• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

End of summer TAG

Sziasztok!

Leah egy korábbi blogján találtam még 2015-ben ezt a TAG-et, amit akkor ki is töltöttem, de úgy gondoltam vicces lenne még egyszer kitölteni és őszintén, jobb nyárvégi bejegyzést nem tudok elképzelni jelenleg. (Én még nem érzem, hogy véget ért volna a nyár.)

 

Kérdések

  1. Mi volt a legjobb élményed idén nyáron?
  2. Kedvenc nyári összeállítás?
  3. Volt nyári bakancslistád? Ha igen, teljesítetted?
  4. Barnulsz vagy égsz?
  5. Medence, tó vagy óceán?
  6. Mi volt a legjobb dolog, amit ezen a nyáron csináltál?
  7. Mikor kezdődik az iskola? (Ha már nem jársz iskolába, akkor mikor lesz vége a nyaradnak?)
  8. Mit szeretnél csinálni a következő nyáron?

 

 

1. Mi volt a legjobb élményed idén nyáron?

Hűha, hát most végig kellett azért rendesen gondolnom a nyárra, mert hihetetlenül gyorsan eltelt ez a három hónap. A nyaralást mondanám, mert nagyon jó volt, mikor Katiék ott voltak egy kicsit, de igazán nagyon élveztem a reggeli és esti hintaágyban történő olvasást. Illetve félig ide tartozik az Olimpia is, amire eléggé ráfüggtünk

 

2. Kedvenc nyári összeállítás?

Szerintem idén nem volt ilyen. Legtöbbször egy rövidnadrág és egy top volt rajtam, de ez is csak azért alakult így, mert fújt a szél és így ruhát nem nagyon tudtam felvenni Balcsin. Itthon többször volt rajtam a kék ruhám, így talán az a kedvenc.

 

3. Volt nyári bakancslistád? Ha igen, teljesítetted?

Konkrét nyári nem volt, de a 101 dolgos listát észben tartottam. Onnan sikerült pár pontot teljesítenem. De sosem az a cél, hogy bakancslistákat nézzek, hanem, hogy jól érezzem magam.

 

4. Barnulsz vagy égsz?

Barnulok, ha használok naptejet. Égek, ha nem. Ez mindig így volt, mert eléggé világos alapból a bőröm, viszont képes megtartani a színt akár egy éven keresztül is – így mondjuk nehéz elhitetni bárkivel is, hogy barnultam.

 

5. Medence, tó vagy óceán?

Régen mindig volt medencénk a kertben – most is van amúgy, de idén nem sikerült belecsobbannom. A Balaton miatt a tavat mondanám, mert abba fürödtem legtöbbször. De őszintén tengerben/óceánban nagyon szeretnék egyszer úszni.

Amúgy, imádom az élménymedencéket, de már vagy nyolc éve nem voltam olyan helyen, mert a férjem nem szereti az úszást, anya meg mindig csak úszni akar.

 

6. Mi volt a legjobb dolog, amit ezen a nyáron csináltál?

Emiatt a pont miatt majdnem nem került ki időben a bejegyzés. A legjobb dolog az, hogy lelazultam. Nagyon nehéz volt (Férjem anno még azt mondta, hogy ne lazuljak le csak, mert a csoporttársaim ezt teszik), mert ellentmond a felfogásommal, de muszáj volt. Egyszerűen nem mehettem be vagy ülhettem le mindig úgy, hogy azon aggódom „csak olyat kérdeznek, amit nem tudok”, mert nem így volt. Nem mondom, hogy már szétesem annyira laza vagyok, de jobb volt így a nyár.

Illetve a blogdesign, ami még nagyon sok időmet jelentette a nyáron. Annyira várom, hogy visszatérjek és kicsit több tartalommal megtöltsem.

 

7. Mikor kezdődik az iskola? (Ha már nem jársz iskolába, akkor mikor lesz vége a nyaradnak?)

Már nem vagyok iskolás és sajnos két hét szabadság volt csak a nyaralásom, szóval már jó ideje dolgozom. Eskü mindig kell egy pár nap a nyaralás után, amikor kipihenhetem a nyaralást. De idén (ahogyan tavaly is) augusztus végét/szeptember elejét, tehát az első hétvégét lent töltjük Balcsin, amit nagyon várok.

 

8. Mit szeretnél csinálni a következő nyáron?

Hű, még nem gondoltam rá, hogy mit szeretnék csinálni, de mivel tudom, hogy hol nyaralunk, így akkor konkrétan azt várom, hogy kiüljünk a hintaágyba és olvassunk. Szeretem a punnyadós nyaralásainkat (így is sokat sétálunk).

A nyár többi részén pedig szeretnék írni, olvasni és a nem nagyon meleg napokon sétálni a városban és Budapest környékén. És szeretnék sok helyen kipróbálni fagyit – még nem döntöttem el, hogy egy ízt akarok megkóstolni mindenhol, vagy mindenhol mást.



Ez lett volna az én fantasztikus nyári beszámolóm egy TAG formájában. Nem volt valami eseménydús a nyaralásom, de nagyon jó volt így. Az egész nyár meg úgy elszaladt, hogy számomra hihetetlen, hogy lassan már a karácsonyt várom. Igen, jól olvastátok, ugyanis úgy vélem, a felnőttek két eseményt várnak egész évben: a nyaralást és a karácsonyt.

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

2 megjegyzés:

  1. LOL, nem is emlékszem már arra a bejegyzésre, amiben ezekre a kérdésekre válaszoltam. Minden bizonnyal iszonyat régen volt. X"D

    Jó volt olvasni a soraidat. Várom a továbbiakat is! :)

    (Ajánlanék egy fagyizót, ha már említetted, hogy szeretnél jövőre kóstolni. Pesten a Nagy Lajos király útja / Czobor utca megállónál van egy Kuckó Fagyizó nevű hely. Öklömnyi méretű gombócokat adnak – 10-12 dkg egy gombóc –, az ára pedig nem drágább, mint máshol jelenleg. A környék összes fagyizója bezárt, amikor ez a hely beindult, pedig voltak ott nagyobb nevek is. Bőven van választék, most már a mentes irányban is terjeszkednek, úgyhogy nagyon jó hely. Annyi, hogy leülni nem nagyon lehet.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem lenne ott abban a bejegyzésben a link én se lettem volna biztos, hogy tényleg te voltál az, akitől hoztam :D 2015 vagy előtte történhetett az előző gaztett.

      Az a baj, hogy én is rákaptam a TAG bejegyzésekre, egyszerűen órákat tudok tölteni azzal, hogy válaszolgassak mindenféle marhaságra. :)

      Köszönöm az ajánlást (mikor lesz már nyár?) és azt is, hogy írtál!

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -