• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Június || Körforgás write TAG

Sziasztok!

Itt is a következő hónap write tagje, amit én nagyon vártam – a júliusi akkor is augusztusban fog kikerülni nálam, ha még a hónapban jön. Ezt a sort is nagyon érdekes volt kitölteni és jó volt az is, hogy különböző kérdéseken keresztül én magam is jobban tudtam körvonalazni magamnak a terveim és ötleteim.

 

Szabályok

  • Bármikor csatlakozhatsz – a korábbi hónapok kitöltése nem kötelező, de persze szabad.
  • Másold be a szabályokat és a kérdéseket a bejegyzésed elejére!
  • A linktree segítségével jelöld a játék ötletgazdáját!
  • Ha másnál láttad a taget, linkkel jelezd, hogy tőle hoztad!
    • Abeth hívott ki még januárban, aminek nagyon örülök.
  • A játék platformfüggetlen – bárhol találkoztál vele, átviheted magadhoz, akkor is, ha más platformon vagy aktív.
  • Jelölni szabad, de nem kötelező – beszállhatsz akkor is, ha senki nem hívott ki, és neked sem kell másokat jelölnöd. De ha szeretél meghívni embereket, megteheted, csak értesítsd őket.
  • A bannert vinni szabad, de nem kötelező.
  • Válaszolj a kérdésekre! (Ha van +1-es, azt se felejtsd ki!)
  • Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget! (nem kötelező)
  • Ha van kedved, kommenteld akár az ötletgazdához, akár ahhoz, akinél láttad a taget, hogy kitöltötted, hátha bekukkantanak hozzád! ;) 

 

Június - Repülés

Kérdések

  1. Repültek már valaha a karaktereid? (Akár maguktól, akár eszközzel.)
  2. Mik a legmagasabb helyek, ahol a szereplőid valaha jártak?
  3. Ha valamit kidobunk, szoktuk azt mondani, hogy “Na, ez repül.” Volt már nálad, hogy karakter, szál, jelenet, etc. “repült”?
  4. Mikor érzed azt írás közben, hogy szárnyalsz?
  5. Alig kezdődött el a játékunk, egyet pislogtunk, és már elrepült az év fele. Hogy álltok most? Haladtatok akár írással, blogolással, akár pihenéssel?

+1 Bármit kérdezhetsz, ami a hónaphoz vagy az ahhoz választott témához kapcsolódik. (De ne felejtsd el ezt a szöveget is bemásolni, hogy a te jelölted is kitalálhasson valamit!)

 

Válaszok

1. Repültek már valaha a karaktereid? (Akár maguktól, akár eszközzel.)

Hűha, ezt most kicsit át kellett gondolnom, mert nem nagyon tudtam hirtelen. Mircea a Napnyugtában repül és Cathy is repülni fog – teljesen természetesen, repülővel. De nem nagyon írok repülésről, mert sosem repültem és igazából valószínűleg sosem fogok – hacsak valami rá nem kényszerít.

 

2. Mik a legmagasabb helyek, ahol a szereplőid valaha jártak?

Oké, ez a kérdéssor a legnehezebb számomra (tériszonyos vagyok és ezért a szereplőim nincsenek a magasban). A Farkasnyárban tudom, hogy fent vannak a hegyekben egy picit. De, hogy mi a legmagasabb hely? A Napnyugtában Cathy szobája nagyon magasan van és kimegy a tetőre is – ez ér?

 

3. Ha valamit kidobunk, szoktuk azt mondani, hogy “Na, ez repül.” Volt már nálad, hogy karakter, szál, jelenet, etc. “repült”?

Az összes történetem szinte már vagy a harmadik verziójában került kidolgozásra vagy éppen írásra. Szóval repült minden, ami csak lehet: szereplők, szálak és volt, hogy az egész alap is úgy repült, ahogy volt. Ezt mondjuk tudom, miért történt így: mire az íráshoz elértem, már nem ott tartottam az életben ahol akkor, amikor maga az alapötlet megfogalmazódott bennem – én érettebb lettem, a történetek meg logikusabbak.

 

4. Mikor érzed azt írás közben, hogy szárnyalsz?

Leginkább akkor, amikor a szereplőim elindulnak az útjukon. Ez számomra sokkal többet jelent, mint hogy a vázlat alapján haladjak – ilyenkor érzem azt, hogy élő a történet.

 

5. Alig kezdődött el a játékunk, egyet pislogtunk, és már elrepült az év fele. Hogy álltok most? Haladtatok akár írással, blogolással, akár pihenéssel?  

Hát, írni nem igazán írtam sem regényhez fejezetet, sem novellát – de még csak egy egypercest sem. A blog terén ennél aktívabban telt el ez a fél év. A pihenést inkább ne is említsük… Az majd csak most jön, de már nagyon várom. Mondjuk azt is várom, hogy picit lejjebb menjen a hőmérő higanyszála, mert így nem tudok írni.



Töltsétek Ti is ki a TAG-et, vagy, ha már kitöltöttétek, akkor kommentben tegyétek be, mert kíváncsi vagyok a válaszaitokra.

 

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -