• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Karácsonyi zeneajánló | Advent 2023

Sziasztok!

Tudjátok, mi tud engem igazán karácsonyi hangulatba varázsolni? A zene. Szerintem az egyik legjobb dolog az adventi időszakban, hogy nyilvánosan is lehet hallgatni a karácsonyi muzsikákat – addig kicsit furcsán néznek az emberre és én sem kedvelem az elsietést, de azért na, kellenek a zenék. Ha valaki szeretné a bejegyzés tartalmát egészben meghallgatni a Spotify-on, az a képre kattintva eljuthat a műsorlistámra.

 


 

Az itt felsorolt zenék nagy részét szerintem mindenki ismeri ilyen-olyan verzióban, de szerintem ez nem nagy meglepetés. A klasszikusok mellett néhány újabb mű is felkerült a 2023-as listánkra. Idén megpróbáltam eleinte nem ragaszkodni a mindenki által rongyosra hallgatott számokhoz, de aztán mégiscsak visszakúsztak.

Nálam is megmutatkozik az, hogy döntő többségében az angol nyelvű dalok fogtak meg, bár van egy-két magyar és egy német is a listán. A német azért került fel, mert általánosban németül tanultam és ezt azóta is minden évben éneklem – igen, egész évben sajnos, dallamtapadásom van. Magyar dalok terén még van mit felfedeznem, de ezek azok, amik évek óta a listánkra kerülnek.

Minden dalhoz beraktam egy belehallgatót, hogy amit nem ismertek, azokba is belehallgathassatok.

 

.: Stille Nacht, heilige Nacht :.
Kinderlieder-Superstar

.: Csak karácsony :.
Animal Cannibals

.: Add Tovább (Hóban Ébred) :.
Csondor Kata

.: Szállj kicsiny, fehér hópehely :.
Bergendy

.: Fehér karácsony :.
TNT

.: Mennyből az angyal :.
Budapest Children's Chorus, Hungarian State Opera Chamber Orchestra, Csányi László

.: Walking in the Air :.
Peter Auty

.: Carol of the Bells :.
John Williams, Mykola Dmytrovych Leontovych, Peter J. Wilhousky

.: Feliz Navidad :.
Andrea Bocelli, Matteo Bocelli, Virginia Bocelli

.: Merry Christmas Everyone :.
Shakin' Stevens

.: It's the Most Wonderful Time of the Year :.
Andy Williams

.: God Rest Ye Merry Gentlemen :.
Pentatonix

.: Feliz Navida :.
José Feliciano

.: Hallelujah :.
Andrea Bocelli, Virginia Bocelli

.: Silent Night :.
Sinéad O'Connor

 

.: Little Drummer Boy :.
Pentatonix

.: Candy Cane Lane :.
Sia

.: All I Want for Christmas Is You :.
Mariah Carey

.: Christmas Lights :.
Coldplay

.: Santa Claus Is Comin' to Town :.
Mariah Carey

.: Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! :.
Dean Martin

.: Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow :.
Gloria Estefan

.: Rockin' Around The Christmas Tree :.
Brenda Lee

.: Joy To The World :.
Nat King Cole

.: The First Noel :.
Pentatonix

.: Last Christmas :.
Wham!

.: White Christmas :.
Bing Crosby, John Scott Trotter & His Orchestra, Ken Darby Singers

.: Frosty the Snowman :.
The Ronettes

.: O Holy Night :.
Josh Groban

.: Happy Xmas (War Is Over) :.
Josh Groban

.: We Wish You A Merry Christmas :.
Pentatonix



Ti milyen zenéket hallgattok meg advent idején? Van kedvenc számotok? Mikor kezditek el a zenei hangolódást?

 

Legyetek jók!

Stella L. Brandy

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -