• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Őszöm 2023 | Szezonnyitó

Sziasztok!

Már egy ideje tart az ősz, én pedig semmit nem írtam arról, hogy mik a terveim. Ennek megvan az oka: egyszerűen annyi gondolatom volt és annyi mindenbe kezdtem bele hirtelen egyszerre, hogy egy bejegyzést megírni se volt időm. Például előfizettem Midjourney-re, ami persze, hogy annyira magába szippantott, hogy kb. 3 napig semmit sem csináltam, csak képeket gyártattam vele – majd mutatok is belőlük, mert nem csak ám magamnak készítettem őket, de mindennek meg van a maga ideje.

Most viszont vessük is bele magunkat abba, hogy mik is a terveim az őszre.


Személyes

Igazából imádom az őszben a színeket – azok a pirosas, narancssárgás, barnás árnyalatok egyszerűen a gyengéim. Illetve innentől kezdve egy erős végehajrá szokott rajtam erőt venni és szépen fokozatosan beépítem a hónapokba a karácsonyi hangolódást – na, nem elvetemülten.

Szeretem az őszben azt az időszakot is, amikor már kell egy pulcsi egész nap, de a bundabugyi még a fiókban maradhat. Ilyenkor mindig nagyon szívesen sétálok és remélem, hogy ez az ősz is sétában gazdag lesz.

Nincsen túl sok tervem, de azért akad néhány:

 

Terveim:

  1. Szeretnék elkezdeni igazán edzeni, de valami olyan formát, amit itthon is lehet művelni. Kitaláltuk, hogy veszünk súlyozott hullahopp karikát és olyan szobakerékpárt, aminek csak a pedálja van, így egy asztallal könnyen lehet munkaállomás is.
  2. Szeretnék az IKEA-ból egy másik laptopasztalt, mert a mostani, amit használok az nem is az enyém. Azt még nem tudom, hova tesszük, de szeretnék egyet. Főleg az előző ponthoz jönne jól, mert a mostanival nem lehetne edzeni.
  3. Meg kell venni apáéknak a karácsonyfára a fényfüzért, mert a jelenlegiük már nem szuperál olyan jól (egyes színek nem jelennek meg), és ezt minél távolabb kell megvenni karácsonytól, különben sokszorosát fizethetnénk.
  4. Venni egy body-t végre. Ki is néztem egyet, aminek nagyon tetszik a színe, a fazona és az anyaga is, de mire odáig jutok, hogy felpróbáljam, már tuti nem lesz. Mindenesetre szeretném egy kicsit kipróbálni, milyen ez az én alkatommal.
  5. Vennem kell egy hosszúnadrágot, mert az mindig elhasználódik. (Le kéne fogynom és akkor talán kevésbé történne ez.)
  6. Jobban kellene menedzselnem az időmet. Szeretnék blogbejegyzéseket írni/előkészíteni, írni és olvasni. Ezek viszont időigényes tevékenységet, amik mind ugyanazt a szegletét szeretnék az életemnek. Amit tudok csinálni az a bejegyzések a munkahelyen való írása, ha van kis szabadidőm illetve olvasás a buszon. Majd meglátjuk.
  7. Elmenni a Könyvfesztiválra és a könyves listára csak tényleg must have dolgokat felírni – de azokat mind meg is szerezni.
  8. Társasozni a hűvösebb hétvégi napokon, amikor kimozdulni nincs kedvünk, de valamit csinálnák.
  9. Elmenni az Ahoy-ba, ami átköltözött egy másik épületbe és egy éve mások lettek a tulajok – az utolsó alkalommal, amikor mentünk, nem voltak pozitívak az élményeink, de akarunk neki adni még egy esélyt, mert addig minden szuper volt.
  10. Elmenni megünnepelni Papa születésnapját. Ez lesz az első, ami más lesz és nem csak Mama hiánya miatt, hanem, mert várhatóan nagy-nagynénikémék nem jönnek el (eddig még nem látogatták meg Papát, legalábbis én így tudom).

 

Blogos

Azt tudom, hogy november első két hetéig van heti egy bejegyzés betervezve. Ezt majd minden hónapban a szokásos helyen, a Műhelyben láthatjátok. Többségében még mindig könyvértékelések fognak jönni, de azért helyet kap egy sorozatértékelés illetve egy könyves, de nem értékelés bejegyzés is.

Biztosan érkezni fog a havi Bloggerjáték, ha nem olyan a téma, amihez nem tudok hozzászagolni – bár ilyen nagyon kevés eséllyel fordulhat elő. Ezeket a témákat szeretem, bár mindig úgy járok, hogy olyan témáról kell írnom, amiről már írtam. Kis kreativitás kell hozzá, hogy ne ugyanazt írjam le – mert kényszeresen külön bejegyzést akarok ezeknek a játékoknak.

Ezeken túl maximum borítóleleplezés jön, ha lesz. Nem ez az évszak lesz az, amikor minden nap láthattok tőlem bejegyzést. Ellenben gőzerővel fogok készülni a télre – főképp a decemberre, igazából jelenleg csak arra.

Esetleg lesz még egy kívánságlista bejegyzés a Könyvfesztiváli listámról – egyszer már csináltam ilyet 2019-ben és azt nagyon élveztem. De ez korántsem biztos, attól függ, hogy mennyi időm lesz összegyűjteni a beszerzendőket.

 

Könyves

Idén rekordokat döntök olvasás terén, negatív rekordokat. Egyszerűen nem tudom, mi van velem – elkezdtem blogolni újra, de főként régen megírt bejegyzéseket osztottam meg, ezért sem értem. Éppen ezért nincsenek nagy terveim. Szeretném szeptemberben kiolvasni Agatha Christie-től a Bűnszövetkezetben könyvet és igazán örülnék annak is, ha esetleg még beleférne az N vagy M is.

Októberben és novemberben viszont szeretném jobban megtervezni az olvasmányaimat. Ideje elővenni a nagyágyúkat – azaz, akikkel valamiért rekordgyorsan haladok – név szerint: Colleen Hoover, Elle Kennedy és Margaret Atwood. Ha ők sem tudnak segíteni, akkor Beninától a Megsebzett szabadsághoz fogok nyúlni, mert eddig az mindig kirángatott az olvasási válságból.

Szeretném, ha legalább havi két könyvet ki tudnék olvasni – ennél több már csak hab a tortán. Nincs konkrét listám, de a Tommy & Tuppence sorozatot szeretném befejezni. Iletve a A sorok között sorozatot is szeretném lezárni így, hogy megjelent magyarul az utolsó rész is – nagy meglepetésére mindenkinek.

 

Írós

Idén elkezdtem a Shadely 2. részét megírni – ez másik bejegyzésre tartozik majd, hogy miként is lett a Napnyugta a második rész. Írtam is belőle 4 egész fejezetet – igencsak kiegészítésre szorulnak, kevés hangsúlyt fektettem a leírásokra – aztán Mama kórházba került és a többi már történelem. Cathy-t kénytelen vagyok kicsit háttérbe szorítani újra és más vizekre evezni.

Terveim szerint októbertől belevetem magam a MaSzaT 1. részébe, ha sikerül összeszednem magam addigra. Nagyon szeretnék megírni végre egy saját történetet és most úgy érzem, hogy a Kincső lesz az első. Ez az egyetlen történetem (sorozatom), amiről Mamának nem meséltem és azt reméltem, hogy már azt mondhatom el neki, hogy befejeztem. Nincsenek nagy elvárásaim, nem szeretném megírni október-november alatt az egész történetet, de szeretném, ha legalább egy fejezet megíródna addig.

A MaSzaT egy (főképp) Magyarországon játszódó, romantikus suspense sorozat, ami annyit jelent, hogy olyan nyomozós elemeket tartalmaz, ami a történet másik fő ívét adja. Az első rész a Kincső címet viseli és ez alapozza meg az egész sorozatot – itt ismerhetjük majd meg a karaktereket, akikkel a későbbiekben kalandozni fogunk. Nagy kihívás nekem ezt megírni, mert azt szeretném, ha nem találnátok ki rögtön a megoldásokat, de nem szeretném túlbonyolítani – én minden kriminél tudom, ki a rosszfiú, így vissza kell fognom magam és nem bonyolíthatom meg túlságosan. Nem árulok zsákbamacskát, még nem igazán írtam nyomozós történetet, így nem biztos, hogy úgy sikerül, ahogy azt az ember várná.



Nektek milyen terveitek vannak őszre? Szoktatok ilyenkor bekuckózni? Mit szerettek az őszben?

 

Legyetek jók!

Stella L. Brandy

2 megjegyzés:

  1. elnézést, de kimaradt a terveidből, hogy októberben eltöltesz velem egy csodálatos délutánt és estét :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Téged SOHA nem felejtelek el! :D azt viszont igen, hogy ősszel jössz (tudtam, hogy október, tudtam, hogy idén, de hogy az őőőősz, azt nem tettem ösze) :D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -