• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Február || Körforgás write TAG

Sziasztok!

Itt is a következő hónap write tagje, amit én nagyon vártam és Emília azt ígérte, hogy a következő hónapokban az elején szeretné közzétenni ezeket a bejegyzéseket. Ezt a sort is nagyon érdekes volt kitölteni és jó volt az is, hogy különböző kérdéseken keresztül én magam is jobban tudtam körvonalazni magamnak a terveim és ötleteim.

 

 

Szabályok

  • Bármikor csatlakozhatsz – a korábbi hónapok kitöltése nem kötelező, de persze szabad.
  • Másold be a szabályokat és a kérdéseket a bejegyzésed elejére!
  • A linktree segítségével jelöld a játék ötletgazdáját!
  • Ha másnál láttad a taget, linkkel jelezd, hogy tőle hoztad!
    • Abeth hívott ki még a januári fordulónál, aminek nagyon örülök, mert amióta visszatértem, nem hívtak még ki TAG-re. Köszönöm, hogy kihívtál! :)
  • A játék platformfüggetlen – bárhol találkoztál vele, átviheted magadhoz, akkor is, ha más platformon vagy aktív.
  • Jelölni szabad, de nem kötelező – beszállhatsz akkor is, ha senki nem hívott ki, és neked sem kell másokat jelölnöd. De ha szeretél meghívni embereket, megteheted, csak értesítsd őket.
  • A bannert vinni szabad, de nem kötelező.
  • Válaszolj a kérdésekre! (Ha van +1-es, azt se felejtsd ki!)
  • Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget! (nem kötelező)
  • Ha van kedved, kommenteld akár az ötletgazdához, akár ahhoz, akinél láttad a taget, hogy kitöltötted, hátha bekukkantanak hozzád! ;) 

 

Február - Álarc

Kérdések

  1. Szerepelt-e már valamelyik történetedben farsang, karnevál, álarcosbál, bármilyen beöltözős móka?
  2. Ha egy hétre magadra ölthetnéd az egyik szereplőd bőrét, ki lenne az és miért?
  3. Szokták a szereplőid másnak mutatni magukat, mint amilyenek?
  4. Igazi vagy írói álnév? Miért?
  5. Szoktál valakivel az írósról beszélgetni, vagy inkább „rejtőzködő” típus vagy?
  6. +1 Bármit kérdezhetsz, ami a hónaphoz vagy az ahhoz választott témához kapcsolódik. (De ne felejtsd el ezt a szöveget is bemásolni, hogy a te jelölted is kitalálhasson valamit!)

 

Válaszok

1. Szerepelt-e már valamelyik történetedben farsang, karnevál, álarcosbál, bármilyen beöltözős móka?

Igen, a Kincsőben írtam egy halloweeni jelenetet (tudom, nem magyar szokás, de a környezetemben többen tartják mégis és pont illett a történetbe). A Napnyugtában meg egy álarcos bállal ünnepelik meg Cathy szülinapját – azt a jelenetet nagyon szerettem írni.

 

2. Ha egy hétre magadra ölthetnéd az egyik szereplőd bőrét, ki lenne az és miért?

Ez egy nagyon nehéz kérdés, mert mindegyik szereplőm sokkal jobb nálam és mindegyiket belehelyeztem egy furcsa helyzetbe. Szóval, aki legközelebb áll hozzám személyiségileg az Zsófi (Kincsőből), így legszívesebben őt mondanám. Viszont én kalandokra vágyom, így Heliopath (A kitaszított családból) a választásom, mert az ő élete tele van rejtéllyel és kalandokkal.

 

3. Szokták a szereplőid másnak mutatni magukat, mint amilyenek?

Talán. A legtöbb karakterem mutatta már magát erősebbnek, mint amilyennek valójában érezték magukat. Illetve Cathy (Napnyugta) konkrétan másként éli az életének egy részét egy bizonyos okból kifolyólag.

 

4. Igazi vagy írói álnév? Miért?

Mivel alapvetően blogolással kezdtem az írói „pályafutásom” és ott nem akartam felvállalni a nevemet (bár őszintén, nem tudom, miért nem, hiszen mindenki tudta a blogom címét), így én írói álnév mellett vagyok. Ami miatt nem vállalom fel a nevemet az az, hogy annyira megszoktam ezt az írósat, hogy már fura lenne látni az igazit. Ha megjelenne könyvem nyomtatásban ott viszont szerintem a saját nevemet használnám.

 

5. Szoktál valakivel az írósról beszélgetni, vagy inkább „rejtőzködő” típus vagy?

Lehet, hogy meglepő, de a férjemmel szoktam beszélgetni az írásról és elolvastattam vele az újabb történeteimet, mert érdekel a véleménye. Illetve Liv az örökké személy, akivel tudom, hogy beszélhetek írásról és ő az, akinek elsőkörben átküldöm a történeteimet (ha el nem feledem, haha) és, akitől várom a kérdéseket.



Töltsétek Ti is ki a TAG-et, vagy, ha már kitöltöttétek, akkor kommentben tegyétek be, mert kíváncsi vagyok a válaszaitokra.

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt olvasni az új válaszaidat is :)
    És pacsi! Nekem is férjem az első számú támogatóm :D
    Olyan jó, ha az embert így támogatja a párja, és örülök, hogy ti is ilyen jól megvagytok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az mindig jó, ha az ember támaszkodhat arra, aki a legtöbbet ott van a közelében. Kicsit féltem tőle az elején, mit fog rólam gondolni, de tetszett neki, amit olvasott (és én is jókat nevettem az első novelláimon vele :D).

      Köszönöm, hogy itt voltál, a héten remélem lesz időm elolvasni mindenki válaszát, akik kitöltötték már :)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -