• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Havi zárás | 2020. április

Sziasztok, Kedves Utazók!

Mint láthatjátok, ebben a hónapban mégsem sikerült visszatérnem, viszont befejeztem a szakdolgozatom, ami akár azt is jelentheti, hogy a májusom nagy részét pihenőidőnek nyilvánítom – aztán júniusban egy záróvizsgával remélem, lezárom életemnek ezt a szakaszát. De lássuk, mire jutottam áprilisban illetve a Párommal kitalált kihívásban.

Páros kihívás Párommal

A március-április témánk az (ön)életrajz volt, amit én nagyon élveztem, mert ilyen jellegű könyveket ritkábban szoktam olvasni. Carrie Fishertől a A hercegnő naplója könyvet választottam, ami igazán érdekes olvasmány volt és izgalmas volt bepillantani a kulisszák mögé. Párom Cristiana Pedersoli-tól az Apám, ​Piedone-t választotta, mert nagyon szerette Bud Spencert és kíváncsi volt arra, hogy mégis milyen emlékei vannak a lányának.

A május-júniusi témánk a holokauszt, ami nem egy könnyű téma és talán nem is nagyon nyúltam volna ehhez a vonalhoz most, de talán igaza van Páromnak abban, hogy inkább egy napfényes napon olvassunk ilyen nehéz olvasmányt, mint az amúgy is nyomottabb hangulatú ősszel vagy télen. Párom Eddy de Windtől az Auschwitz, ​végállomás könyvet választotta, én pedig Anne Franktól az Anne ​Frank naplója könyvet (az előző kihívásnál is egy naplót választottam, most is).

Olvasások

Borzalmasan hosszú időbe (konkrétan 50 napba) került, mire kiolvastam ezt az amúgy fantasztikus könyvet. Szerintem ne hagyjátok ki ezt a sorozatot, mert vicces, okos és nagyon könnyen olvastatja magát.

Beszerzések

Nem lepődtetek meg, igaz? Elérkezett az április és vele együtt az akciók illetve a jelen járványos helyzetre való tekintettel egyfajta „Mentsük meg a kiadókat” mozgalom is felütötte a fejét. Azt kell, mondjam, a Könyvmolyképzőért én igazán minden megtettem, ahogyan az Alexandráért is – a többiek meg majd most következnek.

Nagyon szerettem volna megállni, hogy ne vegyek ennyi könyvet, de valahogy ez az itthonmaradás nálam egyfajta most-vagy-soha folyamatot indított el. Elvégre, most házhozszállítással is rendelhetek, hiszen itthonról dolgozok, így bármikor le tudok menni értük – igaz, hogy néha ügyféllel beszélek közben, de hát én sosem szerettem az egyszerű dolgokat. A következő hónapban viszont meghúzom a nadrágszíjat és könyvek helyett Funko POP!-okat meg könyves gyertyákat veszek – inkább ez utóbbit szeretném bepótolni, hogy így segíthessem a magyar könyves gyertya bizniszt.

1.970 Ft
2.030 Ft
1.330 Ft
1.910 Ft
870 Ft
1.740 Ft
870 Ft
870 Ft
1.170 Ft
1.740 Ft
380 Ft
1.170 Ft
630 Ft
1.290 Ft
1.160 Ft
1.560 Ft
1.220 Ft
0 Ft
0 Ft
0 Ft
0 Ft
0 Ft
0 Ft
3.000 Ft
3.000 Ft
3.000 Ft
0 Ft
0 Ft
2.500 Ft
1.749 Ft
1.749 Ft
2.000 Ft
2.000 Ft
2.000 Ft
3.000 Ft
2.000 Ft
2.000 Ft
665 Ft
1.911 Ft
1.287 Ft
1.043 Ft
1.287 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -