• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

A blog újra megnyitása | 2023

Sziasztok!


Mondhatnám azt is, hogy: visszatértem. Akik eddig követték ezt a blogot tudják, hogy eredetileg könyv blognak indult, ami aztán 2021-ben megakadt – pedig nagyon nagy terveim voltak vele. Akkor kezdtem rendbe tenni a blogjaimat – lett egy személyes [Unatkozó (ex)Gimnazista], egy könyves [metaoptika] és egy írásos [Stella L. Brandy történetei]. Most pedig köszönthetlek a

metaoptika

blogon, ami nem csak könyves, hanem személyes és írásos oldal lett.

Rájöttem, hogy már nem nagyon írok az UeG-re, mert valahogy nem érzem odavalósinak magam. [Csendben megjegyzem, hogy ott a bejegyzések 90%-a piszkozat, de majd orvosolom a helyzetet.] Nagyon sokat törtem a fejem, mert ismerem magam már annyira, hogy tudjam: imádom egy helyen tudni a dolgaimat, aztán szétszedni őket. Ez most végleges, felnőttfejjel be kell látnom, hogy nem tesz jót nekem, ha külön blogokat kell menedzselnem – egyszerűen szétszakít az érzés, hogy nem tudok mindegyikre ugyanannyi bejegyzést gyártani.

A metaoptika egy olyan hely, ahol megismerhettek engem és az engem érdeklő dolgokat [élményeim], megismerhetitek a könyvmolyságom [olvasmányaim] és még az írásaimba [irományaim] is betekinthettek. Tele vagyok ötletekkel és szeretnék mindenre sort keríteni – ráadásul van pár már régóta megírt bejegyzésem is, amiket nem hagyok veszni. Remélem, hogy sokan leszünk és én nem csak a saját blogomon szeretnék visszatérni, hanem szeretnélek megtalálni Titeket is.

A blogról sok mindent megismerhettek majd EZEN az aloldalon, mert ott igyekszem összeszedni mindazt, ami ezen az oldalon történt – például, hogy milyen blogneveket fogyasztott el. Illetve kis kitekintést tervezek a másik két blogról is – de csak érintőlegesen, amennyire szükséges.

Ha arra vagytok kíváncsiak esetleg, hogy mégis ki az az agyament, aki ezt a sok szöveget legépelte, akkor EZEN az aloldalon elég sok mindent megtudhattok rólam. Ezek az információk mondjuk biztos előkerülnek majd ilyen-olyan bejegyzésben, mert szerintem fontosak, hogy mások tapasztalatait megismerjük egy-egy témában. Ráadásul terápiásjelleggel imádom kiírni magamból a munkahelyi feszkókat.

Szívesen meghallgatok bármilyen visszajelzést. Építő jellegű negatív kritikákat is szeretem, mert lehet belőlük fejlődni. Ha nem szeretne valaki chatben írni [ami a Vendégkönyvnél megtalálható], mert mondjuk sokkal több mindent írna, viszont nem egy bejegyzésről hanem a bloggal kapcsolatban, akkor azt a Vendégkönyv komment szekciójában nyugodtan megteheti, mert az többek között ezért van.

Köszönöm, ha velem tartotok, igyekszem majd, hogy jól érezzétek magatokat itt.

Stella L. Brandy

4 megjegyzés:

  1. Szia, tökre átérzem ezt az "egy blogon minden"-dolgot. Régen én is, ahány történetem volt, annyi blogom, aztán az egész csak kusza lett inkább, egyszerűbb volt egyet csinálni, aztán annyi aloldalt gyártani hozzá, amennyi kell :D
    Megyek is körbenézni :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Abeth!

      Pedig én mindig is irigyeltem, hogy te olyan összeszedett vagy, mindig rendezettként láttalak, olyan jó ránézni az oldaladra. :)
      Én is megyek majd hozzád, mert a Conjuction mintha csak nekem íródna - csak még nem volt időm az összes fejezetre. :)

      Örülök, hogy benéztél, nézz vissza máskor is. :)

      Törlés
  2. Üdv újra a fedélzeten! Kíváncsian várom a tartalmaidat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Leah!

      Jó visszatérni, bár még egy bejegyzést sem raktam fel. Remélem, sikerül minőségi és érdekes tartalmakat hoznom. :)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -