• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

UNBOXING | BubbleBook - 2018. április

Sziasztok, Utazók!

És itt is van egy újabb doboz unboxingja. Lassan elérünk oda, hogy a nagy összehasonlítót teszem közzé – sajnos azonban ez szerintem április végére csúszik, mert jönnek a zh-k és bizony szeretnék túlesni rajtuk, de mellett gőzerővel dolgozom mindenen.

Mi is az a BubbleBook?

Egy könyves meglepetésdoboz, ami tartalmaz egy frissen megjelent romantikus és/vagy fantasy könyvet (maximum 90 napja jelent meg), valamint a havi témával összhangban lévő 4-6 könyves apróságot. Valamint a nevükből adódóan valami olyan tárgyat is, ami buborékozik – tehát szappan, fürdőbomba és ilyenek.

Elérhetőségek

Unboxing

Nos, ezt a dobozt már nagyon vártam, mert sejtettem a könyvet és érdekelt, hogy vajon mit hoznak ki belőle. Aztán a párom rögtön is elküldte a fotót, hogy megérkezett a csomag amint a kezébe nyomták – mert az ő munkahelyére kértem.



A doboz egy nagy fehér bubis csomagolásban jött, ami szuper érzés volt, így ugyanis tudtam, hogy a beborult ég sem fogja bántani a hazavitelben. Aztán páromnál kibontottam és elém tárult a minimalista doboz – ami mondjuk engem nem zavar, csak kevésbé hirdeti magát a doboz.

Könyv – Lana Millan: Raziel
Fülszöveg
Ismered a viccet, amiben a bukott angyal, a KitKat-mániás démon és egy hősszerelmes bolti eladó a Tudás Könyvének keresésére indul? Nem? Nem csoda, hiszen ez nem vicc. Raziel a Tudás Könyvének őrzője, a legfelsőbb misztériumok és titkok angyala. Vagyis csak volt. Valami történt. Lélegzik és ver a szíve, miközben Nevada tűzforró sziklái között kinyitja a szemét. Emberré vált. Lehetne még ennél is rosszabb a helyzete? Lehet, és lesz is. Amikor eltűnik a Tudás Könyve üzletet ajánlanak neki: ha segít megtalálni, visszakaphatja a szárnyát. Segítőként egy pimasz démont varrnak a nyakába, hogy aztán együtt vágjanak neki Amerika vadregényes tájainak. Kalandos útjuk során Raziel felfedezi magában az elszánt harcost, a féltő barátot, és az esendő embert. Lana Millan második regénye egy izgalmas mese, ami akár igaz is lehetne.
Számítottam arra, hogy ez a könyv fog benne lapulni éppen ezért messzire elkerültem mindent, amiben szerepel – nem akartam túl sokat megtudni róla idő előtt. Bevallom, hogy addig a pillanatig, amíg ki nem nyitottam a könyvet fogalmam sem volt róla, hogy bizony egy magyar írónő gyermeke a kötet.
A pluszok nagyon tetszenek – mindig is sok könyvemet akartam dedikáltatni, így egyel kevesebb kötetet kell elcipelnem magammal Könyvfesztiválra. De nem csak a dedikálás plusz a kötetben, hanem az „angyaltoll könyvjelző”, illetve a post-it. Ez utóbbiból nincs sok, de kézzel írott és már ez a pár olvasás közbeni érdekesség is éppen elég örömet tud okozni.

Rajz és könyvjelző
Igazán jó ötletnek tartom azt, hogy a Bublik {én találtam ki a dobozosok megnevezést, ha már mi vagyunk a Bubik} úgy gondolták, hogy szeretnék valahogyan belevonni a vevőiket. Őszintén megmondom, hogy nem tudom, mennyire lesz ez tartós. Esetleg, ha valahogy gyűjthetővé tennék a darabokat sokat segítene.
{Erre ötlet: Egy rajz minden dobozban, de képregényesen. Azaz, a dobozok minden darabja egy-egy jelenet lehetne, ami mondjuk, év végén kiad egy kis történetet. Ez nem sok változtatás, mert csak egy szövegbubit kéne rajzolni a rajzokra pluszban – esetleg a szöveget magát képszerkesztővel beleírni. Mivel light és dark doboz is van, így lehetne két történet párhuzamosan. Mondjuk ebben az esetben egy kicsit rá kéne hagyni a képekre, hogy ki lehessen lyukasztani őket és összefűzni. Valamint azt, hogy ki rajzolta, illetve instagram/facebook oldalát és a témát illetve azt, hogy „x. rész” és az év hátulra kerülhetne.}
A könyvjelző nem rossz, olyan kreatív, kézműves érzete van, viszont ha nem lenne lelaminálva, ezt mondanám a leggyengébb terméknek a dobozból. Mondjuk úgy, ez a két tárgy – a rajz és a könyvjelző – az, ami olyan semmilyen érzést nem váltottak ki belőlem elhelyezés ügyileg. A könyvjelzőt valószínűleg a többi közé fogom tenni, mert én mágneseseket használok.

Kitkat, szappan, ajakbalzsam
A csoki – ahogy a kis dobozkísérő lapon is látszik – a kiadó kedveskedése, ugyanis ők is minden rendelőjüknek küldenek. Én azt mondom, hogy aki elolvassa a könyv fülszövegét, nem kezd el értetlenkedni, hogy mégis mi a franc köze lehet a könyvöz. Szerintem nagyon nagy butaság lett volna amúgy is kihagyni – ha a kiadó nem mellékelte volna a dobozba is – mert tuti, akkor ment volna az elégedetlenség, hogy bezzeg a kiadótól rendelve az is járt hozzá.
A szappan illatát már a doboz kibontása után nagyon lehetett érezni. Clary Fray az Árnyvadász világból lehet ismerős és valószínűleg a többi apróság és ez is a témához és nem a könyvhöz kapcsolódik. Nagyon szeretem a téli illatokat főleg a fahéjas almát ez pedig egy kis csipkebogyóval is meg van bolondítva. Nagyon finom és erős illata van.
Ajakbalzsamot nem használok, de azért maga a kivitelezés és a témához való kapcsolódás nagyon jó. Az illata nem olyan erőteljes, mint a szappané, de szerintem ez így pont jó is.

Árnyvadász tekercs
Sok árnyvadász álma vált valóra ezzel az ajándékkal, mert egy nagyon szép nem papír relikviát kaptunk. Nagyon igényes munka és óriási öröm, hogy nem papír, hanem vászonszerű anyagból készült. Én mondjuk a kiakasztást kicsit bajosnak vélem, mert nem nagyon akar ottmaradni a kis farúd, ahová én gondolom, de majd megoldom valahogy.

Könyvszütyő
A szütyő, amire annyira vágytam, hogy pont előtte mondtam a Páromnak, hogy a Könyvfesztiválon kint lesznek az olvashop.hu munkatársai is, és annyira szeretnék egy ilyen kis praktikusságot. Aztán mikor dobozbontásra került a sor én bontottam ő meg olvasgatta a kis doboz-lapot és felnevetett – én akkor még nem tudtam, min.
A szütyő szövege olasz és én azt is tudom, hogy miből van – mamát kértem, hogy fordítson nekem, de sajnos már nem minden szóra emlékezik {a mamám félig svájci az olasz kantonból}. Viszont felolvasott nekem egybefüggő dolgokat és így rá tudtam keresni – valamint azért pár szót elmondott, hogy micsoda.
Akit érdekel, az elolvashatja ITT a szöveget egyben, illetve mellette az angol verzió is felfedezhető. Illetve, aki mondjuk németes, azoknak pedig EZT ajánlom.
„Tempo non mi parea da far riparo
contra colpi d'Amor: però m'andai
secur, senza sospetto; onde i miei guai
nel commune dolor s'incominciaro.

Trovommi Amor del tutto disarmato
et aperta la via per gli occhi al core,
che di lagrime son fatti uscio et varco:

Però al mio parer non li fu honore
ferir me de saetta in quello stato,
a voi armata non mostrar pur l'arco.”

Összességében

Ez igen jó kezdés volt első doboz gyanánt – pozitívum, hogy náluk a tesztdoboz is bemutatta a doboz várható felépítését, nem úgy, mint egy másik cég. Viszont a tesztdobozban lévő belső védelemre szolgáló kitöltő anyag sokkal jobban elnyerte tetszésem.
A doboz kicsit üresnek hat, de cserébe azok, amik kitöltik hasznosak és a fanokat telibe találták. A kedvencem a könyv volt a mindenféle extrákkal illetve a szütyő. Úgy vélem, hogy kezdésnek ez nagyon jó volt és van bennük potenciál! Érdemes lesz követni a fejlődésük és én személy szerint remélem, lesz lehetőségem még majd dobozt venni tőlük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -