• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Január || Körforgás write TAG

Sziasztok!

Ahogyan Abeth, úgy én is kifejezetten szeretem a TAG bejegyzéseket, mert tökre élvezem, hogy megadott kérdések alapján elgondolkozva, válaszokat kell adnom és rá kell jönnöm, hogy mit is gondolok igazából. Ez is egy nagyon érdekes kérdéssor volt, főleg, hogy, ha minden igaz, minden hónapban jön egy. Sajnos itt most nem tudtam túl sok mindent írni, de legközelebb összeszedem magam.

 

 

Szabályok

  • Bármikor csatlakozhatsz – a korábbi hónapok kitöltése nem kötelező, de persze szabad.
  • Másold be a szabályokat és a kérdéseket a bejegyzésed elejére!
  • A linktree segítségével jelöld a játék ötletgazdáját!
  • Ha másnál láttad a taget, linkkel jelezd, hogy tőle hoztad!
    • Abeth hívott ki, aminek nagyon örülök, mert amióta visszatértem, nem hívtak még ki TAG-re. Köszönöm, hogy kihívtál! :)
  • A játék platformfüggetlen – bárhol találkoztál vele, átviheted magadhoz, akkor is, ha más platformon vagy aktív.
  • Jelölni szabad, de nem kötelező – beszállhatsz akkor is, ha senki nem hívott ki, és neked sem kell másokat jelölnöd. De ha szeretél meghívni embereket, megteheted, csak értesítsd őket.
  • A bannert vinni szabad, de nem kötelező.
  • Válaszolj a kérdésekre! (Ha van +1-es, azt se felejtsd ki!)
  • Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget! (nem kötelező)
  • Ha van kedved, kommenteld akár az ötletgazdához, akár ahhoz, akinél láttad a taget, hogy kitöltötted, hátha bekukkantanak hozzád! ;) 

 

Január - Új kezdet

Kérdések

  1. Mik az írós terveid erre az évre?
  2. Van-e olyasmi, ami közvetve vagy közvetlenül kapcsolódik az íráshoz, és idén szeretnéd letenni, a múltban hagyni?
  3. Hogyan, mikor állsz neki egy új történetnek? Milyen elkezdeni?
  4. Milyenek a téli írós szokásaid? Más, mint amikor jó idő van?
  5. Hogy állsz a sztorijaidban a téllel?
  6. +1 Bármit kérdezhetsz, ami a hónaphoz vagy az ahhoz választott témához kapcsolódik. (De ne felejtsd el ezt a szöveget is bemásolni, hogy a te jelölted is kitalálhasson valamit!)

 

Válaszok

1. Mik az írós terveid erre az évre?

Szeretném befejezni a Kincsőt és jó lenne, ha a Farkasnyár maradék pár fejezetét is megírnám, mert azt szerintem közzéteszem idén és jó lenne, ha nem egy félbemaradt történet lenne a neten. Más tervem nem nagyon van, csak egy ötlet, aminél a formátum megvan, de más nem.

 

2. Van-e olyasmi, ami közvetve vagy közvetlenül kapcsolódik az íráshoz, és idén szeretnéd letenni, a múltban hagyni?

Szeretném, ha végleg el tudnám engedni a szószámos dolgot, főleg, hogy mostanság csomó olyan könyvet olvastam, amiben voltak fél oldalas fejezetek is.

Illetve szeretném, ha nem kezdenék bele másik történetbe, hanem befejezném a megkezdetteket – kettőt kéne befejezni és akkor belekezdhetnék egy harmadikba. Ez nagyon jó terv és remélem, sikerül betartanom.

 

3. Hogyan, mikor állsz neki egy új történetnek? Milyen elkezdeni?

Új történetnek akkor állok neki, amikor a váratlanul előbukkanó ötletet kicsit kifejtettem – bár, legtöbb esetben a beugró jelenetet megírom és aztán kezdem felépíteni a hátteret. Elkezdeni mindig egy stressz nekem, mert általában tudom, milyen jelenetig szeretnék eljutni és íráskor mindig úgy érzem, hogy minden, ami addig történik csak felesleg, pedig amúgy nem az.

 

4. Milyenek a téli írós szokásaid? Más, mint amikor jó idő van?

Amióta felnőttem szinte csak télen írok, decemberben. Semmiben sem különbözik az írási metódusom, mert átmegyek a konyhába és ott írok – talán télen hangulatosabb, mert a mindenféle karácsonyi fények feldobják a hangulatom, és a szomszédos tízemeletes ablakaiban szokott lenni nézelődni való.

 

5. Hogy állsz a sztorijaidban a téllel?

A Kincsőben meg akartam írni a karácsonyi jelenetet – mert abban lesz –, de sajnos lebetegedtem és így ugrott az egész. A téli jelneteket amúgy szoktam szeretni és habár a történeteimben nem nagyon szoktam ilyen témát írni, mindig szerettem volna télies részeket írni.

 

+1  Válassz egy általad alkotott karaktert, milyen lenne a szilveszter estéje? Egyedül lenne, társaságban, inna vagy társasozna? Ha szeretnéd, írj egy jelenetet hozzá, ha nem, csak meséld el!

Zsófit (a Kincsőből) választom, és szerintem 2016-ot írunk és szerintem a munkahelyén ünnepel egy szilvesztei buliban. Hangos zene van és mindenféle színes konfettik vannak bekészítve, hogy éjfélkor kilőhessék őket. Az biztos, hogy Zsófi nem ilyen típus, amúgy legszívesebben társasozna a barátaival vagy éppen a kedvenc sitcomját nézné – az összes szilveszteri epizódot – egyedül a kedvenc foteljából nézve.



Töltsétek Ti is ki a TAG-et, vagy, ha már kitöltöttétek, akkor kommentben tegyétek be, mert kíváncsi vagyok a válaszaitokra. Őket tudom, hogy már kitöltötték:

 

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

2 megjegyzés:

  1. Tök jó volt olvasni a válaszaidat :)
    Nagyon érdekes címei vannak a történeteidnek, biztos a sztorijuk is izgalmas! Remélem, sikerül befejezni őket úgy, ahogy elképzelted :)
    Uhh, a szószámos dolog bennem is nagyon sokáig frusztrációt okozott, pedig teljesen igazad van, nekem is megfordult a kezemben nem is egy olyan könyv, amiben vagy voltak fél oldalas fejezetek is, vagy az egész négyszáz oldal négy fejezet volt. Szóval mindkét véglet létezik, és tényleg tojni kell az egészre, és hagyni, hogy a történet szabja meg, mire van szüksége.
    És hajrá a karácsonyi jelenet megírásához! Szerintem még nem vagy lecsúszva semmiről, én is most rendeltem egy csomó karácsonyi romantikus könyvet, és még februárban akarom elolvasni őket :D Legyen egész évben karácsony! :D
    És nem utolsó sorban nagyon köszönöm az említést a végén! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem, hogy legalább egy történetet be tudok fejezni, mert olyan jó lenne történetet is publikálni a blogon és szeretnék fanfictiont meg originalt is megosztani.
      Ez a szószámos dolog szerintem régre nyúlik vissza, amikor még az volt a mérce, pedig már akkor sem jelentett semmit. Mostanában amúgy kifejezetten szeretem azokat a könyveket, amikben van időnként olyan fejezet, ami különleges.
      Ez tetszik, legyen egész évben karácsony :D Ha odáig jutok, tuti megírom a fejezetet, mert amúgy egy semmiség, de mégis hangulatos :D
      Igazán nincs mit a megemlítést, szeretem összegyűjteni adott kihívások kitöltőit, mert ezek a tipikus megismerős bejegyzések. ♥

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -