2024. június 18.

Vital Shape Studio: Madero masszázs || Alakformálásom története

Sziasztok!

Egy korábbi bejegyzésben már említettem, hogy miért is mentem madero masszázsra és be is mutattam nektek Gabit, aki azóta egy másik gödöllői szalonban várja vendégeit gépi kezelésekkel megspékelve. Most viszont a Vital Shape Studio masszázsáról írnék nektek, amit Timi követett el és bátran ajánlom a budapestieknek, ha Gödöllőt messzinek találnátok.

Ez egy nem fizetett bejegyzés, az őszinte véleményemet olvashatjátok.

Ez a bejegyzés most nem lesz tele különféle képekkel, mert nem tudtam volna képeket készíteni és őszintén nem is akartam – az eszközökről meg mezeien elfelejtettem. Ez színtisztán az érzéseim a masszázzsal kapcsolatban néhány észrevétellel és konklúzióval.

 

Anya már többször volt Timinél madero masszázson és megkérdezte, hogy nem szeretném-e én is kipróbálni – mondtam neki, hogy egyszer már kipróbáltam, de persze, nézzük meg, Timi mit tud. Egy egyórás kezelésen vettem részt, ami megdöbbentő volt. Nem fogok hazudni, eleinte fájt.

Timi mindig szólt, hogy mely területek azok, amiknél kellemetlen lehet és midnezt tapasztalatból mondta mivel ő maga is jár ilyen masszázsra. Számomra nem a belsőcombom volt a kritikus hanem az egész bal lábam és a jobb esetében is a külső része. Nem volt kibírhatatlan és nem minden eszközzel éreztem azt a kellemetlen húzódó érzést, de azért alig vártam, hogy a lábamat befejezzük.

Hogy értsétek miért is fájt ez a kezelés elmondom, hogy nem voltam még olyan masszázson ahol a lábamat masszírozták volna és a bal lábam tavaly megsérült, ami további kellemetlenséget jelentett számomra – azonban a test képes alkalmazkodni és így történt velem is, megszoktam a húzódó érzést. Ezt a fajta kezelést erővel kell csinálni hiszen zsírbontás a cél és a letapadt izmokat elég rendesen mozgásra készteti.

A hasamon volt egy-két pont, ami csikis volt, de a többinél teljesen elviselhető volt. Jótanács: ne akarjatok nagy levegőket venni, amikor éppen belelendül a masszőr a mozdulatba, mert garantáltan nem fogtok tudni elég nagy levegőt venni. A hasamnál Timi kezelésbe vette a csíkjaimat, ami kicsit kellemetlenebb volt, de simán megérte kitartani.

Amikor hason feküdtem már sokkal kevésbé volt kellemetlen ott valahogy kevésbé találta el azokat a pontokat vagy éppen már annyira hozzászokott a testem, hogy nem is fájt. Volt olyan hely – többnyire a két oldalam – ahol azért meglepett mennyire húzódik a bőröm. De egyértelműen kevésbé éreztem fájdalmat a hasamon feküdve.

 

Most, hogy ennyit írtam arról, hogy ez bizony nem egy relax masszázs és első alkalommal biztosan fájni fog legalább egy helyen akkor is, ha mindig nyújtasz edzés előtt és után, jöjjön a miért éri meg elmenni?

Igazából, amikor hasra kellett fordulnom akkor jött a fenekem is, ami viszont egyáltalán nem fájt pedig őszintén megmondom attól féltem a legjobban. Mikor odáig jutottunk rájöttem, hogy miért megy mindenki el ilyen masszázsra akkor is, ha fáj itt-ott. Mert vannak azok a pontok (ez mindenkinél más), amik képesek egyensúlyt teremteni és megadják az érzést, amit egy masszázstól vársz.

Elmondások alapján (Timi és anya) azt kell, mondjam, a kulcs a rendszeresség. Mindketten azt mondták, hogy első alkalommal kellemetlen volt, de aztán már egészen hozzászokott a testük az érzéshez.

Első kezelés után ne lepődjön meg senki, ha itt-ott kék foltok jelennek meg, ez teljesen természetes és egy hét alatt eltűnnek – első nap még érzi az ember, de aztán már semmi érzékenység nem jelentkezik. Nekem például a lábam telis-tele volt foltokkal és kb. úgy néztem ki, mintha legalábbis egy vasrúddal vertek volna napokon keresztül, ráadásul mikor elkezdett sárgulni mégtöbb helyen megjelentek foltok. Tehát egy jó tanács: NE strandolás előtt menjetek el először ilyen kezelésre, mert elég furán veszi ki magát, ha kék-zöld-lila foltokkal járkáltok.

 

A kezelés végén egy jeges lemosdatást is kaptam (ennek biztosan van valami speciális neve, de nekem így maradt meg), ami annyit jelentett, hogy fel kellett venni egy speciális bugyit (Timi szexi bugyinak nevezte) és a zuhanyzóban Timi egy jeges-valamilyen kockával a kezelt területeket átdörzsölte. Elsőre nagyon hideg volt, mert fentről kezdte ahol a melltartóvonal alatt mindenki sokkal hidegebbnek érzi a hideget. A „jegezés” után volt lehetőség lemosni a kocka másik anyagát valamint a masszázsnál használt olajt is.

 

Kinek ajánlom a kezelést? Milyen hatása volt nálam 1 kezelésnek? Mi az, ami ennél a kezelésnél is kiemelten fontos?

Nos, mindenkinek ajánlom, aki nem elégedett a testével, de nem akar többszázezret kifizetni különféle kezeléssel, de szeretne valamit elérni mégis. Egyetlen masszázs is sokat segít, de az biztosan igaz, hogy olcsóbb jóval egy masszázs, mint egy gépi kezelés. A rendszeresség azért itt is fontos (mint minden más esetben is)!

Nálam a kezelés főképp esztétikában valósult meg. A fent említett elkötelezett harc a csíkjaim ellen egészen eredményesnek bizonyult. Halványabbak lettek és biztos vagyok benne, hogy még 1-2 kezelés és teljesen eltűnnek.

Az utolsó kérdésre pedig a válasz: folyadék. Kiemelten fontos, hogy legalább 2 liter folyadékot (lehetőség szerint víz formájában) megigyunk naponta, hogy a szervezet folyamatait felgyorsítsuk.

 

A szalon elérhetőségei:

Helyszínek:

  • VI. kerület, Budapest, Ó utca 38.
  • XVI. kerület, Rákosi út 202.

Honlap: https://vitalshape.hu

E-mail cím: eszter@vitalshape.hu

Telefonszám: +36305105678



Ti próbáltátok már a madero masszázst? Hogy tetszett? Kipróbálnátok? Isztok elég folyadékot? Szoktatok kávézás/kólázás után vizet inni, hogy pótoljátok a kiesett folyadékmennyiséget?

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

 

2 megjegyzés:

  1. Ahhhhh, le vagyok maradva a posztjaiddal :(

    Tök érdekes volt ez a két bejegyzés, lévén sosem voltam ilyenen, az én alakformálásom általában a sport és az étrendfigyelés, kicsit fapados, tudom :D meg valószínűleg nem is mernék elmenni ilyenre, a hátmasszázs az egyetlen, amit néha szoktam, mikor az irodai munkától már annyira beáll. De jó volt olvasni, hogy neked tetszett, és valamilyen változást eszközölt is. Milyen rendszerességgel tervezel részt venni ilyen masszázson amúgy?

    A folyadékbevitel az én mumusom, egyszerűen nem megy a napi 2 liter. Pedig tudom, anyám is sulykolja... még nem megy. Az 1 liter is neccesen, de most itt a nyár, fogok venni magamnak egy kulacsot, ami hurcibálhatok. Így hátha :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is figyelem az evést, de nem teljesen hatásos egymagában, még az ellipszistréner mellett sem. Szóval nekem szükségem van egy kis extra segítségre :)
      Ezen a masszázson rendszeresen kéne részt venni, de én az a típus vagyok, aki kék-zöld lesz szóval ez ilyen téli buli lesz nálam. A másik kezelés az, amit többször fogok várhatóan használni az év során, de még meg akarom tervezni, hiszen pénzről is beszélünk.

      Folyadékbevitelre nálam az vált be, hogy tudom vizet én csak és kizárólag palackból tudok inni - ez valami agybaj nálam, de nem nehéz hozzá alkalmazkodni, mert csak feltöltögetem az üres palackokat. Amit még kinéztem az irodába az egy 2 literes termosz, hogy ne kelljen kijárogatnom feltölteni a kancsót.
      Illetve sokat segít, ha ízesíted a vizet mondjuk citrommal - egyszerűen sokkal többet lehet úgy inni valamiért.
      Én férjemet szoktattam rá a több vízfogyasztásra, amióta együtt vagyunk már megissza a napi 1,5 litert tuti, de nyáron határozottan többet is. Próbáld meg nyáron rászoktatni a tested a több folyadékra, de ne gyorsan különben folyamatosan pisilhetnéked lesz :D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.