2014. május 5.

Sylvia Day: Hozzád kötve


Sylvia Day – Hozzád kötve

Kiadó: Ulpius-Ház Kiadó
Eredeti cím: Bared to you
Gideon Cross olyan erővel lépett be az életembe, mint a sötétségbe hasító villám… 
Ez a gyönyörű, sugárzó férfi maga volt a fehér izzás. Soha eddigi életemben senki és semmi nem vonzott még ilyen ellenállhatatlanul. Úgy vágytam az érintésére, mint drogos a napi adagjára, bár éreztem, hogy elgyengít, mégsem tudtam, nem is akartam ellenállni. Sérült és törékeny lettem, ő pedig oly könnyedén megtörte az ellenállásomat, és áthatolt az eddig kemény páncélon…
Gideon birtokában volt a tudásnak. Megvoltak a maga démonai. Egymás tükörképeivé váltunk, visszavetítve a másikra legbensőbb világunkat, legmerészebb vágyainkat…
Szerelme megbéklyózott, átformált, és én csak azért esedeztem, nehogy kínzó múltunk elszakítson minket egymástól…








Véleményem
Ezt a történetet szerintem egy kicsivel jobb volt, mint az Ötven árnyalat trilógia – ne kövezzetek meg, mert mindjárt elmagyarázom. A történet maga elég érdekes, mivel nekem folyamatosan a Gossip Girl jutott róla eszembe.
Ötven árnyalat vagy Crossfire? Mindkettő tetszik a maga módján, bár a Crossfire-ban pozitív, hogy Eva és Gideon életében is voltak negatívumok. Valamint ebben Evaról tudunk meg többet és az ő problémáiról szól ez a kötet. Az Ötven árnyalatában pedig Ana szenvedését olvashatjuk elég problémás fordításban. Tehát a Crossfire fordítása – csak fordítása, mert a könyv vége felé egy csomó helyesírási hiba van – és alaptörténete jobban tetszik, és szerintem nem is hasonlít annyira az Ötven árnyalatra.
Miért pont Gossip Girl? A pletykablog(igen, ez így szerepel benne vagy háromszor biztosan) és Chair jelenetekre emlékeztet ez a történet. Hiszen a Gossip Girl-ben is van Chuck, aki milliárdos lesz és mindenféle helyet megvesz, aztán Blairrel a kapcsolatát próbálja rendezni. Gideon a magának való, domináns hím, akinek esze ágában sincs normális kapcsolatot létrehozni, míg nem találkozik Evaval. Eva nem akar – nem tud – kialakítani szexkapcsolatot, mert a múltban ért sérelmek még mindig kínozzák.
A történet nekem tetszik, mert arról szól, hogy két, a múltban sérelmeket elszenvedett ember megpróbálja magát a másik kedvéért megváltozni -, de Gideon álmai és Eva fájdalomtól való félelme megakadályozza a BDSM kapcsolatot, amit Gideon szeretne. Eva egy kicsit sok volt nekem, de Caryt nagyon megkedveltem, habár a könyv végén a változás nem tetszett. Gideon és Eva élete a maga nemében még valóságos is lehetne – kivétel a hirtelen kéréseket – és ezért fogott meg annyira a történet.
A szereplők közül Mark és Steven párosát, valamint Cary karakterét kedveltem meg a legjobban. Gideont a szenvedésével és irányításmániájával is kedvelem, de még nem szeretem. Eva sok volt, de ő a női főszereplő. Eva anyja irritált, mint ahogy Gideon családja is.
Az még nagyon tetszett a történetben, hogy az írónő nem egy szokásos barna hajú szépséggel, aki valószínűleg nagyon okos női főszereplő karaktert alkotott meg, hanem egy szőke hajú – akikről általában a viccek szólnak – szép és okos karakterrel állapodott meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése