• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Bookhaul | 2020. március

Sziasztok, Kedves Utazók!


Habár azt hinné az ember, hogy tengernyi ideje lett mindenkinek, de ez nem igaz. Nekem is kicsit összefolynak a napok. A jelenlegi helyzetben pedig nemhogy írni, de olvasni sem sikerült. Leterhel a gondolkodás – utálok leülni a gép elé, miközben egy szobában van a nappalink, étkezőnk, hálószobánk és most már a home office is. De úgy döntöttem, hogy itt az ideje kicsit életet lehelni a blogba és mivel a szakdogám sem sikerült megírni ameddig szerettem volna – de kitolták a határidőt – így jönni fog áprilistól tartalom.

Ez a havi zárás azért lesz kicsit más, mert olvasni alig olvastam és cserébe sok könyvet beszereztem, amiket viszont linkelni fogok – és most is, mint eddig a link a Moly.hu-s profiljára fog ugrani a könyvnek.

1.000 Ft
0 Ft
0 Ft
0 Ft
0 Ft
0 Ft
0 Ft
0 Ft
0 Ft
14.990 Ft
5727 Ft

Remélem, hogy a legközelebbi zárásnál már igazán termékeny hónapot zárhatok. Addig is, legyen szép napotok! Vigyázzatok egymásra és magatokra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -