• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Beszerzések | 2021. február

Sziasztok!

Ez a hónap is eltelt méghozzá nagyon gyorsan – hogy ez annak köszönhető, hogy rövid hónap volt, vagy pedig a monotonitásnak, az már más kérdés. Büszke vagyok magamra, mert ebben a hónapban is sikerült visszafognom magam – habár a Charmed könyveket nagyon szeretném megvenni, csak sajnos az esküvő miatt nem fért eddig bele.

A cél még mindig az, hogy kevesebb könyvet szerezzek be, mint amennyit kiolvasok, így emelve a saját könyvek olvasottságát. Most 9 könyvet szereztem be, ami még pont belefér, szeretnék havonta max. 10 könyvet venni, mert nagyjából annyit tudok kiolvasni.

Julia Quinn: A vikomt, aki engem szeretett
Julia Quinn:
Tisztességes ajánlat
J. K. Rowling:
Grindelwald bűntettei
J. K. Rowling:
Legendás állatok és megfigyelésük
Julia Quinn:
És boldogan éltek
Leigh Bardugo:
Siege and Storm – Ostrom és vihar
Leigh Bardugo:
Ruin and Rising – Pusztulás és felemelkedés
On Sai:
Álruhában
Catana Chetwynd:
In Love & Pajamas

 

Ti hány könyvet szereztetek be ebben a hónapban? Több könyvet szereztetek be, mint ahányat olvastatok? Esetleg kipróbáltátok a Happily Könyvklubot? Az én beszerzéseim közül melyikkel kellene szerintetek majd kezdenem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -