• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Szeptember || Körforgás write TAG

Sziasztok!

Itt is a következő hónap write tagje, amit én nagyon vártam és hihetetlen, de sikerül még a hónapban hoznom – ez nem mindig Emílián múlik, mert ha ő kiteszi időben én akkor sem biztos, hogy megírom. De most az egyik kedvenc kérdéssorom lett ebben a kihívásban.

 

Szabályok

  • Bármikor csatlakozhatsz – a korábbi hónapok kitöltése nem kötelező, de persze szabad.
  • Másold be a szabályokat és a kérdéseket a bejegyzésed elejére!
  • A linktree segítségével jelöld a játék ötletgazdáját!
  • Ha másnál láttad a taget, linkkel jelezd, hogy tőle hoztad!
    • Abeth hívott ki még januárban, aminek nagyon örülök.
  • A játék platformfüggetlen – bárhol találkoztál vele, átviheted magadhoz, akkor is, ha más platformon vagy aktív.
  • Jelölni szabad, de nem kötelező – beszállhatsz akkor is, ha senki nem hívott ki, és neked sem kell másokat jelölnöd. De ha szeretél meghívni embereket, megteheted, csak értesítsd őket.
  • A bannert vinni szabad, de nem kötelező.
  • Válaszolj a kérdésekre! (Ha van +1-es, azt se felejtsd ki!)
  • Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget! (nem kötelező)
  • Ha van kedved, kommenteld akár az ötletgazdához, akár ahhoz, akinél láttad a taget, hogy kitöltötted, hátha bekukkantanak hozzád! ;) 

 

Szeptember - Szüret

Kérdések

  1. Mikor érzed, hogy beérett a munkád gyümölcse? Számodra mi a siker írás terén?
  2. Mi a legnagyobb eredmény, amit valaha elértél íróként? (Nem kell hivatalos eredménynek lennie, bármi, amit annak érzel.)
  3. Kora tavasztól őszig dolgoznak a földművesek a jó termésért. A karaktereid miért dolgoznak? Mi a céljuk?
  4. Ha szüret, akkor befőzés. Vannak-e olyan jó élményeid az írós múltadból, amiket, mint egy finom, édes lekvárt elővehetsz, és a nehéz napokon erőt meríthetsz belőlük?
  5. Ha szüret, akkor must és murci. Hogy állnak a karaktereid a becsípéssel? :D

+1. Bármit kérdezhetsz, ami a hónaphoz vagy az ahhoz választott témához kapcsolódik. (De ne felejtsd el ezt a szöveget is bemásolni, hogy a te jelölted is kitalálhasson valamit!)

 

Válaszok

1. Mikor érzed, hogy beérett a munkád gyümölcse? Számodra mi a siker írás terén?

Számomra az a siker, amikor elkezdem írni a történetet. Tudom, furán hangzik, mert igazából elkezdeni egy sztorit nem nagy kunszt, de nekem mégis az, mert a rengeteg tervezés és kutatás után belekezdeni magába az írásba nagy siker.

 

2. Mi a legnagyobb eredmény, amit valaha elértél íróként? (Nem kell hivatalos eredménynek lennie, bármi, amit annak érzel.)

Az első, ami eszembe jutott az a hivatalos, méghozzá az, hogy az iskolai versenyen különdíjas lett egy novellám még 2011-ben. Illetve volt egy KUSZ (Kulturális szocializáció) szakkör abban az évben és ott egy osztálytársam azt mondta, hogy példakép vagyok számára.

Nem hivatalos pedig az első történetem befejezése. Nem jó, határozottan nem az és nagyon gyerekes is – de én magam is gyerek voltam még, mikor írtam. Viszont teljes mértékben befejeztem és ez nagyon nagy eredmény.

 

3. Kora tavasztól őszig dolgoznak a földművesek a jó termésért. A karaktereid miért dolgoznak? Mi a céljuk?

Így átgondolva, mindegyik egy kapcsolatért dolgozik – az most mellékes, hogy milyen típusú ez a kapcsolat. De ennél sokkal mélyebb irányokba indulnak, de valamiért mindig az emberi kapcsolatokat részesítem előnyben. De van, aki az igazságot akarja meglelni és megint más egy jobb világért dolgozik.

 

4. Ha szüret, akkor befőzés. Vannak-e olyan jó élményeid az írós múltadból, amiket, mint egy finom, édes lekvárt elővehetsz, és a nehéz napokon erőt meríthetsz belőlük?

Egy ilyen jut eszembe és mindig nagyon pozitív élményként maradt meg bennem annak ellenére, hogy akihez köthető tavaly elhunyt. Konkrétan az, hogy A túlélő első bekezdését a nagymamám írta, mert nem tudtam sehogy sem elkezdeni a történetet. Ez azért is érdekes, mert Mama diszlexiás volt, de inkább azért, mert nagyon jól megkezdte pusztán azon dolgok alapján, amit meséltem neki a történetről.

 

5. Ha szüret, akkor must és murci. Hogy állnak a karaktereid a becsípéssel? :D

Két történetem is szembejött velem, amiben koktélokat kevernek, de igazából nem isznak. Ha nagyon belegedongolok az italozás nem kerül be a történeteimbe úgy igazán, mert nem akarom még ezt a sablont is ellőni. Nyilván, ha van egy története valakinek, aminek ez a központi szerepe az tökéletes, de szerintem elég sok sablont használok fel. Meg őszintén, én sem szoktam inni és így nem biztos, hogy igazán hitelesen vissza tudnám adni az érzést.



Töltsétek Ti is ki a TAG-et, vagy, ha már kitöltöttétek, akkor kommentben tegyétek be, mert kíváncsi vagyok a válaszaitokra.

Ez most kivételesen nem azért volt nehéz, mert a kérdések alapján semmire sem tudtam gondolni, hanem mert nem akartam egoistának tűnni néhány kérdésnél. De élveztem, mert csomó pozitív emléket hozott fel.

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -