• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

2023 | Évzáró

Sziasztok!

Lezárunk egy évet, ami számomra pozitív és negatív eseményekkel tarkított volt. Nem mondom, hogy minden pillanatára boldogan gondolok vissza és azt se, hogy ne zártam volna le már a legelején, de végül eljutottunk az utolsó napig is. De lássuk is, milyen volt ez az év.

 

 

Személyes

Egész évben tudósítottam arról, hogy milyen dolgok történtek velem, ezért most nem fogok ide túl sok mindent írni. Az biztos, hogy személyes téren nem ez az év lett a kedvencem és nagyon remélem, hogy 2024 sokkalta jobb lesz.

2023-ban volt halál, volt küzdés és volt teljes mentális mélyrepülés. Ugyanakkor volt babázás – baráti házaspáré még nem a miénk – és családi események. Számomra még mindig felfoghatatlan, hogy Mama már nincs és ez főleg azért lehet, mert olyan váratlan volt az egész helyzet, hogy még mindig olyan, mintha köztünk lenne.

Munka terén is szárnyaltam, igaz lefelé, bár itt büszke vagyok, hogy egy projektet finisbe hoztam. De az a helyzet, hogy ez egy sokkal hosszabb menet lesz még és egy egész évem lesz átgondolni a terveim és a lehetőségeim. Lesznek változások, de nagyon nem tetszik a bánásmód, amit az utóbbi időben jelenlegi helyemen tapasztalok – nem mondanám vészesnek, de azért kicsit elszaladt a paci mindenkivel és éppen ezért nem december végén akartam meghozni nagy döntéseket.

Szerencsére nem csak rossz dolgok történtek, hiszen ahogy fentebb említettem már, babáztunk sokat és infláció ide, infláció oda bizony mi elmentünk moziba elég sokszor – bár többnyire mindig az akciós napon. Illetve rengeteg sorozatrészt daráltam le, kétszer a Modern családot és a Virgin Rivert (második alkalommal már férjemmel együtt).

 

Blogos

Márciusban visszatértem Bloggerföldére, ami azt is jelentette, hogy vagy két design próbálkozásom is volt – végül a második maradt és nagyon szeretem. (A hóesés marad február 29-ig.) Meglepően sok bejegyzést tettem közzé, amiknek jórésze már porosodott a gépemen, de azért akadt olyan is, ami frissen megírt volt. A legbüszkébb amúgy arra vagyok ezen a téren, hogy nem adtam fel még, ha nagyon kevesen is olvasnak. Illetve Abeth nagyon pozitív személyiség és imádtam feljárni a blogjára egész évben.

 

Egy kis statisztika

Rendszeres olvasók: 12

Bejegyzések száma az évben: 85

Megtekintések az évben: 14 200

Hozzászólások az évben: 29 (ennek a fele az enyém)

 

Könyves

Nem mondom, hogy ne lett volna már jobb évem is, de ahhoz képest, hogy szeptember végén még alulról súroltam a 20-at, nem lett azért annyira rossz. Idén nem csak a könyvek kaptak szerepet az életemben és visszatértem a bloghoz is, ami időt vett el. Igazából nem érzem azt, hogy csalódott lennék, mert még így is elég sokat olvastam és szerencsére egészen jó kis kalandokba keveredtem.

Például belekezdtem Agatha Christie-től a Tommy és Tuppence sorozatba és az öt kötetből hárommal végeztem is. Nagyon jó volt kalandozni Tommyékkal. Befejeztem nem kevesebb, mint 6/7 sorozatot – erre vagyok az egyik legbüszkébb, mert rengeteg megkezdett sorozatom van. Ugyanakkor elkezdtem 5 sorozatot, ami nem volt segítségemre abban, hogy csökkentsem a megkezdettek számát. 2023 számomra a krimi, fantasy és ifjúsági kötetek minden zsánerben éve volt.

 

Egy kis statisztika

Saját könyvek olvasottsága: 41%

Kiolvasott könyvek száma: 32,5 könyv / 33 kötet

Kiolvasott oldalak száma: 10542 oldal

Beszerzett könyvek száma: 55 darab

 

Írós

Habár végig azon merengtem, hogy ez a rész lesz a legrosszabb, de az a helyzet, hogy egész sokat írtam és erre nagyon büszke vagyok. 14 fejezetet írtam meg teljes egészében, amivel igazából szerintem többet írtam, mint, amit eredetileg gondoltam volna idén. A Kincsővel vetettem magam bele az első NaNoWriMo-mba és ekkor csatlakoztam a HuNoWriMo csapatához, ami egy zseniális közeg.

 

Egy kis statisztika

Napkelte (Shadely 1.):

Napnyugta (Shadely 2.): 15 685 szó, 4 teljes fejezet és 1 megkezdett

Éjjel (Shadely 3.): befejeztem a vázlatot

Tündérország:

Kincső (MaSzaT 1.): 25 494 szó, 10 teljes fejezet; Abeth készített hozzá borítót

Ixion (MaSzaT 2.): Abeth készített hozzá borítót

Zsófi (MaSzaT 3.): Abeth készített hozzá borítót

Kitaszított család: készítettem hozzá borítót

Budapest utcáin: Leah készített hozzá borítót

Ajánlom magam!:

Végzetes szerelem:

Farkasnyár (Tüzesjég 1.):

Vámpírtél (Tüzesjég 2.):

Phoenix, the voice of hope:

The Bourne Revenge - A Bourne bosszú:

365 lap:

Rajongás:



Nektek milyen volt az év? Jutott időtök a hobbitokra? Milyen volt magánélet terén?

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -