• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

1. rész || Agymenők sorozat 40+1 TAG

Sziasztok!

Most egy olyan kihívást hozok nektek, ami régen volt divatos egy-egy sorozat megnézése után, amiben általában 30 kérdésre kellett válaszolni az adott sorozat alapján. Nem, nem fogom elhúzni 41 napig (ahogyan az régen szokás volt), de az biztos, hogy nem egyben terhellek veletek. A [forrás] illetve [forrás] voltak azok, amikből kiindultam, én magam fordítottam le a kérdéseket és hoztam létre a mixelt verziót.

Tartsatok velem, ha Ti is szeretitek az Agyenők sorozatot, mert kíváncsi vagyok a válaszaitokra!

 

 

1. Kedvenc férfi karakter

Az én kedvencem az Sheldon. Habár eleinte Leonard tűnt befutónak – mert eleinte nagyon hasonlított a Penny-Leonard kapcsolata a sajátoméra –, de aztán ahogy haladtunk előre a történetben úgy egyre jobban megkedveltem a kicsit különc srácot. Főleg miután Amy egy kicsit emberibbé varázsolta.

Talán azért is ő lett végül a kedvencem, mert nem az a tipikus alak, aki romantikus és teljesen belehabarodik egy csajba és aztán csak akörül forog minden gondolata. Sheldon olyan karakter, aki szereti Amy-t, de a saját zseniségével is törődik. Hozzátenném, hogy imádom, hogy kicsit humánusabb lett, de nem az a tipikus nyálkarakter.

 

2. Kedvenc női karakter

Ez egy nehéz kérdés, mert két női karakter is megnyerte a szívemet az évek során. Amy-t akkor mondanám, ha a Sheldonnal való kapcsolatára és a Sheldonra tett hatására gondolok, na meg persze arra, hogy milyen zseniális nő. Penny viszont egészen más miatt lett a kedvencem. Ő az a karakter, aki nem túl okos – a tudományokban, mert az élet más területein nagyon is az – viszont tele van érzelmekkel. Számomra ő az a nő, aki tudja magáról, hogy szép és a srácokról való gondoskodás fontos számára.

 

3. Legkevésbé kedvelt karakter

Sokat gondolkodtam, hogy ez ki is lenne számomra, mert Raj és Priya az, akiket idemondanék – nem, még Bernadette önzősége sem zavar annyira, mint ők ketten. Priya az, aki leginkább ellenszenves, hiszen olyan dölyfös és önző és ráadásul tisztességtelen is – amikor megcsalja Leonardot. Raj pedig csak idegesít és nagyon sajnálom, hogy nem bír kibújni a szingli szerepből – amin a többiek jókat szórakoznak, nekem meg már unalmas.

 

4. Kedvenc vendégszereplő

Dr. Beverly Hofstadter az abszolút kedvenc és tökéletes karakter, aki feldobja a részeket – mondjuk a színésznőt amúgy is imádom. Nem tökéletes anya és éppen a Leonarddel kapcsolatos dolgai teszik annyira érdekessé a jellemét – és a sorozatot is.

Illetve szeretem még Mary Coopert is, aki viszont egy igazán bohókás anya, és őt talán azért kedvelem, mert amennyire hívő annyira kemény is. Imádom a beszólásait és azt, hogy milyen jól kezeli Sheldont.

 

5. Kedvenc páros

Igazság szerint a Leonard-Penny párost kéne mondanom, hiszen az elején szinte azt éreztem, amit ők érezhettek – a való életben a Párommal is sokat viccelődtünk ezen –, de aztán megtaláltuk azt a párost, aki igazán mi vagyunk. Ez a páros pedig Shamy. Minden megható pillanat hozzájuk köthető majdhogynem, hiszen két ilyen furcsa és különc ember szerelme… Ők a kedvencek!

 

6. Kedvenc bűnös titkos pár

Talán nem lep meg senkit a válaszom, mert a Shenny páros nagyon sokak kedvence. Penny és Sheldon kapcsolatában én sokáig bíztam, habár nagyon jól tudtam, hogy Penny Leonarddel illik össze. Annyira jó köztük a kémia, és annyira jó őket együtt látni. Idővel ez a páros inkább barátpáros lett a szememben, de ettől függetlenül kíváncsi lennék az ő kapcsolatukra, mint szerelmespár.

 

7. Legjobb jelenet

Imádtam azt a vonatos jelenetet, amikor Sheldon mérgesen a romantikus dolgokat – amiket a randikon szokás tenni – sorolja és teljesíti is a pontokat. Az egész jelenetből sugárzik a romantika és Sheldon érzelmi fejlődése igazán szuper.

Talán azért is ez a kedvencem, mert Sheldon itt még karakter hű volt – azaz valami (vonatok) fontosabbak voltak neki az adott pillanatban és nem feltétlenül idomult. Persze a fejlődés jó, csak itt ez még annyira friss és jó volt.

 

8. Legrosszabb rész

Számomra most az 5. évad 17. része jutott eszembe, amikor Sheldon és Kripke az új iroda miatt versengenek. Egyszerűen számomra értelmetlen volt az a sok-sok időhúzás. Ráadásul az egész rész olyan nyögvenyelős volt – és ahogy a fiúk a kispadon –, hogy unatkoztam és alig vártam, hogy vége legyen.

 

9. Legjobb rész

Nagyon sok olyan rész van, amit szerettem. Például a már említett vonatos rész. Illetve Penny és Leonard első csókja is. De a legkedvencebbem az az utolsó rész. Egyszerűen végig az az érzésem volt, hogy „itt vannak ezek a karakterek és felnőttek”, aztán jött Sheldon beszéde és az tette fel a pontot az i-re.

 

10. A legtöbb nevetés egy részben

Sok olyan rész volt, amin sokat nevettem, főleg mikor Penny és Sheldon voltak egy helyen. Ilyen például az, amikor még a sorozat elején Penny elesik a fürdőkádban és Sheldon segít neki bejutni a kórházba. Az egész rész tele van ehhez a momentumhoz kapcsolódó poénnal.



Ez lett volna a TAG első része. Én nagyon élveztem a kitöltését és örülök, hogy végig csináltam, habár nagyon sok kérdésre kellett válaszolnom. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy Ti néztétek-e a sorozatot és mi lenne a válaszotok a kérdésekre, ha igen.

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -