2023. november 19.

Alakformáló masszázs || Alakformálásom története

Sziasztok!

Már korábban említettem, hogy mennyire szeretnék elmenni masszázsra (ITT és ITT), és habár nem hátmasszázsra mentem, amit eredetileg elterveztem, de ami késik, nem múlik. Most viszont arról szeretnék nektek mesélni, hogy milyen volt madero-masszázs keretében a hasamat masszíroztatni. Nem véletlen a bejegyzés címe, hiszen ez a masszázs részben alakot is formál. Én massage.gabi keze alatt szépülhettem, és, ha érdekel Titeket, hogy mégis hogyan jutottam el hozzá és milyen tapasztalataim vannak, akkor olvassatok tovább. Remélem nem bánja, hogy az instájáról veszek képeket/videókat, de szerintem úgy lesz igazán hiteles, ha látjátok a valóságot arról, hogy Ő hogyan dolgozik. Minden kép az Ő tulajdona, a fejlécképen is!

 

 

A miért.

Már régóta szeretnék elmenni masszázsra, de ez valahogy nem valósult meg eddig – főleg, mivel édesanyámmal akartam menni és vele időpontot egyeztetni lehetetlen néhány ügyben. Főként azért szeretnék masszázsra járni, mert a vállamat tekintve két görcs vagyok. Mint fentebb említettem, végül nem ilyenre mentem, de idén amúgy is ki akartam próbálni valamilyen alakformálónak mondott terápiát/kezelést.

A legnagyobb miért, arra, hogy miért mentem madero-masszázsra az, hogy nem vagyok elégedett a testemmel és egyszerűen úgy érzem, kell valaki, aki segít – a masszázs pedig nem csak foglalkozás a testtel, hanem még a lelket is kényezteti és pihentet. A masszázs kell, nem véletlenül találták ki.

 

 

A felfedezés.

Fentebb említettem, hogy én Gabinál voltam, aki véletlenül került a szemem elé – jó, igazából a húgom szeme elé. Igazság szerint én úgy indultam neki ennek, hogy a húgom közölte, hogy bejelentette magát hozzá és egyúttal engem is. Ez kellőképpen meglepett, mert azért az ilyeneket szokás megbeszélni, de mivel úgyis gondolkoztam mind a masszázson, mind az alakformáláson így nem mondtam nemet. (SPOILER: nagyon jól tettem, hogy nem mondtam nemet.)

 

A hol.

Gödöllőre kellett utazni a kezelésért, ami szerencsére nem volt túl messze és akár még tömegközlekedéssel is elérhető – bár autóval jelentősen kevesebb időbe telik eljutni oda. Számomra fontos volt az, hogy az agglomerációban legyen a hely, ezen már akkor is gondolkoztam, amikor még nem is voltam egyáltalán.

Egy nagyon cuki kisebb helyiség az egész szalon, ahol egy meghitt, kuckó jellegű masszázs-rész van. Nagyon meglepődtem, amikor felfeküdtem az ágyra és megéreztem, hogy meleg – látszik, hogy sosem voltam még rendes, igazi masszázson, mert fogalmam se volt, hogy van melegíthető ágy.

 

A hogyan.

Gabi instaoldalán láthattok videókat, amin látszik, hogy például milyen eszközöket használ – első ránézésre amúgy némely középkori kínzóeszköznek tűnik, de a valóságban nagyon nem azok. Például a faköpöly még vicces is azzal a cuppogó hanggal, amit kiad a vákuum miatt – talán az volt a kedvencem.

 

 

Az első lépés az volt, hogy választanom kellett a kétféle masszázsolaj közül – bár, egyszer tuti elmegyek hozzá „sima” masszázsra és mézeskalácsemberkét készíttetek magamból, mert van olyan masszázsolaja is. Én a paprikásat választottam, mert olyat használtam anno infrabiciklizésnél is és tudom, hogy az zsírbontóhatású még a kezelést követően is.

Aztán Gabi belém masszírozta a választott olajat. Talán ezt mondanám kicsit kellemetlennek abból az értelemből, hogy váratlanul éri az embert, amikor a hurkáit és úszógumijait jól megdörzsölik – szerintem legközelebb már nem lesz ilyen érzés, mert ez tényleg a váratlansága okán volt kellemetlen, az egyik oldalon, a másikon már tudtam, milyen érzés lesz.

Aztán jöttek az eszközök, amiket bevallom nem figyeltem, csak a két köpölyt. Hova tettem az eszem? Az eszközök fájdalmat nem okoztak és Gabi is mindig megkérdezte, hogy érzek-e fájdalmat. Örültem annak is, hogy habár én néha elkalandoztam, de megmutatta az eszközt, amit használt és elmondta a nevét is – ezt az orvosoknál is mindig nagyon megköszönöm, mert én szeretek felkészülni arra, mi vár rám.

Az egyetlen negatívum az, hogy olyan gyorsan eltelik az idő – egyszerűen eltűnt az időérzékelésem és felfeküdtem, majd kelhettem is fel. Ez galádság, még kellett volna kis idő, tényleg csak kicsit – olyan egy-két óra… csak viccelek, de azért tényleg szívesen feküdtem volna még egy 10-20 percet.

 

A ki.

Engedjétek meg, hogy ide beszúrjam azt, amit Gabi magáról írt. Én csak annyit mondanék róla, hogy habár nagyon féltem, hogy milyen lesz élőben, abszolút jó érzésekkel távoztam. Az instája alapján eléggé rokonszenvesnek tűnt (tudom, nem minden az insta, de azért az tükrözi az embert) és örülök, hogy a valóságban is olyan kedves és vendégközpontú, amilyennek ott tűnt. Oh, és Gabi keze nagyon erős, amikor bemasszírozta pusztakézzel az olajat… így azoknak is határozottan ajánlom őt, akinek erős kézre van szüksége (vagy csak úgy érzi).

 

 

Az eredmény.

Nem készítettem képet róla és lehet, hogy hülyeségnek fog tűnni, de látok változásokat már most – egy alkalom és kis idő elteltével. A hasamon nagyon sok csúnya stria van (hiába, az ember ha hízik, ha fogy megjelenik), amik nagyrészt elhalványultak. Ez szerintem egy nagyon pozitív változás és az embernek – nekem legalábbis – az ilyen apróbb változásokat is kell értékelnie, mert ebből lehet építkezni.

Nem fogok hazudni, én nem úgy mentem el Gabihoz, hogy azt vártam egy kezelés (vagy akár több) után majd hirtelen S-es méret leszek és nem is ez volt a célom. Gabi amúgy szokott feltenni képeket a változásokról, amik szépen megmutatják, hogy mi az „elvárható” változás 1-2-3 alkalom után.

 

Összefoglalva.

Köszönöm Gabinak ezt a csodálatos alkalmat és örülök, hogy nála voltam először masszázson. Biztos megyek még és remélem, lesz alkalmam kipróbálni, miket tud még a maderon kívül – bár, azt se hagyjuk annyiban.

Nagyon ajánlom mindenkinek, hogy egyszer próbálja ki és aztán, ha beleszerelmesedik akkor tegye élete részévé.



Ti voltatok már valamilyen masszázson? Kipróbálnátok az alakformáló masszázst? Mi a véleményetek arról, hogy valaki ezt a fajta önkényeztetést választja? Nektek mi az, ami a masszázstól elriaszt?

 

Legyetek jók!

Stella L. Brandy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.