elolvasta a fülszöveget, majd nem sokra rá bele is kezdett.

 

Én olvastam

 

Janikovszky Éva: Égigérő fű

Ebben a könyvben az a legviccesebb, hogy az enyém és mégis a férjem ajánlotta nekem – ő olvasta már, én 2024-ig nem. A filmet láttam már korábban és apa nagyon szereti is, de ennyi emlékem volt magáról a sztoriról. Aranyos kis történet volt ez könyvben is, ami szerintem minden korosztálynak mást ad – egy gyerek vagy egy felnőtt nem éppen ugyanazt fogja kiolvasni a sorok közül. EBBEN a bejegyzésben írtam kicsit bővebben róla illetve itt van a 10 kérdéses kihívásos kérdéssor is.

 

Férj olvasta

 

Csendes Nóra: Zápor utca

Hivatalosan ezt nem kellett volna olvasnia, de megemlítem itt, mert akár ki is húzhatta volna. Ehhez nem érkezik kérdezz-felelek bejegyzés a kihíváshoz kapcsolódva, de azért megkérdeztem tőle, hogy mi volt a véleménye a könyvről. Tetszett neki és nem bánta meg, hogy kiolvasta, mert jó volt. Számomra meglepő, de mikor megkérdeztem, hogy melyik idősík tetszik neki a kettő közül jobban ő a modernt mondta (pedig meg voltam győződve róla, hogy a múlt jobban fog neki tetszeni, ezért is ajánlottam figyelmébe a könyvet).

 

J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve

Március végén belekezdett a fix könyvbe, amit választottam neki és azóta, amikor megjegyzem nevetését hallva, hogy „Ugye, hogy tetszik?” mindig azt a választ kapom, hogy „A filmben is tetszett az első rész.” – de kiolvasni a könyvet már nem akarta, így én mindig csak a szememet forgatom. Nem vagyok benne biztos, hogy nem fogja tovább olvasni a sorozatot, mert szerintem már érti miért rajonganak a könyvekért annyian. Erről majd érkezik a szokásos 10 kérdéses kérdőív, így akkor mindent megtudhatunk arról, hogy mennyire tetszett neki.



Ki fogja teljesíteni szerintetek előbb a kihívásunkat? Ér-e az férjemnél, amit nem húzott ki és mégis kiolvasta?

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

2 megjegyzés:

  1. Ez a kihívás annyira jóóó még mindig :D
    Kíváncsi leszek a Harry Potteres kérdezz-felelekre (a többire is, de erre főleg), és nagyon ajánlom a továbbolvasását!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Hamarosan jön, csak még nem sikerült időt szakítania rá, hogy kitöltse. Azt biztosan tudom amúgy mondani, hogy érdekli a folytatás és határozottan nem zárkózik el tőle, hogy folytassa valamikor.

      Törlés