2024. március 13.

Sunshine csalogató TAG

Sziasztok!

A Bloggerközösség csoportjában jelent meg ez a TAG bejegyzés, ami szerintem egészen jópofa, még ha az utolsó pontjához kb. lehetetlenség ebben a pillanatban bármit is írni. De ez nem szegte kedvem és beelvágtam a kitöltésbe. Az a jó ebben a TAG-ben, hogy nem kifejezetten könyves vagy filmes, hanem egyben az egész – de akár csak egyik vagy másik típusra is ki lehet tölteni. Csatlakozzatok Ti is!

 

Forrás:

BLOGGERKÖZÖSSÉG - T.A.B -csoport illetve The Comfy Reader

 

Kérdések:

1. TÁNC - egy sorozat/film/könyv, ami táncra perdít

2. ZENE - egy sorozat/film/könyv, ami a zenére fókuszál

3. BARACK - egy sorozat/film/könyv szaftos részletekkel

4. FAGYI - egy sorozat/film/könyv, ami tele van szexi szereplőkkel

5. BARÁTOK - egy sorozat/film/könyv, ami a barátságról szól

6. UTAZÁS - egy sorozat/film/könyv, ami kalandos

7. NAPSZÚRÁS - egy sorozat/film/könyv, amit megbántál, hogy megnéztél/elolvastál

8. NYÁRI RUCI - egy sorozat/film/könyv, ami bolondos és cuki

9. SZÚNYOG - egy sorozat/film/könyv, ami felidegesített

10. NYÁR - egy sorozat/film/könyv, ami az idei nyár legjobbja volt

 

Szeretném, ha ők mindenképpen kitöltenék:

Abeth

Leah

Lina M.

Franciska

 

Ők töltötték már ki:

Jelenlegők töltötték ki, de, ha Te is kitöltötted, kommentbe rakd be a linked!

 

 

Lehet, hogy nem teljesen így kellett ezt kitölteni, de sokkal izgalmasabb volt mindent kitölteni, mint csak könyvre vagy filmre koncentrálni.

Elöljáróban annyit, hogy a kérdések legtöbbjeikéhez szívem szerint az Argylle-t írtam volna (a filmet), mert jelenleg annak a lázában égek és nem igazán akar ez csillapodni. De nem tettem ezt, mert amúgy annyi jó film/sorozat/könyv van még, amiknek it a helyük.

Az utolsó ponthoz a tavalyi év alapján választottam, így kivitelezhető volt ez a feladat is.

 

TÁNC

egy sorozat/film/könyv, ami táncra perdít

 

Sorozat: A jeges élet (2020–2020). Nagyon szerettem mindig a műkorcsolyát, bár nem vagyok egy fanatikus, de kislányként is szívesen néztem – ahogyan amúgy a szinkronúszást is mindig előszeretettel nézem. A jeges életben a tánc nagy szerepet kap egyebek mellett és miután megnéztem, magam is szívesen kipróbáltam volna.

Film: Argylle – A szuperkém (2024). Számomra ez a film az etalon idén eddig és részben azért is, mert Sam Rockwell szerepel és táncol benne. Ráadásul a zenéjét nagyon szeretem és szoktam rájuk táncolni is.

Könyv: Nincs ilyen, nem szoktam könyveknél táncra perdülni.

 

ZENE

egy sorozat/film/könyv, ami a zenére fókuszál

 

Sorozat: Glee – Sztárok leszünk (2009–2015). Ez elég egyértelmű volt, mert ennél zeneibb nem jutott hirtelen eszembe és, ha valami, akkor ez tényleg arról szól.

Film: Tökéletes hang filmek. Mindegyik filmben acapella van, ami nagyon zene és ráadásul zenei feldolgozások.

Könyv: Colleen Hoover: Maybe Someday – Egy nap talán. Nagyon nagy szerepet játszik mind a két főszereplő életében a zene és nagyon érdekes volt úgy olvasni, hogy az egyik főszereplő problémája éppen ehhez köthető mégis képes teljesíteni.

 

 

BARACK

egy sorozat/film/könyv szaftos részletekkel

 

Sorozat: Zorro (2007–2007). Igazából nem nagyon szaftos, de mint telenovella, ezt gondoltam ide. Én szerettem ezt a sorozatot.

Film: A szürke ötven árnyalata filmek. Ez egy nagyon szaftos történet és nem csak könyv formájában, hanem filmként is tele van arcpirító jelenetekkel.

Könyv: Elle Kennedy: Off-Campus sorozat. Ha valaki jó hokis (én se tudtam, hogy be fog jönni) történetet olvasni, ami ráadásul még kissé pikáns is, akkor ez neki való. Kellemesen szaftos.

 

 

FAGYI

egy sorozat/film/könyv, ami tele van szexi szereplőkkel

 

Sorozat: Outlander – Az idegen (2014–). Ez viszonylag egyszerű volt, mert ebben a sorozatban jobbnál jobb fiatalemberek jelennek meg. Például Sam Heughan, David Berry és Richard Rankin.

Film: Bosszúállók (2012). Nagy Marvel-fan vagyok és imádtam mindig, amikor a szuperhősök összejöttek. Ez a film tele van szexi pasikkal és szexi nőkkel is, nagyjából erre épít jószerivel, de ez nem érdekel, mert imádom.

Könyv: Karen Chance: Cassandra Palmer sorozat. Még bőven kiskorú voltam, amikor ezt a sorozatot elkezdtem olvasni (illik az előző ponthoz is), és rögtön szerelmes lettem Mirceába aztán Pritkinbe. Mindkettő olyan tökéletes pasi, aki csak a könyvekben/filmekben léteznek.

 

 

BARÁTOK

egy sorozat/film/könyv, ami a barátságról szól

 

Sorozat: Jóbarátok (1994–2004). Akkor is ezt írtam volna ide, ha nem néztem volna meg idén újra, mert ez számomra a legbarátibb sorozata.

Film: Az első igazi nyár (2013). Nagyon sok mindenről szól ez a film, de az egyik legfontosabb benne a barátság, ami meglepő személyek között köttetik.

Könyv: J. K. Rowling: Harry Potter sorozat. Ez a könyvsorozat az, ami eleinte tényleg barátságról szólt és nagyon jó volt végigkövetni a három főszereplőt.

 

 

UTAZÁS

egy sorozat/film/könyv, ami kalandos

 

Sorozat: Az elveszett ereklyék fosztogatói (1999–2002). Minden nyáron ment a TV-ben és imádtam nézni. Túl azon, hogy erős női főszereplővel operált, ráadásul még különféle kalandokban is részt vettek.

Film: Dzsungeltúra (2021). Emily Blunt nagyon ügyes volt ebben a filmben is. Külön tetszett a téma és a kalandok.

Könyv: Agatha Christie: Tommy és Tuppence sorozat. Ha Agatha Christie neve felmerül, mindenki Poirot vagy Miss Marple karakterére gondol esőként – pedig a fiatalok is éppen olyan ügyesek és sokkal kalandosabbak is.

 

 

NAPSZÚRÁS

egy sorozat/film/könyv, amit megbántál, hogy megnéztél/elolvastál

 

Sorozat: Gossip Girl – Az új pletykafészek (2021–2023). Egyszerűen az utolsó részen kívül nem tudom értékelni. Csak azért néztem végig, mert tudtam, hogy elkaszálták és hajtott a kíváncsiság.

Film: Warcraft – A kezdetek (2016). Moziban néztem meg az akkori kiszemeltemmel és a legjobb barátommal, aki mostanra a férjem. Igazából én néztem ők meg aludtak és nagyon untam az egészet – azt mondják, azért mert nem játszottam a játékkal, de nem, szimplán unalmas volt.

Könyv: Jasinda Wilder: Falling Into You – Zuhanok beléd. Ha erre a könyvre gondolok a masszív szemforgatás jön rám, mert ilyen béna kezdést én még nem olvastam – ráadásul a folytatás egy merő szenvedés volt, nem csak a főszereplőnek, hanem nekem is.

 

 

NYÁRI RUCI

egy sorozat/film/könyv, ami bolondos és cuki

 

Sorozat: Julia (2022–2023). Ha akartok valami igazán cukit nézni, ami igaz történeten alapul és ráadásul nőkről szól, akkor ezt mindenképp nézzétek meg. Tele van humorral, komoly témákkal és a Julia-Paul páros sziporkázásával.

Film: Gyilkos páros (2015). Az Argylle mellett ez lett az új kedvenc, mert pontosan olyan bolondok a szereplők benne, amennyire kell és pörög ezerrel és cuki, nagyon cuki.

Könyv: Stephanie Perkins: Anna és a francia csók. Emlékszem, régen mindenkinek ezt a könyvet ajánlottam, mert nagyon cuki volt és könnyed. Idén, ha minden igaz még Férj is kiolvassa.

 

 

SZÚNYOG

egy sorozat/film/könyv, ami felidegesített

 

Sorozat: A Bridgerton család (2020–) 2. évada. Vannak az adaptációk és van az, amit Shonda a Bridgerton család második évadában művelt. Anthonyt a könyvében kedvelte meg mindenki, a sorozatban meg erre esély sem volt. Azzal is nehezen bírkózom meg, hogy a harmadik évad nem Benedictről fog szólni...

Film: Hardcore Henry (2015). A férjem imádja, engem viszont nagyon idegesített, mert amúgy formabontóan jó ötlet volt a film megközelítése, de maga a történet rettenetesen idegesítő volt.

Könyv: Leiner Laura: Szent Johanna Gimi 1-4. Szoktam mondani, hogy az SzJG első négy részétől agysejtjeim mondták fel a szolgálatot és azt hittem, földhöz vágom a könyveket (nem tettem, mert a húgomé). Még egy ilyen idegesítő főszereplőt és szülőpárost, te jó ég!

 

 

NYÁR

egy sorozat/film/könyv, ami az idei nyár legjobbja volt

 

Sorozat: Sarolta királyné – Egy Bridgerton-történet (2023–2023). Azzal ellentétben, amit a Bridgerton családdal leművelt, Shonda Saroltának egy élvezhető és izgalmas kalandot adott. Imádtam az egészet.

Film: Elemi (2023). Ezt a filmet azóta láttam még és ugyanúgy tetszett. Volt benne tanulság és extra cukiság is. Imádom.

Könyv: Zajácz D. Zoltán: Véres Balaton. Szeretem a krimit és nagyon különleges, hogy balatoni történet ez. Idén igyekszem majd sort keríteni a többi részre. (Férjem Könyvhéten ment és dedikáltatott, pedig nagyon nem akart, de mondtam, hogy menjen, hiszen azért mentünk ki aznap is. Elbeszélgetett az íróval és egy maradandó élmény lett számára az a nap.)

 



Várom a Ti válaszaitokat is! Minden válasz érdekel, kifejezetten szeretem látni, egyes témákban kinek mi ugrik be. Hátha olvastam/láttam én is, amit Ti, vagy fordítva.

 

Találkozunk a legközelebb!

Stella

6 megjegyzés:

  1. Szia :) Úgy megörültem, amikor megláttam, hogy te is említetted Leiner Laura egyik regényét, aztán elolvastam mit írtál, melyik ponthoz kapcsoltad és felnevettem. :D Én a Bábelt írtam a zenei ponthoz. (RHCP) Ami kicsit bosszantó, hogy túlgondoltam a saját listámnál a dolgokat, mert nem jutott eszembe egy kedvenc sorozatom se, hogy beraknám. Mint mondjuk a Jóbarátok. Így talán tényleg egészen más, hogy ha mindegyikhez igyekszel tenni egyet. Én kicsit máshogy fűszereztem, mint magyar és külföldi szempontból közelítettem meg a dolgokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Hát igen, Leiner Laura a legtöbb esetben még mindig képes felkerülni könyves TAG-ekre - vagy azért, mert nagyon szeretik, vagy pont az ellenkezője miatt. Az SZJG 5. részétől amúgy egész élvezetes volt, bár a szülőktől a mai napig a hajamat tépem (meg Renitől is).
      Érdekes volt látni, hogy Te és én is másként közelítettük meg ezt a TAG-et, de ez a szépsége az ilyen típusú bejegyzéseknek. :)

      Törlés
  2. Milyen ötletes kis kihívás, jó volt olvasni a válaszaidat :)
    Bár engem bevallom, főleg a könyvek érdekelnek, de azokból párat fel is vettem a listámra. Mert pl. ezekről az Agatha Christie-kről nem is hallottam!
    Az Off-campus említésnek viszont külön örültem, mert ebben a pillanatban fejeztem be a harmadik részt, és ahh, olyan király ez a sorozat, eszméletlen gyorsan haladok vele, nagyon hamar elfogynak az oldalak. Mondjuk nálam azért a Him-et nem übereli :D
    Nagyon köszönöm a kihívást, igyekszem mihamarabb teljesíteni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közben láttam, hogy te is kitöltötted, aminek nagyon örültem :)
      AC-k közül én pl. sokkal jobban szeretem a nem Poirot történeteket (nekem ő túlhype-olt), érdemes Tommyékkal is kalandozni.
      Off-Campust mindenkinek! :D Sajnos túl gyorsan ki lehet olvasni, egyik pillanatban még kezded a másikban befejezed. A Him-et még nem olvastam, de már a polcon várakozik.

      Köszi, hogy benéztél! :)

      Törlés
  3. Nagyon köszönöm a kihívást, szeretem az ilyeneket, mert tudtok olyat írni, ami felkelti az érdeklődésemet, főképp most könyvek terén. Bár így is annyi olvasatlanom van, sosem érem utol magam, de nem baj :D megnyugtat, hogy mindig van mit.
    Közen én is kitöltöttem a taget, hasonlóan, mint te.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira szuper, hogy kitöltötted a TAG-et :)
      Én is azért szeretem az ilyen típusú bejegyzéseket, mert csomó jó ötletet látok. Még tervezek hasonló bejegyzéseket hozni és már előre tudom, hogy kíváncsi leszek a válaszaidra :D

      Törlés