• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

UNBOXING | BASC - 2018. március (magyar)

Sziasztok, Unatkozó Utazók!

Ma egy unboxing bejegyzéssel jöttem, ám előtte egy kis mesét tartogatok arról, hogy miként is jutottam ehhez a bookboxhoz. Mert nagyon szerettem volna már a kezdetekben is rendelni dobozt, azonban nem úgy jött ki a lépés.
A márciusi dobozt úgy sikerült megkaparintanom, hogy a BASC kiírt egy szavazást a csoportba, amire először nem tudtam mit írni, mert mire beírtam már valaki más is beírta, amit gondoltam – másodpercek alatt történt mindez –, aztán azt a játékot újra meghirdették kicsit konkrétabban és keresgéltem és beírtam valamit, amit jónak gondoltam. Aztán végül a második helyen álldogáltam, de ez nem volt baj, mert az első két helyezett kapott nyereményt.
Ezzel két álmom is megvalósult, valamint az idei éves bakancslistám egy pontját is kipipálhatom. Most pedig jöjjön a itt az első, de amúgy nem az első unboxing bejegyzés. Figyelem SPOILERES!

Mi is az a Book a Sloth Club?

Az első könyves meglepetésdoboz, ami mindig tartalmaz egy frissen megjelent könyvet, valamint a könyvhöz és a témához kapcsolód ajándéktárgyakat. A témákat előre megmondják, valamint adnak egy kis kategória besorolást is, amivel könnyebbé tehetik az emberek számára a rendelés megfontolását.

Elérhetőségek


Unboxing

Nem is tudom leírni, milyen érzés volt a kezemben fogni életem első bookboxját. Egy ideig nem hittem el, hogy tényleg a kezemben van – mivel kalandosan jutott el hozzám – és nagy önuralomra tettem szert, amikor letéve az asztalra nem „téptem” szét a csomagolást. Aztán jöttek a fotók és a bejegyzés.



A doboz nagyon cuki és annak ellenére, hogy a postásbácsi kinyitotta, azért volt meglepi – bár kicsit megtépődött, de ennyi baj legyen. Ami még feltűnt és nem igazán értem, miért így van – de lehet, csak azért, mert tudatlan vagyok –, hogy oldalt az elérhetőségek fejjel lefelelé vannak.
Hogy mi is volt a dobozban? Ezt a nagyon cuki és igényes lapocska bemutatja. Szerintem már itt kilóra megvettek – viszont felnevettem, amikor megláttam a könyv címét, mert pontosan erre számítottam és még viccelődtem is Livvel, hogy majd ő is el akarja olvasni, mert a fülszövegben volt egy vicces rész. A továbbiakban kicsit jobban bemutatom a dolgokat

Könyv – Brodi Ashton – Cynthia Hand – Jodi Meadows: Lady Jane
Fülszöveg
Edward ​még csak tizenhat éves, és már Anglia királya. De sajnos épp haldoklik, ami elég kellemetlen, ha azt nézzük, hogy inkább az első csókja tervezésével kellene foglalkoznia, mint azzal, hogy kire is hagyja a trónt…
Jane Edward unokatestvére, akit sokkal inkább érdekelnek a könyvek, mint a romantika. Szerencsétlenségére Edward beleegyezett a megházasításába, hogy ezzel bebiztosítsa a trónöröklését. Ráadásul van valami igen furcsa a neki kiválasztottban: Gifford ugyanis egy ló. De tényleg, a férfi minden egyes nap hajnalán egy nemesi szénafalóvá változik – csak hogy naplemente után a fogai között szénaszálakkal változhasson vissza emberré. Ettől eltekintve azért meg kell hagyni, hogy roppantul jóképű, és Jane szívében szép lassan hely szabadul fel számára is.
A történet egyre zűrösebbé válik, ahogyan Edward, Jane és Gifford egy kolosszális összeesküvés közepén találják magukat. Miközben a királyság sorsa a tét, hőseinknek saját összeesküvést kell szőniük, számos harcot megvívniuk, kalandozniuk, s a szívük sem maradhat szárazon. De vajon sikerül véghezvinniük a tervüket, amíg a fejük még a helyén lehet?

Szerintem ez a könyvecske boldogan fog a polcomra vándorolni Cynthia Hand könyveihez – ha már a többi szerzőtől nincs könyvem. Érdekesnek hangzik, bár bevallom, nem vettem volna meg, ha a boltban látom, csak a borítóban gyönyörködtem volna – talán, mert a fülszöveg alapján én ezt már kinőttem.
Ugyanakkor biztos, hogy olvastam volna és akkor meg lehet, hogy be akartam volna szerezni. A dobozban mindenesetre tökéletes és egyáltalán nem bánom, hogy ez volt benne.

2 db teasütemény
Az egyik teasüti egy sima gyömbéres kis apróság – a csomagban 2 db sütike lakozik. A gyömbért nem, viszont a gyömbéres sütiket nagyon szeretem így ez telitatlálat. (Bár amikor apa meglátta rögtön kikapta a kezemből, hogy ő nagyon szereti a gyömbért.)
A másik teasüti csokis, ami azért kapott egy kis pluszt, mert gluténmentes – a környezetemben vannak páran, akik a glutént nem fogyaszthatják így ez a plusz gondoskodás szerintem sokat jelent minden érzékenynek.

Kandispálca
Nagyon még nem tudom, hogy miben fogom elhasználni – ha nem teában – mert hirtelen semmi sem jut eszembe, amit így lehetne ízesíteni (talán egy jó kis limonádé nyáron meghálálja majd).
Tetszik a színe, mert pont olyat kaptam, ami nagyon szépen illeszkedett mind a kis bemutató laphoz, mind a könyvborító színvilágához. Mondjuk a rózsaszín nem a kedvenc színem, de ez nagyon szép így.

Tea London témájú teás dobozban
Nem szeretem a teát, főleg nem az ilyen mindenféle fura fűszerezésűt – nekem az Earl Grey az – és így ezt én nem fogom meginni. Viszont a doboz nagyon tetszik és azt viszont egészen biztosan megtartom – én Big Benes dobozkát kaptam.

Tea illatú fürdőbomba – borsmenta
Van kádunk és habár én elég rég nem mártóztam benne, egy finom fürdőbomba illatának nem tudok ellenállni. Ezt a fürdőbombát viszont nem sokat szagolgatom, mert a borsmentától rosszul vagyok – anya viszont lestoppolta.
Hozzátenném, hogy többféle illatból lehetett kapni és az, hogy nekem ilyen jutott a véletlen műve – majd legközelebb talán bevonzom a finom illatokat.

Teás könyvjelző
Nagyon, nagyon szép a könyvjelző és most még azon sem akadok fenn, hogy az olvasást a legtöbben a teázással kapcsolják össze. Itt azonban ez még kapóra is jött a doboz témája kapcsán és így az a vicces helyzet állt elő, hogy úgy tetszik a könyvjelző, hogy a teát mondjuk nem szeretem. És tényleg nagyon szép.

Porcelán teás bögre szett, Tea time Kitchen
Itt az a vicces dolog történt, hogy szerintem mindenkinek a Tea time készletet írták a lapra, pedig ahogy elnéztem a képeket többségében vannak a Kitchen szettek. Én amúgy sokkal jobban örülök a Kitchennek, mert a piros szín és a feliratok teljesen passzolnak hozzám – mivel imádok sütni és van rajta egy ilyen felirat is, így tényleg telitalálat.

Lajháros tea mártogató
A doboz talán legédesebb tárgya ez a kis mosolygós lajhár baba, akit amúgy teatojásnak lehet használni – nem tudom, hogy ezt meg fogom tenni vagy sem vele. Mindenesetre nagyon édes és bizony a Zootropolis óta a párom is odavan a lajhárokért.

Összességében

Amikor kibontottam anya pont itthon volt és ő igazi tea-fan – én igazság szerint nem rajongok érte, de a mezei citromos tea sok cukorral azért nálam is jöhet –, így amikor meglátta mik vannak benne gyermeki lelkesedéssel nézte, hogy mit adjak neki.
A fürdőbomba annyira nem jött be, mert a menta/borsmenta szagától rosszul vagyok. Szerencsére a húgom és anya is valamiért teljességgel odavan az illatáért így ők fogják elhasználni várhatóan. Viszont a többi ajándékkal és a könyvvel elégedett vagyok. Nagyon tetszik a bögre és örülök, hogy a Kitchent kaptam, mert a piros szín a kedvencem és ráadásul az a mondat, hogy „I love cooking” rám igazán igaz.
Ha nem nyertem volna meg, biztos nem veszem meg – a téma ugyanis nem az én világom – viszont így egy kellemes meglepetés volt. A dolgok nagy részét nem én fogom elhasználni, de betekintésre tökéletes volt a doboz. Valamint arra is, hogy lássam, a BASC miként is képzel el egy olyan dobozt, aminél már azért elég sok megjegyzés érkezett – ki mit szeretne, és mit nem a dobozba és a többi.
Én azért reménykedem, hogy lesz egy Funko Pop kulcstartóm majd valamelyik dobozból, mert azokról lemaradtam.

Ezúton szeretném megköszönni a Book a Sloth Clubnak, hogy volt lehetőség – és minden egyes doboz előtt van! – megnyerni ezt a dobozt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -