• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Hónapzárás | 2021. március

Sziasztok!

Egy újabb hónapnak lett vége és így elérkezett a hónapzárás ideje. Kicsit megcsúsztam, de remélem, elnézitek nekem. Lássuk is, hogy mi történt márciusban velem.

Személyes kitekintés

Minden szempontból fontos hónap volt a március, hiszen 20-án kimondtam a boldogító igent. Nem gondoltam volna, hogy az esküvő ennyi időmet elveszi majd – konkrétan alig kapcsoltam be a gépem, mert annyi teendőm volt. Szerencsére olvasni azért volt időm.

Illetve márciusban még a fejünkbe vettük Férjjel, hogy elkezdünk keresgélni az ingatlanpiacon és ez odáig fajult, hogy ráléptünk a lakásvásárlás bürokratikus részére – adásvételiszerződés, hitel, papírok. Ezekről tervezek írni majd UeG-ra

Volt pár idegeskedéssel teli pillanat (például alig pár nappal az esküvő előtti szigorítások), és volt pár nagyon szép pillanat. Tényleg egy eredményes márciust zártunk, hiszen kell annál több, mint egy esküvő és a tökéletes ingatlan megtalálása?

Olvasmányok

A hónapban majdnem sikerült a kitűzött célt (legalább 10 könyv) elérnem, de végül 8 könyvvel kevesebb olvasatlan pihen a polcomon. Ez a szám még így is több annál, mint amennyi könyvet beszereztem.

A kiemelt címekről kész van az értékelés

Julia Quinn: A herceg és én

Tamara Ireland Stone: Time Between Us – Elválaszt az idő

Tamara Ireland Stone: Time After Time – Időtlen idő

Lene Kaaberbøl: A Brimstones banda

Lene Kaaberbøl: Az igazi tűz

Lene Kaaberbøl: A világ zöldbe borul

Csendes Nóra: Zápor utca

Lene Kaaberbøl: A kegyetlen császárnő

Éves olvasmányterv alakulása

Nem tűnik olyan soknak talán ez a lista, de 14 könyvet már kiolvastam erről a listáról március végéig (azóta befejeztem még egy könyvet róla) és úgy érzem, a mellékesek, amiket még olvasok mellettük, nem veszik el az időmet igazán ettől a listától. Minden hónapban 5 könyvet jelölök ki, amiket el akarok olvasni és jól látszik, hogy ez működött is eddig nagyjából – egy könyv híján, de az esküvő már csak ezzel jár.

Colleen Hoover: Verity

Jason Reynolds: Hosszú az út lefelé

Cassandra Clare – Wesley Chu: A mágia vörös tekercsei

Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan – Maureen Johnson – Kelly Link – Robin Wasserman: Az árnypiac kísértetei

Tamara Ireland Stone: Time Between Us – Elválaszt az idő

Tamara Ireland Stone: Time After Time – Időtlen idő

Csendes Nóra: Zápor utca

Elizabeth Lenhard: A megdöbbentő eltűnés

Elizabeth Lenhard: Meridián felfedezése

Elizabeth Lenhard: A tűz hatalma

Elizabeth Lenhard: Az utolsó könnycsepp

Elizabeth Lenhard: Illúziók és hazugságok

Elizabeth Lenhard: Meridián fény

Julie Komorn: Kiút a sötétségből

Bejegyzések

Kicsit most eltűntem, mert egész hónap másról szólt. De talán kellett is kis kikapcsolódás, hogy több tartalmat tudjak gyártani.

 

Beszerzések | 2021. február

Hónapzárás | 2021. február

Havi tervek | 2021. március

 

Nektek hogy alakult ez a hónapotok? Sikerült annyi könyvet kiolvasnotok, amennyit akartatok? Volt esetleg listátok, hogy mit akartok mindenképpen kiolvasni a hónapban? Hogy sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -