2024. június 21.

Könyvhét 2024 || Beszerzések

Sziasztok!

Egy hete volt a Könyvhét azon napja, amikor kimerészkedtem Férjjel és Livvel. Az előzetes listám mentén haladtam és szerintem egészen jól. Csak egy picit tértem el tőle és összeségében kevesebbet költöttem az előzetesen „félretett” összegnél. Kicsit lejjebb pedig megtekinthetitek, hogy mit szereztem be a listáról, és mire csábultam el.

Összesen 59 048 Ft volt az, amennyit elköltöttem – a férjem is nagyjából ennyit költött, szóval annyira azért nem jó a helyzet, de na. A felsorolásban nem részletezem, hogy mi az, amit én vettem és mi az, amit más. Igazából arra jöttem rá, hogy a Könyvhét olyan, mint a nyaralás: nem szabad azon gondolkozni, hogy mennyit költesz, mert a lelkiismeretfurdaláson túl semmivel sem leszel beljebb.

És akkor, mivel tudom, hogy úgyis ez érdekel Titeket igazán, jöjjenek a beszerzéseim. A kiadók helyet most a standok lesznek feltűntetve, ami sok esetben a kiadóé – micsoda meglepetés.

 

Agave

Neil Gaiman – Terry Pratchett: Elveszett próféciák

Neil Gaiman – Terry Pratchett: Elveszett próféciák

 

Sikerült beszerezni az egyetlen könyvet, ami miatt meglátogattam a kiadó standját. Annyira nagyon szép és már alig várom, hogy olvassam.

 

Álomgyár

Hidasi Judit: Napfényes galéria New Yorkban Hidasi Judit: Apró bolt a sétányon Hidasi Judit: Árnyas kávézó a szomszédban Hidasi Judit: Fehér vitorlás a kikötőben Hidasi Judit: Porcukor pékség a korzón R. Kelényi Angelika: Róma, Róma

Hidasi Judit: Apró bolt a sétányon

Hidasi Judit: Árnyas kávézó a szomszédban

Hidasi Judit: Fehér vitorlás a kikötőben

R. Kelényi Angelika: Róma, Róma

Vászontáska

 

Mondtam már a kívánságlistánál is, hogy a vászontáskák a mániáim, így mikor elértem az Álomgyár standjához és sajnálattal vettem tudomásul, hogy az Újrakezdők sorozat utolsó része elfogyott, de még egy könyv választása esetén lehet választani vászontáskát, nos, elcsábultam.

[Megrendeltem még akkor a hiányzó két részét az Újrakezdőknek és azóta már át is vettem őket.]

 

Animus

Harry Potter Varázsalmanach

Végül a Varázsalmanach nem jött haza velem, mert nem volt elég nagy a kedvezmény, hogy megérje. Nem baj, majd valamikor beszerzem, ha elég nagy akcióban lesz.

[Júniusban meg fogom rendelni, mert 11 ezer forintért meg tudom szerezni és annál nagyobb akcióban úgysem fogom tudni megtalálni.]

 

General Press

Zajácz D. Zoltán: Sötétség Malmőben

Zajácz D. Zoltán: Sötétség Malmőben [Férjnek]

 

Nagyon örülök, hogy sikerült beszerezni ezt a könyvet, mert attól, hogy elsődlegesen a férjem szerette volna engem is érdekel. Szeretem, ahogy Zajácz ír, de kicsit félek, hogy milyen lesz nem balatoni történetet olvasni.

 

Helikon

Turi Márton (szerk.): Az finom lesz!

Turi Márton (szerk.): Az finom lesz! [Férjnek]

 

Nem is értem, miért nem írtam fel a listámra, mikor Férj odáig meg vissza volt, amikor meglátta, hogy megjelenik a könyv – nagyon szereti a sorozatot. Végül észrevettem a standnál és megvettem neki. Szintén én is fogom olvasni, de ez elsőkörben Férj könyve.

 

Kossuth

B. K. Borison: Téli csodaország B. K. Borison: In the Weeds – Behálózva

B. K. Borison: Téli csodaország

B. K. Borison: In the Weeds – Behálózva

 

Ezeknek nagyon örülök, főleg mert láttam, hogy hamarosan megjelenik a következő része is. Az a helyzet, hogy még mindig nagyon tetszenek a borítói és alig várom, hogy télen olvashassam az első részt.

 

Könyvmolyképző

Brigid Kemmerer: Sacrifice – Áldozat Leigh Bardugo: King of Scars – A sebhelyes cár Leigh Bardugo: Rule of Wolves – Farkasok törvénye

Brigid Kemmerer: Sacrifice – Áldozat [Livnek szülinapra]

Leigh Bardugo: King of Scars – A sebhelyes cár

Leigh Bardugo: Rule of Wolves – Farkasok törvénye

 

Ehhez a standhoz kötődnek mindig a legrosszabb emlékeim, mert annyira népszerű a kiadó, hogy az katasztrófa helyzeteket szül. Idén pl. próbáltam eljutni a fizetésig, amikor valaki hátulról „Bocs! Bocs!” felkiáltással arrébb lökdösött, mert ő akart előbb fizetni [fun fact: kiderült, hogy követjük egymást instán, nagy megdöbbenés volt ez nekem]. Amúgy nem csábultam el másra, mert LEHETETLEN volt körülnézni a tolakodás, lökdösődés miatt.

 

Lazi

Lucy Maud Montgomery: Gleni krónikák

Lucy Maud Montgomery: Gleni krónikák

 

Montgomery életmű újabb darabjának megszerzése: pipa. Ehhez nincs mit hozzáfűzni.

 

Libri-Bookline

Szlavicsek Judit: Hullámsír Agatha Christie: A fogorvos széke Agatha Christie: Mr. Quin

Szlavicsek Judit: Hullámsír [Férjnek]

Agatha Christie: A fogorvos széke

Agatha Christie: Mr. Quin

notesz (ajándék)

 

Szeretem a kiadókat támogatni a vásárlásaimmal és nem a nagy könyvesboltokat, de most úgy alakult, hogy a Helikonnál nem volt például Agatha Christie zsebkönyv. Szóval itt sikerült beszereznem mindent, amit a kiadónál nem.

 

Libri Kiadó

Szlavicsek Judit: Halál Tihanyban Boromisza István: A „Csengetett, Mylord?” Univerzum

Szlavicsek Judit: Halál Tihanyban [Férjnek]

Boromisza István: A „Csengetett, Mylord?” Univerzum [Férjnek]

 

A másik Csengett, Mylord? könyvet sem írtam fel a listára, tényleg rejtély, hogy miért nem – viszont ez is hazajött velünk. De sikerült Férjnek megvenni a Balatoni krimis könyvet Szlavicsek Judittól.

 

Maxim

Jennifer E. Smith: Feljegyzések a szerelemről Kate Quinn: A rózsa-kód Hannah Grace: Wildfire – Futótűz

Jennifer E. Smith: Feljegyzések a szerelemről

Kate Quinn: A rózsa-kód

Hannah Grace: Wildfire – Futótűz

 

Az igazi bűnözés, de tényleg: már megint nem tudtam ellenállni a 2+1 akciónak. A Futótűz mondjuk esélyes volt, hogy talán hazajön kategóriás lesz, de a Quinn kötet meglepi volt – na, nem az, hogy megvettük, hanem, hogy megjelent.

 

Next21

Janice Hallett: A Twyford-kód

Janice Hallett: A Twyford-kód

 

Végre! Annyira örülök, hogy végre sikerült megszerezni, ráadásul Livtől kaptam, akinek szerintem annyiszor nem is mondtam el, hogy mennyire szeretném ezt a könyvet.

 

Park

Elena Ferrante: Gomolygás

Elena Ferrante: Gomolygás

 

Majdnem otthagytam, mert eltakarta valaki és nem tudtam elővenni a post-it listám, de végül a fizetés előtt kb. két másodperccel megakadt a szemem rajta.

 

Partvonal

Meri Valkama: Ölel, Margot

Meri Valkama: Ölel, Margot

Vászontáska+kitűző (ajándék a könyvhöz)

 

Na, ennek története van. Mikor megvettem Zajácz könyvét megakadt a szemem a csodaszép vászontáskán (a General Press és a Partvonal többek között egy hosszú stand volt), de otthagytam. Aztán a Maximnál megkérdeztem férjemet, hogy akarna-e venni nekem vászontáskát mire rögtön mondta, hogy „menjünk vissza a szépért”. Igenám, de azt a vászontáskát csak a könyv mellé adták, szóval elolvastuk a fülszöveget és kiderült, hogy Férjek nagyon is tetszik, így jött a könyv és a vászontáska is, na meg a kitűző.

 

Handmade by Julie V. Scott

Zserbó

A könyvek nem ítélkeznek

Wildfire

 

Több gyertyát szerettem volna venni, de rendesen le volt fosztva a készlet, amit aztán instán is olvastam, hogy nem gondolták volna, hogy ennyire sokan fognak vásárolni első nap rögtön. A kedvencem egyértelműen a Wildfire lett, mert kiderült tavaly, hogy imádom ezt a füstös tábortűz jellegű illatot.

 

Boszi Gyertyaműhely

#sunsetlover

Summer bucket list

#bookworm

Reminders of Him

Books turn muggles into wizards

 

Nem tudom az összeset belinkelni, mert nem találtam meg őket a honlapon, de láthatjátok, hogy főképp fandom nélküli gyertyákat választottam. Igazából itt már elszabadultam vásárlás terén, de ez volt az utolsó helyszín.



Szerintetek túl sok könyvet szereztem be? Ti minek nem tudtatok volna ellenállni?

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

 

4 megjegyzés:

  1. Nincs olyan, hogy túl sok könyv :D döbbenetes mennyiség mondjuk, sosem vettem ennyi könyvet még könyvhéten vagy könyvfeszten, mondjuk lehet ez változni fog, hogy végre teljes állásom van :DDDD hehehe

    Pár könyvet felírtam magamnak listába a tiédből, ami úgy elkezdett érdekelni, egyrészt Könyvfesztre, másrészt születésnapra biztos, hogy bűnözök egy kicsit :D könyvből sosem elég.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nagy-négyes nálam a szülinapom, a Könyvhét, a Könyvfesztivál és a Karácsony :D Ekkor úgy teszek, mintha nem lenne holnap és megveszem, amit csak tudok. Mondjuk a két könyves ünnep abból a szempontból adja magát, hogy ekkorra időzíti a megjelenéseket tömegével.

      A rendszeres apanázs veszélyes a könyvünnepekkor, mert megszűnik a határ :D Látod, még listával is mennyi mindent be lehet szerezni. Szülinapra meg nem csak beszerezhetsz, hanem kaphatsz is könyvet :D

      Törlés
  2. Szerintem kevés könyvet vettél :D ahogy megtelt először az egyik hátizsák, aztán a másik is, aztán az egyik vászontáska, majd a másik is... nekem többnek tűnt ott a helyszínen :DDD

    Itt is köszi az Elementálok befejező részét! <3 Folytatás ősszel, bár én akkor is spórolni fogok :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak azért teltek meg annyira gyorsan, mert egymásra nem tettünk könyveket :D Amúgy nekem is többnek tűnt, aztán mikor kipakoltam kevésnek, aztán mikor megszámoltam soknak. Fura :D

      Igazán nincs mit! ♥
      Haha, nem biztos, hiszen ha tengernyi pénzt fogsz keresni úúúúúgyse tudod megállni :D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.