• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Januári beszerzések | 2021

Sziasztok, Unatkozó Utazók!

Ebben a hónapban igazság szerint egy könyvet vettem, mégpedig e-könyvben Julia Quinn nagysikerű sorozatának első részét. A többi könyvet ajándékba kaptam – karácsonyi ajándékokból vettem vagy ténylegesen kaptam.

Igazából nagyon tetszik, hogy nem lett több, mivel így is annyi könyvvel rendelkezem, ami szerintem életem végéig elég lenne. Ebben a hónapban 10 könyvvel gazdagodtam, ami tényleg elég baráti a korábbi évekhez és hónapokhoz képest.

Szaszkó Gabriella: Késő március
Katherine Arden: A boszorkány éjszakája
Deborah Harkness: Az éjszaka árnyai
Deborah Harkness: Az élet könyve
Kresley Cole – Gena Showalter: A tél halálos csókja
Julia Quinn: A herceg és én
Samantha Young: Dublin Street
Catana Chetwynd: Snug
Cecelia Ahern: Utóirat: Szeretlek!
Cassandra Clare: An Illustrated History of Notable Shadowhunters and Denizens of Downworld

Várhatóan ezek közül még a következő hónapban sort kerítek a Julia Quinn, Cassandra Clare és Catana Chetwynd kötetekre. A többi marad későbbre, hiszen év elején már mutattam az éves TBR listámat, amik közül nem egy több mint ötszáz oldal.

Nektek miket sikerült beszereznetek ebben a hónapban? Ti az aktuálisan beszerezett köteteket olvassátok, vagy az felkerül a várólistára és majd valamikor sort kerítetek rájuk?

2 megjegyzés:

  1. A Bridgertonra én is kíváncsi vagyok :) Én most semmit sem vettem, de direkt, mert szeretném először csökkenteni a várólistámat :) Ez ebben a hónapban sikerül is - mármint a kitűzött célt teljesíteni -, így egy könyvet megengedhetek majd magamnak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, hogy tudtad csökkenteni a várólistád. Én is haladok vele, bár bevallom a WITCH regényeknek köszönhető ez. :D
      Úgy érzem, ebben a hónapban nem szálltam el könyvbeszerzés terén - remélem, a többi hónap is így telik majd. Idén kevesebb vétel, több olvasás a cél :)
      A Bridgerton család talán egy kakukktojás, mert megnéztem a sorozatot és egyszerűen úgy éreztem, hogy el is kell olvasnom - mondjuk azt már most tudom, hogy ez idei projekt lesz. :)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -