• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

2. negyedév || Várólista Csökkentés (2024)

Sziasztok!

Eltelt három hónap, azaz március utolsó napján lezártuk az első negyedévet és úgy döntöttem, hogy több ezzel foglalkozó bejegyzést is hozok. Az első ilyen az a VéCsé aktuális állása. Tudjátok, ez az a kihívás, amit Lobo indított útjára és aminek keretében 12 könyvet kell kiolvasni (vagy akár 24-et, erről bővebben a leírásban olvashattok). Ebben a bejegyzésben szeretném nektek bemutatni miket olvastam ki eddig.

Nagyon hamar sikerült teljesítenem ezt a kihívást, de mindenképpen azt akartam, hogy ne csak 12-t olvassak ki – számomra ez a kihívás mindig is arról szólt, hogy kiolvassam az összes lsitára tett könyvet. Ebben a negyedévben sikerült tehát teljesítenem az elvártat (12 könyv), de nem álltam le és még párat azért kiolvastam a listáról.

 

Alap lista

Benina: Milan könyve C. J. Roberts: Seduced in the Dark – Megigézve a sötétben C. J. Roberts: Epilogue – Epilógus Helena Silence: Ezüsthíd

Benina: Milan könyve

Nem haladtam vele olyan ütemben, mint szerettem volna. Kicsit olyan érzésem volt az olvasás közben és a végén is, hogy a fő problémát igazából pár oldalban meg is oldotta az írónő, miközben apró érdekességeket csepegtetett, amiből nem lett semmi. A hangulatfokozás jó volt egy ideig, de túl sok minden nem lett kifejtve.

 

C. J. Roberts: Seduced in the Dark – Megigézve a sötétben

Anno az első rész nagy hatással volt rám, így kíváncsian kezdtem bele a második részbe. Nem mondom, hiányzott az első rész friss olvasása, de azért így is élveztem. Peregtek a lapok és a végén eléggé feldobott magaslabda volt.

 

C. J. Roberts: Epilogue – Epilógus

Ez szerintem nem sikerült túl jól, egyszerűen vagy nem volt rá szükség, vagy nem így volt rá szükség. A karakterek idegenek voltak a szerepükhöz és olyan erőltetett volt.

 

Helena Silence: Ezüsthíd

Az első részt imádtam, a másodikat kevésbé. Volt egy idő, amikor már egyszerűen úgy éreztem, hogy átesett az írónő a ló túloldalára ezzel a megtalálósdival. Ráadásul a rosszfiú is elég gyengére sikeredett a könyv nagy részében és végig olyan volt, mintha igazából nem is lenne motivációja. Az alap jó volt, de egy-két szálat én máshogy írtam volna meg, hogy ne legyen a vége ennyire vontatott – és, ha már a vége: tényleg meg kellett tenni?

 

Extra lista

Elena Ferrante: Véletlen találatok Okváth Anna: Antihygge, avagy áldatlan állapotok

Elena Ferrante: Véletlen találatok

Ferrante megint nem okozott csalódást és egy egészen másmilyen könyvbe nyerhettem betekintést. Nagyon érdekes volt az elképzelés, hogy adott témákban írt cikkeket röviden. Ez nagyon tetszett és, ha még nem is értettem egyet mindennel, nagyon jó volt olvasni.

 

Okváth Anna: Antihygge, avagy áldatlan állapotok

Ha magyar írót kéne mondanom, aki mindig meglep, hogy mennyire képes magába szippantani a műveivel, akkor egyértelműan Okváth Annát mondanám. Habár a történettel itt-ott voltak problémáim, de összeségében azt kell, mondjam nagyon szerettem olvasni a történetet, még, ha ki is csinált érzelmileg.



Így fél év elteltével szerintem egészen jó arányt sikerült elérnem. Szeretném azért nem elhúzni a kihíváshoz tartozó könyvek kiolvasását, mert rengeteg könyv van még, amire sort szeretnék keríteni.

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -