• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Könyvfesztivál - 2018

Sziasztok, Utazók!


Nos, elég rég nem voltam kint Könyvfeszten, mert valamiért így alakult. Most azonban István volt olyan kedves, hogy kikísért és együtt élvezte velem a vásárolgatást. Bizony, kihasználtam minden akciót és egy könyvet megrendeltem online 20%- kedvezménnyel, mert azt sehol sem lehet kapni – már úgy értem, Libriben egyszerűbb lett volna megvenni ezt is, de na…
Ha érdekel Titeket, hogy a képen látható könyveket miként és hogyan szereztem be, valamint pár szóban arról is olvasnátok, hogy maga az élmény milyen volt… Nos, akkor mindenképpen olvassatok tovább!

Stella L. Brandy (@stellalbrandy) által megosztott bejegyzés,


@generalpresskiado #nicholassparks #romantikus #limonádé

Bátran vállalom, hogy szeretem a limonádé regényeket – talán azért is, mert a legtöbbnek nincs folytatása és így nincs az a lezáratlanság érzése az embernek. Abszolút kedvencem Nicholas Sparks így nem volt kérdés, hogy megnézzem a GP mennyi kedvezményt is ad – mert végül inkább a Fesztre menet a Libriben vette meg Párom a három kinézett könyv közül kettőt – egyet pedig a Bookline-on rendeltem.
A leghosszabb út és Az eltékozolt évek volt a két szerencsés kötet, amiket tőle kaptam. Utóbbi mondjuk pont kapcsolódik egy másik NS könyvhöz – méghozzá a Szerelmünk lapjaihoz. A Menedéket pedig megrendeltem nagyobb kedvezménnyel online.

@fumaxkiado #dianagabaldon #outlander #antológia

Diana Gabaldon fan vagyok és az Outlander előzmény novellát is reméltem, hogy kiadja a kiadó – ha már úgyis vannak sorozatok, amiknél kiadják ezeket a kisebb köteteket is. Nos, végül nem a KMK volt az, aki ezt megtette, hanem megjelent a Veszélyes amazonok antológiában.
Vegyes érzéseim vannak magával a könyvvel kapcsolatban, mert egy történet érdekel igazán – és oda is tettem a sorozathoz – azonban még az is lehet, hogy a többit is kiolvasom. Amúgy a csajok a standnál nagyon aranyosak voltak és feldobták a napom – mivel velük találkoztam először a nagy tömegben.

@gabo_kiado #kieracass #danbrown #születésnap

Második utunk a GABO standjához vezetett, mert szemfülesen megláttam a képeken, hogy van A Párválasztó történetek 2. – így őt mindenképpen meg akartam kaparintani és sikerült is. A másik könyv, amit innen beszereztem az pedig a sorozat ötödik része A korona volt, mert így végre teljes lehetett a sorozatom. Meglepetésemre – mert úgy volt, hogy csak az egyiket kapom tőle – mindkét kötetet a Párom vette meg nekem. {Ugye, milyen mázlista vagyok ezzel a pasival?}
A Könyvtündérhez is elnéztünk és többek között – és hosszas tanakodás után – végül megvettem anya születésnapjára az Eredetet. Magyaráznom sem kell ugyebár, hogy az én Robert Langdon fan anyukám, akinek amúgy nincs ideje olvasni, majd’ kiugrott a bőréből és közölte, hogy ezt viszont mindjárt ki is olvassa.

@Cartaphilus #jojomoyes #mielőttmegismertelek #sírós

Szintén a Könyvtündérnél megláttam egy regényt, amit felírtam a listámra, aztán lehúztam – mert nem volt kint a kiadó. A Mielőtt megismertelek egy olyan könyv, amit azóta el akarok olvasni, amióta először láttam a filmet. Én egyáltalán nem félek attól, hogy a könyv kevésbé fog tetszeni – sőt, szerintem ugyanúgy bőgni fogok rajta, mint a filmen.
Mivel az első részt láttam filmen, így nem volt kérdés, hogy a második részt is megveszem. A Miután elvesztettelek azért került végül megvételre, mert utálom, ha egy sorozat első része után olvasnám a következőt és nem tudom. Kíváncsian várom Lou életének alakulását és azt is, hogy végül milyen kalandokba keveredik.

@dream_valogatas #davidlevithan #cynthiahand #érdekel

Az utolsó pillanatban megnéztük a kinti Maxim standot is, hogy hátha látok valamit – amit szerettem volna párban ott sajnos nem volt puha-puha párosítás. Végül úgy döntöttem, hogy az Amikor búcsúzunk annyi ideje csalogatja a szemem, hogy a 20% kedvezmény jó volna.
Aztán megláttam a standon belül a nagy könyvkupacot, de sajnos az is mind keménykötéses volt, viszont bent láttam puhát a kinézett könyvből. És olyan történt velem, ami eddig sosem: felhívták a figyelmem, hogy 2+1 akció van, és amikor mondtam, hogy kemény kötésesben sajnos nem, puhában jó lenne a könyv, akkor a csajszi bement, hogy megnézze van-e még Nap nap után puhában. Míg a csajszi bent próbált magának utat törni a srác megkérdezte, hogy melyik a +1 könyv én pedig természetesen az Egy másik napot mondtam. Puhában nem volt, viszont – és ezért számomra a Maxim kiadó kinti standjánál, délután 5 óra körül ott álló két személy volt az emberségileg a csúcs – azért, hogy végül mégiscsak meg tudjam venni a könyveket a kemény kötésest puha árában adták. Boldog molyként távoztam a Könyvfesztiválról nekik köszönhetően!

A fenti lista szép és mondhatni elégedett is vagyok vele, mert bizony több könyvecske tért velem haza, mint eredetileg jött volna. Azonban fáj a szívem, mert egy idézetes PIM-es táskát, illetve három könyvet még stabilan kinéztem: Tomcsik Nóra – A változás kora, Tomcsik Nóra – Az elveszett ifjúság és Kékesi Dóra – A holnap érintése. Őket majd idővel egészen biztosan szeretném beszerezni, mert egyrészről egyik kedvenc zsánerem a történelmi romantikus, másrészt pedig szeretném bővíteni a magyar íróim listáját.
Talán azt bánom leginkább, hogy most nem volt semmiféle keresetem, amiből agyon költekezhettem volna és így kevesebbet sikerült elhoznom a vágyottakból. De mondjuk lesz még Könyvhét is, meg Joy-napok – és akkor nem tudom, miből költök, mert most is elköltöttem a zsebpénzem, pedig nem akartam!

Azt viszont elmesélem, hogy az én drága párom mennyire tündér volt és a tömegiszonya ellenére hősiesen keringett velem. Viszont nem tudom, mi volt a terve, mert folyamatosan minden standot meg akart nézetni velem, pedig én ebből a szempontból tudatos vásárló vagyok {azokat a standokat szeretem meglátogatni, amik érdekelnek és nem mindenfélét}.
Talán legjobban azt bánom, hogy nem figyeltem jobban a kiadásaimra, de mondjuk anyának a könyvet így kár lett volna otthagyni. Ráadásul nem is mondanám, hogy tökre nem a tervet követtem, mert voltak könyvek, amiken gondolkoztam és végül nem mondtam nemet rá – például a Mielőtt megismertelek utolsó darab volt és utánam meg akarták venni.
Azt remélem, hogy jövőre már lesz munkahelyem – beadtam a jelentkezésem szakmai gyakorlatra, és ha felvesznek és beválok, akkor felvesznek állandóra – és akkor bizony tudok majd költekezni. Sőt, lehet, hogy – amennyiben Párom is máshol kezdi meg a szeptembert és vevő rá – elkezdünk gyűjtögetni a következő Könyvfesztiválig, és akkor tényleg mindkettőnk kap valamit. Talán az olyan furcsa számomra, hogy majdnem mindenki 20% - sőt, valaki csak 15% – kedvezménnyel csalogatta a vevőket, pedig aztán ennél nagyobb kedvezményt is lehetett volna egy alkalommal megjátszani {mondjuk olyan 30-50% lenne az ideális ilyen eseményekre, mert sokkal több vevő lenne}.
Végül is elég jól éreztem magam, és érdekes volt ennyi mindent csinálni egyszerre, valamint logikázni. Nagyon hálás vagy Páromnak a könyvekért, valamint a Maxim kiadó kinti standjánál dolgozóknak – tényleg, álmomban sem gondoltam volna, hogy ezt megteszik az embernek. Egészen biztosan nem bánom, hogy elmentem és végső soron azon is túllendültem gyorsan, hogy nem minden úgy sikerült, ahogy szerettem volna – például Páromnak is akartam venni valamit.
Találkozunk jövőre, mert az biztos, hogy addigra lesz már egy olyan listám, hogy hú+ha! Kíváncsi vagyok amúgy a Ti élményeitekre is, szóval bátran írjatok/linkeljetek! És egy kérdés így utoljára: Melyik könyv az, aminek a legjobban örültük a kupacotokból?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -