• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Hónapzárás | 2021. február

Sziasztok!

Egy újabb hónapnak lett vége és így elérkezett a hónapzárás ideje. Ez egy rövid hónap volt, de azért nem mondanám eredménytelennek. Örülök, hogy ki tudtam használni ennyire ezt a hónapot is és nem olvastam kevesebbet csak azért, mert kevesebb napból állt az olvasásra szánt időm.

Személyes kitekintés

Nem mondanám, hogy nem volt tennivaló – ahogy közeledünk márciushoz, úgy gyűlnek a maradék elintézendő dolgok. El sem hiszem, hogy nagyjából 16 nap van hátra az esküvőig – nem mondom, hogy maradéktalanul nyugodt vagyok, de nem akarok idegeskedni, várhatóan mindent megoldunk.

Volt szülinapozás is, mert mamáék Párommal együtt akartak engem megünnepelni, szóval anyuéknál volt egy kis ebéd – nagyon jó idő volt, végig nyitva volt a teraszajtó is. Ráadásul láthattam a kis tökikét is, képzeljétek, egyre inkább bújós a Vacak – már azt idézi, mint mikor hozzánk került és kiskutyaként csak úgy volt hajlandó aludni, ha valaki ölébe mászhatott.

Ezen kívül úgy elszaladt a hónap, hogy egyik pillanatban még a szülinapomat ünnepeltük, a következőben már vége is volt a hónapnak.

Olvasmányok

Idén februárban már írtam TBR listát, ami ezen a linken érhető el. Majdhogynem teljes egészében sikerült teljesítenem, Gabaldon néni sorozata kicsit elcsúsztatásra került – azt majd nyáron szeretném inkább kiolvasni. Viszont sikerült 13 könyvet kiolvasnom, ami nagyon jó érzés, mert így talán tényleg képes leszek év végére jelentősen csökkenteni az olvasatlan könyveim számát. Leginkább rövid könyveket és képregényeket olvastam, de a rövid hónapra nem is nagyon akartam mást olvasni – már első nap beláttam, hogy az Outlander nem fog beleférni.

 

A kiemelt címekről kész van az értékelés

Jeffrey Brown: Vader kicsi hercegnője
Jeffrey Brown: Darth Vader és fia

Jennifer E. Smith: Ilyen a boldogság
Elizabeth Lenhard: Az utolsó könnycsep
Catana Chetwynd: Snug
Cassandra Clare: An Illustrated History of Notable Shadowhunters and Denizens of Downworld
Elizabeth Lenhard: Illúziók és hazugságok
Catana Chetwynd: In Love & Pajamas
Alice Walker: Bíborszín
Elizabeth Lenhard: Meridián fénye
Lene Kaaberbøl: A szalamandra szíve
Julie Komorn: Kiút a sötétségből
Fodor Ákos: Jelentés az útról

Bejegyzések

A fentiekből talán kiderül, hogy nem igazán sikerült ebben a hónapban írnom bejegyzéseket – vagy legalábbis nem a februári olvasmányokról. Viszont jó hír, hogy a januári olvasmányaim esetében már majdnem mindről kész a hosszabb-rövidebb véleménykifejtés.

Ráadásul beindult a kiadóknál a megjelenési roham, amihez kapcsolódóan még két borítóleleplezést is tudtam hozni. Illetve elkezdtem kitenni a régebben megírt bejegyzéseket, mert szerettem volna a régieket is megosztani, ha már annyit vártak arra, hogy megmutassam őket.

Hónapzárás | 2021. január 

Havi tervek | 2021. február

Borítóleleplezés | Amy Harmon: The Bird and the Sword – A madár és a kard 

Borítóleleplezés | Kresley Cole: A tél halottai

Diana Gabaldon: Az idegen 

Diana Gabaldon: Szitakötő borostyánban

 

Nektek hogy alakult ez a hónapotok? Sikerült annyi könyvet kiolvasnotok, amennyit akartatok? Volt esetleg listátok, hogy mit akartok mindenképpen kiolvasni a hónapban? Hogy sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -