2014. május 5.

Benina: A Boszorka városa


Benina – A Boszorka városa
Kiadó: Könyvmolyképző
Eredeti cím: -

Méltó vagy rá? Kellan Black a Sellők átkának hála beléphet a boszorkák ősi városába, Moldomusba. Az ok, amiért vállalja a megalázó szerepet, hogy kivívja a Méltóságot, mellyel elnyerheti szerelme, az egyik Utolsó, Bíborhajú Boszorka, Claire White kezét.
Világok sorsáról dönthetsz, és megváltoztathatod a jövőt.
Claire Moldomusba menekül legnagyobb ellensége, az apja támadásai elől. Hamarosan rá kell döbbennie, hogy a csodálatosan tiszta városban minden más, mint aminek első látásra gondolta. Az új bonyodalmak régi ellensége karjába kergetik, és onnantól kezdve kőkemény döntéseket kénytelen meghozni.
Belehaltam, kiürültem, állattá váltam nem bírtam érezni többé.
Victoria Cat, akit Boszorkák védelmére teremtettek mindenét elveszíti, amikor egy Testőr életét előbbre helyezi egy Bíborhajúnál. A több mint négyezer éves szolgalelkű lény története életre kel a lapokon.
A Bíborhajú trilógia befejező része feltárja a mágia rejtekeit, elfújja a homályt, és beavat a titkaiba.
Figyelj! Nehogy szem elől téveszd a sárkányt!


Véleményem

Újabb post-it, avagy amik feltűntek:
·         A lapok fogynak – mármint terjedelmileg
·         Kellan sellő-mutáns, hát de legalább nem a szépségen van a hangsúly
·         Claire naivsága, hogy nem mondja el senkinek a halálos ítéletét
·         Hannah, szegény, de legalább kapott egy elsőcsók szerűséget.
·         Nice, én is akarok olyat – ha olyanok lennének itt is a poloskák garantáltan állatkertem lenne!!!
·         Victoria és Lucas… <3
·         Pszükhé, Victori tigrise -> cuki kistigris lehetett
·         Szóval, Regina ment és segített Claire-nek, aztán tökre boldog volt és végül… Most komolyan meghalt?
·         Vége, boldog.
·         Nagyon szép borító!

Keserédes ez a vélemény, mert egyfelől tetszett, másfelől vége – nekem egy kicsit, hm, befejezetlen volt, akármennyire is éreztem, hogy be van fejezve. Lehet, hogy ez abból fakad, hogy már most várom Milan könyvét.
A könyvek terjedelme egyre inkább lejjebb haladt – és valahogy nekem a sorozat első rész (a vége) lett a kedvencem. Tetszett ez a rész is, de nekem nagyon hiányzott a HARC a végére – amit kaptunk az nekem nagyon kevés és gyors volt. Viszont az írónő stílusa és fogalmazása és karakterei még mindig nagyon, nagyon tetszenek.
Nagyon tetszett, hogy Benina nem mindent a tökéletességre alapozott – Kellan átka, amivel be tud lépni Moldomusba – itt bepillanthattunk Kellan érzéseibe, és abba, hogy fél attól, Claire csak szépen vonzódik hozzá. Annyira jó volt olvasni, hogy Claire bizonygatja, hogy nem a külseje miatt szeretett bele, hanem a belsőtulajdonságai miatt.
Ami nekem egy kicsit mélypont volt az Claire titka. Nem azért, mert nem értem meg, hogy Kellan miatta vállalta a sellőlétet, és ezért nem akarja elmondani – hanem azért, mert Victoriát is titoktartásra kényszeríti. Ilyen esetben egy ideig én is biztosan titokban tartottam volna, de tartok tőle, hogy Claire elég sokáigtitokban akarta volna tartani. Lin-től viszont nem volt szép, hogy egy ilyen mérgezett levelet küldött – még akkor sem, ha úgy érezte, hogy Claire tehet David haláláról.
Az viszont nagyon tetszett, hogy Hannah életébe elhozták az első csók lehetőségét, még ha csak vizuálisan is. Olyan fiatal volt és szeretett volna még élni – de akkor Cam és Regina fia lesz a rossz, tehát a halált választotta. Nagy csattanó volt, hogy ki a harmadik párka (Bű, Báj, és Hannah), aztán egy kicsit megnyugodtam – Hannah még vissza fog térni az élők sorába, egyszer.
A Bű és Báj-os rész egy nagyon-nagyon vicces rész volt. Imádtam minden sorát annak a résznek és nagyon tetszett, hogy ilyen feladatokat kellett végrehajtani annak érdekében, hogy Kellan elnyerje Claire kezét.
Ami megdöbbentett:
1. Milan az Iudex: Olvastam, olvastam és olvastam a könyvet, amikor megakadt a szemem azon, hogy Milan az Iudex – azaz a bíró, törvényvéglegesítő – és, hogy nem is olyan fiatal. Jó, túlléptem rajta – főleg mert már hallottam előtte is az „Az Iudex végzete” plusz köteten, amiről nem titkolták, hogy Milan könyve lesz.
2. Regina végezete: Oké, gondoltam, hogy nem lesz minden happy a végére, de azért ezt nem vártam volna. Regina halála számomra – és Cam számára is – felfoghatatlan volt. Persze sejtettem, hogy nem lesz minden rendben – annyira sok mindent szeretett volna Regina csinálni, hogy egyszerűen le sem tagadhatta volna, hogy tudja mi lesz a jövője. Aztán, amikor elkezdett szállingózni a vörös hó…
Kétségtelenül a végét vártam a legjobban – mármint a harc részét. Aztán olyan gyorsan vége volt, hogy azt hittem még vége sincs.
A legeslegvége nagyon boldog lett – habár Milant hiányoltam. Victoria és Lucas – őket nagyon-nagyon szeretem. Nagyon örültem, hogy a könyvben nagyobb helyet kapott Victoria Cat és így Lucas is – megismerhettük, hogy honnan van a sebhelye, mit éreznek egymás iránt…
A borítóról csak annyit, hogy: ez nagyon el lett találva! Ez lett a sorozatból a kedvenc borítóm. Öröm volt olvasni ezt a könyvet, sorozatot!

A sorozat részei

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése