2024. június 14.

Vital Shape Studio: Lux-Vital kezelés || Alakformálásom története

Sziasztok!

Ellátogattam a Vital Shape Studioba, ahol kipróbáltam a Lux-Vital kezelést. Ennek az volt az apropója, hogy sosem voltam elégedett a testemmel (vagy azért, mert túl gebe, vagy éppen azért, mert túl úszógumis voltam). Anyukám egy évvel ezelőtt kipróbálta és úgy döntött befizet egy kezelésre, hogy kiderüljön, nekem mit sikerül vele elérnem.

A kezelés háromféle géppel zajlott és kiegészítésként még egy kis madero masszázst is kaptam. De erről bővebben a bejegyzés további részében olvashattok.

 

!A bejegyzésben szereplő összes kép saját (én vagyok rajta), így azok engedély nélküli felhasználása máshol tiltott.!


 

A bevezetőben már írtam dióhéjban, hogy miért is kezdtem bele ebbe a kezeléssorozatba, de engedjétek meg, hogy picit jobban kifejtsem. Az a helyzet, hogy én nagyon sokáig olyan elől deszka, hátul léc típus voltam, akinek hiába volt meg a formája csípőtájékon, sem elől, sem hátul nem tűntem nőnek. Ez megváltozott és a pillanat egy törtrésze alatt rám szaladt pár feles kiló – ettől ugyan megszűnt a deszka-léc állapotom, de eljött az az állapot, amikor már a sírás kerülgetett, ha a tükörbe néztem. Ezen állapot megszűntetésére kutattam a neten és találtam rá mindenféle testkezelésre, amit anyukámnak is felvetettem és ő ki is próbálta. A nála látott hatás indított el engem is, hogy pozitívan álljak hozzá az amúgy általam felvetett ötletre.

A kezelést Timi végezte (a honlapon a kezdőlapon az első képen ő a jobb szélső hölgy), aki anyával már jól összeismerkedett ezért egy tényleg családias hangulatú kezeléssorozatot kaptam. Ajánlom mindenkinek, mert nagyon rendes és válaszol az összes, akár hülyeségnek tűnő kérdésre is. Ráadásul ő maga is kipróbálta már a kezeléseket és saját tapasztalatból mond el dolgokat.

 

„Nekem az számít, hogy Te jól érezd magad a bőrödben.” - Anya

 

Amit a szalonok ígérnek, hogy tenned kell hozzá, hogy sikeres legyen: semmit.

Ahogyan tavaly a madero masszázsnál is írtam: én nem várok csodát. Ezek a kezelések, amiken részt vesz az ember csak segítik a folyamatokat, de azért tenni kell érte. Minden szalon úgy hirdeti magát, hogy nem kell hozzá diéta, de a Vital Shape Studionál azt is kerek perec leírják: diétával látványosabb az eredmény. Ami viszont elengedhetetlen és igazából ez tesz hozzá nagyon sokat az életünkhöz és a kezelések nagyobb sikerességéhez: a megfelelő folyadékfogyasztás.

Tehát igazából tényleg semmit nem kell hozzá tenni, hiszen a folyamat elindul akkor is, ha semmit nem változtatunk, csak lényegesen nehezebb dolga lesz a szervezetnek. De, ha nem akarsz diétázni, hát ne tedd! Esetleg azt mindenki megfontolhatja, amit a konzultáción elmondanak neki, hiszen ez pontosan azért van, hogy tényleg elérjék a céljukat (pl. diéta helyett egy jó kis időszakos böjt).

Egy valamit azért még érdemes betartani/megfogadni, mégpedig a kezelések egymásutaniságának gyakoriságát. Ez ideális esetben kétnaponta van, így akár egy-két hét alatt végezni lehet vele. Nem történik akkor se semmi, ha nem sikerül minden alkalom között csak két napot tartani, de a gyakori kezelés segít a szervezetnek beindítani a gyors folyamatokat.

 

A kezelés kezdete előtt.

A próbakezelés megkezdése előtt egy kis kérdőívet töltöttünk ki, amiből egyértelműen kiderült, hogy milyen gépeket kell rám pakolni. Olyan kérdések voltak, mint például szoktam-e kenyeret fogyasztani és mennyit, milyenek az étkezési szokásaim, mennyi folyadékot fogyasztok, sportolok-e és van-e valamilyen állandó betegségem (amire mondjuk gyógyszert szedek). Ezek olyan általános kérdések, amiket a suliban és a munkahelyen is minden évben megválaszol az ember többnyire őszintén.

Ezek után következik a lemérése adott területnek centivel, amit gondosan le is jegyzetelnek. Illetve a díjnyertes fotó vagy fotók (nálam a hasam volt a kezelt terület így elölről és kétoldalról is készült fotó).

A próbakezelés.

Azért, hogy az embernek legyen lehetősége megtapasztalni, hogy mire is vállalkozik és mire ad ki sok pénzt, van úgynevezett próba alkalom, ami kedvezményes árú. Ez egy teljesen ugyanolyan kezelés, mint a kezeléssorozat többi alkalma, de mégis jó, hogy van, mert, ha még sosem próbáltál semmilyen gépi kezelést akkor megdöbbentő és furcsa lehet az érzés.

Ez az alkalom arra is jó, hogy fel tudj készülni a legközelebbi alkalomra és már mehessen magasabb fokozaton a testformálás. Minden gépen megvan úgyis a hatáskezdése, amit elérve indul be igazán a folyamat – de senkire se lehet rögtön forró vagy jéghideg eszközt tenni, mert az sérüléshez vezetne. Ezeket a pontok amúgy elég gyorsan elérhetőek és nem kell hozzá vért izzadni, de legalább egy próbával meg lehet tapasztalni.

Esetemben megismerkedtem a lipolézerrel és a vízhűtéses elektromágneses izomstimulátorral. Ezekről lejjebb bővebben fogok írni. Amit fontos tudni, hogy összesen háromféle különböző géppel kezeltek, bár volt egy negyedik is, ami csak annyiban különbözött, hogy nem vízhűtéses hanem léghűtéses izomstimulátor volt, de csak kettőfélét próbáltam ki a próba alkalmával.

 

A kezelések

 

1. kezelés

Minden kezelés úgy épült fel, hogy volt egy melegítős és egy összehúzós eleme – ez nagyon hülyén hangzik, de talán így tudom a legjobban elmagyarázni, hogy mi is történt. Összesen egy órát jelentette az egész kezelés.

Az első a melegítős, ami egy alkalomtól eltekintve mindig a lipolézer volt. Ez érzésre egyre melegedő és csipkedős. Nálam jobb oldalt volt egy fej, ami igencsak csipkedett a végefelé – a bőröm beitta a zselét, amit Timi felkent a kezelőfejre – de egy gyors igazitás után újra minden rendben ment. Timi többször is érdeklődött, hogy jó-e és minden rendben van-e.

Miután ez a része lement a kezelésnek, jött egy kisebb madero masszázs chilis géllel, ami még órákkal később is meleg érzéssel burkolta be a hasamat. Ez azért kellett, hogy a felmelegített zsírsejteket a nyirokpontokhoz küldjük a gyorsabb távozás érdekében.

A második az összehúzós, ami az izomépítésben segít, esetemben a léghűtéses elektromágneses izomstimulátor volt. A dolog pikantériája, hogy a próbalkalmon a vízhűtéses verzióját tapasztaltam meg és ott se bírtam a 100-at, csak a 95-öt. A léghűtéses sokkal erősebb érzésre. A 100-at itt sem bírtam, de 90 fölé azért elmentünk, ami már nagyon jó. Ez olyan érzés, mintha apró, egyáltalán nem fájdalmas, elektromos ütések érnének, és aztán hirtelen beszippant a vákuum. Ez a vákuumos rész az, ami az erőséggel együtt eléri azt, hogy minél magasabban van az érték, annál sűrűbbnek tűnik. Ennek az az oka, hogy mikor már 80 fölött jár a masina, akkor a vákuum sokkal több ideig érződik és így olyan, mintha kétmásodpercenként stimulálna a gép.

 

2. alkalom

Második alkalommal az első elem, a melegítős, nem a szokásos volt, hanem a monosculpt. Ez egy meleggel zsírbontó gép, ami az extrém meleg hőhatással a zsírsejteket darabjaira bontja. Ez érzésre nagyon-nagy meleg mikor bemelegszik a megfelelő hőre. Én egy helyen nem bírtam a 45 fokot, de ott is csak 44-re kellett levenni.

Ezután nem volt chilis madero csak egy kis átmasszázs, hogy azért a nyirokponthoz vezetődjenek a zsírsejtek. Timi azt mondta, hogy azért nem használ ilyenkor chilis gélt, mert a szervezet amúgy is eléggé felmelegített állapotban van, így az fölösleges lenne, mert a monosculpt hatása is érződik még a kezelés után sokáig.

A második a vízhűtéses elektromágneses izomstimulátor volt, amit először a próbaalkalommal használtam. Ezt valamivel „gyengébbnek” éreztem ugyanazon hatásfokon, mint a léghűtéses testvérét. Simán bírtam 100-ason még annak ellenére is, hogy olyan volt akkor már, mintha soha nem állna le az összehúzás. Ekkora már megtanultam, hogy a „szünetekben” kell nagylevegőt venni és mikor összehúzás van akkor benntartani a levegőt, mert akkor nem lehet kényelmesen levegőt venni (ha éppen a hasadat kezelik).

 

3. és 4. alkalom

A harmadik és negyedik alkalom ugyanazon gépekkel dolgoztunk – mindkettő gépről feljebb már írtam is. Az első a lipolézeres melegítés volt, aztán jött a vízhűtéses elektromágneses izomstimulátor – a kettő között pedig a chilis madero. Itt már tényleg nem éreztem szinte az erősségét annyira hozzászokott a testem az összehúzódásokhoz.

 

A kezelés után

Minden kezelés után – kivétel a másodikat – még sokáig éreztem a chilis gél hatását, illetve a bőröm sokkalta selymesebb volt a gélnek köszönhetően. De, ami Titeket jobban érdekel az szerintem az, hogy történt-e változás. Nos, a képeket nem láttam (amiket Timi készített), de a mérési eredményeket lefotóztam és sokáig nem tudtam, hogy megmutassam-e, de végül arra jutottam, nem érdekel, ha a centik alapján esetleg rossz véleménnyel vagytok rólam.

A képen látható számok kicsit megtévesztőek, mert az első oszlop az utána és a második az előtte oszlop. 9 centivel lett kisebb a körméretem összesen a három helyen. Ha esetleg ez nem tűnne soknak – mint ahogy nekem se tűnt annyira, de azért jó volt látni – akkor igazatok van és mégis, érzésre volt változás.

Hogy érzékeltessem a változást elárulom, hogy a nadrágomhoz övet kellett felvennem, mert az utolsó kezelés után konkrétan lecsúszott volna rólam, ha nem fogom. És biztos vagyok benne, hogy több kezelés után még jobb eredményt lehet elérni főleg, ha sokévnyi mozgásszegénységet kell pótolni.

Az is biztos, hogy egy diéta vagy kevesebb stressz és esetleg még több folyadékbevitel esetemben is sokat segített volna a még látványosabb eredmény elérésében. Biztos vagyok benne, hogy egy következő kezeléssorozat esetén fokozottan figyelek majd a vízivásra minden nap és igyekszem majd rendszeresen ellipszistrénerezni mellette.

 

A szalon elérhetőségei:

Helyszínek:

  • VI. kerület, Budapest, Ó utca 38.
  • XVI. kerület, Rákosi út 202.

Honlap: https://vitalshape.hu

E-mail cím: eszter@vitalshape.hu

Telefonszám: +36305105678



Ti voltatok már valamilyen alakformáló kezelésen? Melyik testrészeteket kezeltetnétek? Tudtátok, hogy az elektromágneses izomstimulátor nem csak fogyasztás, hanem izomépítés esetén is segít?

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.