• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

1 éves a blog || Boldog szülinapot!

Sziasztok!

Sokat gondolkoztam azon, hogy mi lenne a legjobb születésnap a blognak, de egyértelműen a legutolsó – reményeim szerint – lesz a tökéletes. Már csak azért is, mert a ténylegesen első születésnaptól kezdve nem készítettem ilyen bejegyzéseket. Szóval:

Boldog első (harmadik újranyitásos) születésnapot a blognak!

 

 

Mindig látom, ahogy a bloggerek többsége megemlékezik arról, hogy mi történt a blogjával egy év alatt és ezek mindig annyira tetszettek nekem. Nem hiszem, hogy olyan bejegyzéseket össze tudnék hozni, mint amilyeneket ők, de valami metaoptikásat biztosan. Szóval akkor lássuk, miből lesz a cserebogár.

2023. március 1-jén úgy döntöttem, hogy újraélesztem a blogger-énem. Ez nem igaz, mert jóval előtte egybeolvasztottam a blogjaimat, hogy ez megtörténhessen. Inkább úgy fogalmaznék, hogy március 1-jén úgy döntöttem, készen áll a vendégek fogadására a kuckóm.

Rögtön kedvesen köszöntöttek is, ami nagyon jól esett a szívemnek, mert kicsit féltem attól, hogy az ide-oda pakolgatás és a több évnyi passzív időszak után fene sem néz felém. Akkor megfogadtam, hogy én is amolyan aktív blogger leszek és kommentelni fogok többek oldalára – ezen még dolgoznom kell, de rajta vagyok az ügyön.

Amikor a döntés megszületett – már annak, hogy egy blogon folytatom a kis agymenéseim megosztását – arra gondoltam rögtön, hogy azokat a bejegyzéseket, amiket hatszáznyolcvannégy évvel ezelőtt megírtam, közzé is teszem. Először arra gondoltam, hogy lenyomom a blog torkán és minden napra jut egy bejegyzés, de visszatértemet követően megtetszett a heti egy bejegyzés ötlete, így felosztottam őket – egészen május elejéig boldogítalak Titeket kéthetente egy rendkívül régen megírt bejegyzéssel. Hát nem csodálatos?

A régi bejegyzések mellett újak is születtek ebben az egy évben, főképp különböző TAG bejegyzések formájában illetve a Top 5 Wednesday is megkezdte térhódítását 2024 januárjában. Ez mind szép és jó, de ugyebár ez egy mindenes blog (legalábbis az akarna lenni), szóval adódik a kérdés: mikor jön már valami értelmes is a felületre?

Kinek mi az értelmes ugyebár, de azért egy kis kulisszatitkot elárulhatok: márciustól kéthetente megosztok egy történetet vagy fejezetet. Olyan zseniálisan kifundáltam ezt nektek, meg magamnak, hogy már csak a feltétel és a kikerülés van hátra. Tudom, hogy vannak, akik várják a Kincsőt és igyekszem vele idén haladni, de sajnos (vagy nem) be kell érnetek kezdésképp egy Alkonyat fanfictiönnel és csomó novellával mindenféle témában. Ezek, amiket biztosan tudok, hogy lesznek, de már most van néhány novella ötletem, amit szeretnék megírni és nem évekig húzni a megjelenését.

Lesznek könyvértékelések is, mert kettőt már megírtam, de kicsit sűrűnek tűntek a napok februárban a megosztásukra. Illetve tervezek még azért személyesebb jellegű bejegyzést is, bár arra mondanám leginkább azt, hogy azok tényleg nekem íródnak, olyan értelemben mindenképp, hogy az én érzéseim kerülnek leírásra.

Ebben az egy évben igyekeztem teljesíteni és mindent IS kirakni, amim csak volt, aminek az lett a hatása, hogy a január és a február kicsit zsúfolt lett. Ezen szeretnék mindenképpen változtatni, mert úgy vettem észre, hogy ez már kicsit sok nekem is. Jó ötlet volt a T5W-t elindítani a blogon, mert szeretem csinálni, de azt is érzem, hogy nem jó ez a szerda-csütörtök bejegyzés dolog. A történetek szombaton fognak jönni az biztos, a szerdaiak is megmaradnak és egy ideig még a csütörtökiek is. De ezen mindenképpen változtatnom kell.

 

Egy év alatt eléggé visszarázódtam magába a blogba, de más felületre nem igazán. Igyekszem a második szülinapon azt írni majd, hogy aktivizáltam magam legalább egy social media felületen – erre én leginkább az instát látom alkalmasnak, de én már annak hiszek csak, amit látok. Ez az év ráadásul terveim szerint a történeteké lesz – legyen szó filmre vitt alkotásokról, könyvekről vagy éppen a saját irományaimról.

Egyértelműen van még hova fejlődnöm, de nem szeretném, ha újra belekerülnék egy muszáj-blogolási hullámba – inkább arra koncentrálok, hogy ne zsúfoljam össze a heteket, hanem inkább élvezzem annak a lehetőségét, hogy itt lehetek és írhatok Nektek. Rengeteg ötletem van és a második szülinapnál azt szeretném írni, hogy leírtam mindent, ami jelenleg a fejemben van.

 

Köszönöm, hogy velem tartotok és remélem, a továbbiakban is így marad. Írjátok meg kommentben a kérdéseiteket, én pedig mindegyikre válaszolni fogok. Nagyon kíváncsi vagyok rátok!



Nektek hány éves a blogotok? Mikortól számítjátok, ha többször is újranyitottatok? Mennyit jelent egy év egy blog életében?

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -