• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Havi tervek | 2021. március

Sziasztok!

Itt a március – már negyedik napja folyamatosan zajlik – és mivel januárban illetve februárban nagyon jól sikerült a TBR listák mentén haladni, így természetesen folytatom ezt a fajta olvasási módszert. Szerintem ez azoknak lehet hasznos, akiknek nagyon sok olvasatlan könyvük van és legszívesebben az összeset egyszerre olvasnák – így lecsökken a polc előtt álló és gondolkodó idő az olvasási idő javára. Lássuk, nekem erre a hónapra mik a terveim!

 

Csendes Nóra: Zápor utca

Julia Quinn: A herceg és én

Tamara Ireland Stone: Time Between Us – Elválaszt az idő

Tamara Ireland Stone: Time After Time – Időtlen idő

Margaret Atwood: Testamentumok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -