2024. március 24.

Blogok gyűjteménye || Egy hely a blogoknak

Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy jó ötlet lenne, ha összeszednénk az aktív blogokat, így létrehoztam egy blogot a blogoknak. Lehet, hogy ez a legnagyobb hülyeség, ami valaha is eszembe jutott (ezt amúgy erősen kétlem), de én például tökre szeretek blogokon böngészni, de elég keveset ismerek – főleg könyves blogokat.

Mit szóltok az ötlethez? Ha szeretnétek csatlakozni, akkor nézzetek be az oldalra:

Blogok gyűjteménye

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

5 megjegyzés:

  1. Jó ötletnek tartom az ilyet, pláne, hogy én a cserelistámon keresztül szoktam szörfölgetni, úgyhogy majd jövök és hozok sokat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. arról nem is beszélve, hogy nagyon tetszik ez az e-mailes design hozzá * - *

      Törlés
    2. Mire megírom ezt a kommentet... Általad rengeteg blog került fel és egyre több fog, úgy érzem. ;)

      Az e-mailes design meg alap volt, valahogy ahhoz alkottam a többi részt elrendezésügyileg. :)

      Törlés
  2. Nagyon örülök neki, hogy valaki újra felkarolta ezt a témát, már nagyon hiányoztak az olyan gyűjtő oldalak, mint a Jó blogok tárháza és társai. Fel is iratkoztam, hogy majd szemezgessek magamnak a gyűjteményedből :)
    Köszönjük azt az időt és energiát, amit a közösség építésbe fektetsz <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit :)
      Régebben volt egy fanfic gyűjtős blogom (http://f-webgyujtemeny.blogspot.com/) igazából azt akartam újraindítani, de aztán rájöttem, hogy úgy szeretek blogokon böngészni, hogy mindenféle kéne. [Ettől függetlenül a fanfices is tervben van, hogy kicsit másként, de újra aktív legyen.]
      Remélem, sokan hasznosnak találják majd, mert szerintem tényleg kell egy gyűjtőhely. :)

      Törlés