• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

UNBOXING | Candy Book - 2018. március

Sziasztok, Unatkozó Utazók!

Ha én valamit a fejembe veszek… Ez az unboxing bejegyzés már határozottan ahhoz a nagy tartalom alapján doboz ajánlós bejegyzés része. Így előre is szeretném megköszönni Leventének a lehetőséget! Ez egy igazán másmilyen doboz volt, mint amihez eddig szerencsém volt, de ezt nem bánom.
Figyelem SPOILERES!


Mi is az a Candy Book?

"A meglepetésdoboz lényege, hogy a tartalmat meglepetés, de nyilván nem szeretnénk teljesen zsákbamacskát kínálni. A Candy Book három fő összetevője a friss megjelenésű meglepetéskönyv, a meglepetésajándék és a bőséges édességválogatás. A csomagban tíznél is több különböző édességet találtok majd! A három fő összetevő mellett kisebb ajándékokat is teszünk a dobozba!"

Elérhetőségek


Unboxing

Amikor jött az értesítés, hogy mehetek az automatához eléggé bezsongtam, aztán megijedtem, mert én nem, a családom többi tagja pedig későn járt arrafelé – szerencsémre a húgom pont akkor döntött úgy, hogy a kiskutyánkat elviszi szocializálódni. Még aznap a kezembe foghattam és aztán élvezettel bontogattam a dobozt.


A doboz nem fehér, hanem sötétbarna, amire rózsaszínnel van rányomtatva a szöveg és itt-ott becsomagolt cukorkák – ezek oldalt annyira nem látszanak, elől valószínűleg a felirat hangsúlyossága miatt emelkednek ki. Sajnos a doboz nem volt benne semmilyen borítékban (bubis, de akár sima is jó lett volna), de szerencsére nem esett az eső, amikor haza érkezett így nem lett baja.

Könyv – Leisa Rayven: Megtört Júlia
Fülszöveg
CASSIE Taylor éveken át küzdött, hogy elfeledje ETHAN Holtot, élete legnagyobb szerelmét.
Mikor a fiú nem volt képes viszonozni a mély érzelmeket, és elhagyta őt, Cassie énjének egy darabja is együtt halt a szerelemmel. Legalábbis úgy hitte.
Most ő és Ethan főszereplőként lépnek a Broadway színpadára, Ethan pedig eltökélte, hogy visszaszerzi Cassie-t.
Azt állítja, megváltozott, és most már képes kimondani, amit évekkel ezelőtt még nem mert.
De Cassie tud-e újra hinni neki? Miben különböznének a mostani nagy szavak a régiektől?
Ethan tisztában van vele, hogy nem változtathatja meg a múltat, melyben annyi fájdalmat okozott, de a jövő érdekében még léphet: csupán meg kell győznie Cassie-t, hogy valóban összetartoznak.

Szemeztem a könyvvel – az első résszel mondjuk – és gondolkodtam rajta, hogy be kéne szerezni, mert érdekes sorozatnak tűnik. Aztán elvetettem az ötletet, hogy az első részt beszerezzem, mert más könyvek jobban érdekeltek. De azért motoszkált a fejemben a Hitvány Rómeó. A dobozban viszont a második rész lapult, a Megtört Júlia – így viszont az első részt be kell szereznem.
Itt kiütközik az, hogy a dobozokba miért kerül csak első rész vagy önálló történet – amúgy Levente Valentin-napi dobozában a Hitvány Rómeó lapult. Viszont ezt Levi nagyon ügyesen kezelte és így nincs az a csalódottság vagy rossz érzés.


Ajándék – köszöntő, nyeremény-lap, kupon
Mint minden dobozban itt is van egy doboz bemutató lap, amit én köszöntő lapnak hívok ebben az esetben, mert Levi itt megszólít minket és ő maga mondja el, hogy mi leledzik a dobozban. Ez elég szimpatikus és szerintem tökéletesen megy a dobozhoz.
Ami meglepő még, hogy a doboz egy nyeremény-lapot s tartalmaz, amivel, ha szerencsénk van akár még a következő dobozt is megkaphatjuk ingyen – illetve LL termékekre is gondolom, vannak kedvezmények vagy ajándékok, mert a szövegből ez derül ki. Én sajnos nem nyertem semmit, de nem csüggedek, mert maga az ötlet fantasztikus.
Ami viszont nagyon jó, hogy belekerült a dobozba, az egy Hitvány Rómeó kupon, amivel 30%-al olcsóbban tudjuk beszerezni a könyvet. Nyilvánvaló, hogy ez csak ebben az esetben plusz és jó – mert tényleg jó, hogy van, főleg, hogy június végéig érvényes!

Ajándék – színező, matrica
Nagyon szeretek színezni, bár időm sajnos mostanság kevesebb van. Viszont ez egy kisebb színező lapocska, ami ráadásul még keménypapírra is van nyomtatva. Ez annyira jó mert így egy kicsit le lehet vezetni a stresszt, meg valami pluszocska – ki ne szeretne cupcake-t színezni.
A matrica nálam teli találat – bár lehet, hogy pár embernek nem tetszik –, mert habár csak szórakozásból, de odavagyok az egyszarvúkért (kiskoromban a pegazus+egyszarvú kombó volt a kedvenc állatom). Aranyos kis matricák, biztosan fel tudom majd használni őket.

Ajándék – művirág, zokni, könyvjelző
A kis művirág aranyos, bár nem tudom hova fogom tenni. Lehet, hogy odaadom Reginek, ha valamikor kell neki a kreatívkodásához.
A zokni annyira, de annyira jó! Mindenki másmilyent kapott – nyilván volt, aki ugyanolyat, de azért elég sokfélével találkoztam – és éppen ezért egy kicsit egyedinek érzem magam. Tetszik a mintája, bár van akié jobban tetszik – így van ez mindig. Amúgy Happy Socks, amiről már sok jót hallottam és érzetre is kényelmes viselet – még nem vettem rá magam, hogy elkezdjem hordani, lehet, megvárom míg a kiskutya már nem rágja ki a zoknikat.
A legjobb kis nem édesség ajándék a dobozban számomra a könyvjelző volt. Éppen előtte említettem Páromnak, hogy kéne még ilyen mágneses könyvjelző, mert a másik kicsit megtört és sajnálom, nem akarom, hogy elszakadjon vagy ilyesmi. Alig várom, hogy használatba kerüljön.

Ajándék - gumicukrok
Annyira nem vagyok oda értük, bár van pár, amit viszont kifejezetten szeretek. A csomagban található zacskókból egyet biztosan én fogok elnasizni, viszont a többi szétosztásra került. A selyemcukor még nem tudom, hogy páromhoz kerül-e, mert a kedvence a mogyoró, viszont valószínűleg allergiás rá – ezt viszont benyomná egyben, ha szereti a selyemcukrot.

Ajándék – Boci csoki joghurt ízű krémmel és forrócsoki
A Boci csoki a második kedvencem a lila tehén után – viszont belőlük nem szeretem mindet. Ez egy újfajta, amit ki akartam próbálni és szerintem a Párommal fogjuk a kóstolást végrehajtani. Mondjuk, érdekel, hogy milyen lehet a joghurtos íz, mert azt kicsit savanykásnak képzelem.
Az abszolút kedvenc, a doboz befutója nálam a forrócsoki. Egy doboz, amiben nem a kávé vagy a tea a könyv párja – egyiket sem szeretem. Ráadásul igazán szerencsésen került a dobozba ez a barna zacsi, mert a fehércsoki a kedvencem – ez pedig földimogyorós fehércsokoládé. Azonban elég sokféle közül lehetett kapni a dobozba és volt jó pár érdekesnek hangzó is.

Ajándék – nyalóka és robbanós cukor
A nyalókák végigkísérték az életemet, mert sokszor csak ezt tudtam venni. A robbanós cukrok pedig életem egy vicces részét adják. Örülök, hogy utóbbi cola ízesítésű, mert talán annak van a legjobb íze.

Ajándék – malti és m&m’s
A Maltit – én már csak így hívom – Párom imádja. Szerintem is elég jó cucc, habár eléggé rá tud szokni az ember és onnantól kezdve nincs megállás. Az M&M’s pedig egy örök klasszikus, amiből szintén azt a fajtát kaptam, amit másodikként legjobban szeretek (az első a crispys, de az Magyarországon nincs nagyon köztudatban) – csokisat.

Ajándék – kekszesek
Ide sajnos nem tudok sok mindent fűzni, mert egyiket sem ismerem. Ezeket mondjuk, szerintem sosem fogom megismerni ízükről, mert a családom lenyúlta előlem. Az viszont hatalmas jó pont, hogy az egyik szelet gluténmentes volt – ha a többi nasi közül is volna pár még, az szuper lenne az érzékenyeknek.

Ajándék – szelet csokik
A Dairy Milk és Crunchie is két olyan nasi, amit volt szerencsém már kipróbálni és így nagyon örültem, hogy a dobozban is találtam belőlük. A Dairy Milket szeretem, de a két szelet közül egyértelműen a Crunchie volt az, ami jobban bejött.

Összességében

Nem hazudtolta meg magát a doboz, tökéletesen hozta a leírást és név hűre is sikeredett. Azt kaptam, amire számítottam és ez így megnyugtatott. Nekem még az is tetszett, hogy rá volt kérdezve, hogy kinek mekkora lába van – igen, tudom, hogy így egy meglepetés kvázi elvesztette meglepő erejét, de azért ez nem valami mezei lábravaló.
Az, hogy Levente gondolt azokra is, akiknek mondjuk a könyv első része nincs meg és extra kedvezmény ajánl az plusz pont – ha meg merte lépni, hogy nem első részt tesz bele a dobozba, akkor bizony ez a kedvezmény sok embert megsegíthet.
Ez a csomag érezhetően valami más és egyáltalán nem az olvasásra, hanem az olvasás közbeni tevékenységekre alapoz: nassolás, ivászat. Külön jó pont, hogy habár a könyvjelzőn a kávézás szerepel, mint olvasás közbeni cselekmény – örülök, hogy neme teázás, habár egyiket sem művelem –, hanem forrócsoki por lapult a dobozban.

Ezúton szeretném megköszönni Lakatos Leventének, hogy volt lehetőség promóciós célra – és a nagy értékeléshez – megkapni a dobozt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -