• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Havi zárás | 2020. január

Sziasztok!

Itt a hónap vége és úgy gondoltam, hogy talán érdekel Titeket, hogy miket vettem/kaptam és olvastam. Illetve, hogy a blogon mik történtek a hónapban – mert remélhetőleg idővel ez is értelmet nyer majd. Kezdésképpen talán azt tudnám megállapítani, hogy ebben az évben egészen biztosan több könyvet be fogok szerezni, mint 2019-ben, tekintve, hogy az első hónapban is már szinte elszaladt velem a ló – de talán megengedhetem magamnak ezt évente 1-2 alkalommal, nem többször.

Illetve csodálatos érzés, hogy szülinapomra kaptam pár könyvet, mert egy könyvmolyt talán ez dob fel legjobban. Külön öröm volt újra részt venni @schalby molyos eseményén – Születésnap – 2020 –, mert úgy érzem, ezzel is kicsit még jobban a moly tagja lehetek. Vicces volt, hogy ugyanaz kapott engem, mint tavaly – az pedig külön vicces, hogy mindkét esetben @schalby volt ez.

Idén apuval sikerült megvalósítani az albérletben is egy hosszabb polcrendszert, amire ebben az esetben nem könyvek kerültek, hanem a társasjátékok, Funko POP!-ok és egyéb csecse-becsék. Tekintve, hogy így felszabadultak az egyéb apróságoktól a könyvespolcok elgondolkoztam azon, hogy könyves gyertyákat rakosgatok fel a könyvek elé – eddig csak a Párom tavaly tőlem kapott Star Wars témájúja van fent, de idén egészen biztosan kerülnek még oda páran.

És most érkezzen az, ami bizonyára többeteket érdekel – a személyes apróságokon túl is történtek dolgok.



Blogos apróságok


Először is biztosan észrevettétek, hogy megváltozott a design, ami annak köszönhető, hogy a szakdolgozatom készítése közben beleszerettem abba a munkámba így megalkottam egy nagyon hasonló kinézetet – talán kevésbé ergonomikus, mint az, de a hatás nagyjából megegyezik. Remélem, hogy nektek is tetszik ez a viszonylag egyszerű design.

Másodsorban pedig került ki bejegyzés is:

Olvasások


Colleen Hoover: November 9. Agatha Christie: Tíz kicsi néger Jasinda Wilder: Falling Into You –
Zuhanok beléd Fodor Ákos: Még: mindig Vivien Holloway: Mesterkulcs Vivien Holloway: Tolvajbecsület Vivien Holloway: A hóhér kötele
Szerencsére januárban sikerült kiolvasnom pár könyvet – habár talán többet is ki tudtam olvasni, de a harmadik olvasmány kicsit lelassított. Mivel az értékeléseket a blogra nem sikerült megírnom, így a linkek (képre kattintva) minden esetben a molyra mutatnak – ahová igyekeztem írni rövidebb értékelést.

Bookhaul


Mint már említettem, kicsit elszaladt velem a ló, ami a könyvekre való költést illeti. Habár nem terveztem ennyit venni, de akciók és egy instagram bejegyzés elindított a lejtőn. A Harry Potter illusztrált kiadás esetében már eddig is sokat gondolkoztam, de mikor megláttam, hogy néhány rész már alig kapható, nos bekapcsolt nálam egy „muszáj megvenned” jelzés. De, hogy miket is szereztem be a hónapban?

Ajándékba kaptam (12 db)
Agatha Christie: Az utolsó szeánsz (Helikon | Párommal közösen | karácsonyi apanázsból)
Agatha Christie: Miss Marple füves könyve (Helikon | Párommal közösen | karácsonyi apanázsból)
Jeaniene Frost: A sírcsapda (Könyvmolyképző | Nagyikától | karácsonyi apanázsból+930 Ft)
Margaret Atwood: Testamentumok (Jelenkor | Páromtól | abszolutóriumért)
Janet Evanovich: A szingli fejvadász 1. (Ulpius-ház | Páromtól)
Janet Evanovich: A szingli fejvadász 2. (Ulpius-ház | Páromtól)
Janet Evanovich: A szingli fejvadász 3. (Ulpius-ház | Páromtól)
Courtney Cole: Ha velem maradsz (Libri | @schalbytól | szülinapra)
Marie Rutkoski: The Winner's Kiss – A nyertes csókja (Könyvmolyképző | Páromtól | szülinapra)
Elle Kennedy: The Chase – A hajsza (Könyvmolyképző | Páromtól | szülinapra)

Vettem magamnak (26 db)

Vettem másnak (3 db)
Carrie Fisher: A hercegnő naplója (Párom szülinapjára)
Örkényi Ádám: 2068 (Párom szülinapjára)

6 megjegyzés:

  1. Hú, ezt nevezem! Jó sok könyvet vettél! Bárcsak lenne időm ennyit olvasni!
    Agatha Christie egy időben a kedvencem volt, az összes könyvét elolvastam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kihasználtam az akciókat :)
      Illetve nekem gyengéim a beszerezhetetlen könyvek beszerzése.
      Agatha Christie pedig nagyon bejött.

      Köszönöm, hogy benéztél! :)

      Törlés
  2. Jó sok könyvet szereztél be, gratulálok. �� Engem tuti kivágnának, ha hazaállítanék egy ekkora kupaccal... Az eddigi könyveimet sem igazán tudom már hova tenni. ���� Viszont a Tíz kicsi néger az egyik kedvencem, még úgy is, hogy rettegve olvastam a végét... És láttam a színdarabban is. Imádtam minden percét. ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Agatha Christie nagy kedvenc lett és a Tíz kicsi néger fantasztikus!

      Hát, nálam is emelgetődött a szemöldök, főleg, mert az albérletben szükösen férünk. De szerencsére otthon van még hely :D

      Köszönöm, hogy benéztél! :)

      Törlés
  3. Szia!! Nagyon tetszik a dizájn. Olyan vidám, és tavaszias. Én is szeretek olvasni, de te úgy látom még nálam is jobban. A Harry Potter témájú könyvek nagyon jók lehetnek. Lehet én is beszerzem majd valamelyiket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Idén szeretnék sokféle zsánerbe belekóstolni, mert szerintem fontos, hogy sokrétű legyen a tudás. És igen, nagyon szeretek olvasni és végre úgy érzem, sikerül is időt szakítani rá. :)

      A Harry Potter illusztráltak nagyon szépek! Érdemes őket megvenni, ha szeretnéd esetleg újraolvasni a köteteket és közben gyönyörködnél a képekben.

      Köszönöm, igen, szerintem is sikerült eléggé lányos-vidámnak megalkotni, ami a cél is volt.

      Köszönöm, hogy benéztél! :)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -