• "Nagyon figyelj, mert a világot
    teszed is azzá, aminek látod."
    Fodor Ákos: Hasadó anyag
  • Kint feljönnek a csillagok, bent bekuckózva olvasol.
    Az én életem a regények, novellák, olvasmányok és személyes történetek által lesz teljes – és ezeket megosztom veled is. Térj vissza bármikor, én itt leszek.
    Stella L. Brandy

Private Practice - Doktor Addison



Private Practice ~ Doktor Addison

Ha arra gondolok, hogy milyen régóta nincs itt friss, akkor rögtön az elfoglaltságaim jutnak eszembe - tanulás (ötös lett a német témazáróm), olvasás (a SzJG egy agysejtromboló valami), sorozat keresés és nézés... És mivel elég sok még be nem fejezett sorozatot nézek ez eléggé jelentős részét képzi a csütörtökjeimnek, péntekjeimnek és hétvégéimnek. Mivel OUAT ezen a héten megint nem lesz, a Zorro-t már újranéztem és a Vámpírnaplók, Greay's Anatomy aktuális epizódját is kivégeztem, újra belenéztem a Private Practice-ba (Doktor Addison), tehát most arról láthattok képes beszámolót. És habár a Kritikus szemmel-re is fogok írni róla kritikát, azért itt a nagyja:


Megismerkedésünk: Nagy Grace Klinika rajongó vagyok és Addison karaktrét nagyon megkedveltem - habár az elején egy kicsit zavart, hogy a MerDer kapcsolatot szét akarja zilálni. Aztán jött a spin-off sorozat, ami felkeltette az érdeklődésemet. 
Találkozgatásunk: Habár az elején követtem rendszeresen a sorozatot, egy idő után alig kaptam róla információt és elfelejtettem. Néha belenéztem, amikor valaki valamit írt róla - persze mindig csak az aktuális részt (pl.: Violet terhessége, Amelia terhessége, az utolsó rész).
Újratalálkozásunk: Bevallom, az unalom vitt rá, hogy újra belenézzek - kíváncsi voltam, hogy milyen volt Violet és Pete, vagy Cooper... És nagyon érdekelt az a pasi Addison oldalán a fináléban (aki nekem egészen a sorozatig a Beépített szépség rendőrbácsija volt). Tehát elkezdtem megnézni az évadfinálékat és a hatodik évadot kicsit ugrálós módon - azaz egy rész sincs, amit ne beleugrálva néztem volna meg.
Grace Klinika vagy Doktor Addison: Mindkettőt eléggé kedvelem, de most, hogy több részt megnéztem a PP-ből arra a döntésre jutottam, hogy a Private Practice sokkal jobb - mégpedig amiatt, hogy nem csupán egy nagy kórházról szól. Oké, talán eleinte a GA sem a kórházról szólt, de a 9. évad eddigi része csak a kórház körüli dráma - a PP-ben legalább másfajta karakterek is voltak, más helyek, problémák. 
Amit szeretek a sorozatban: Egyfelől a szereplőket, másfelől a történet(ek)et és azt, hogy H.U.M.O.R.O.S. Például Amelia története kifejezetten jóra sikeredett - nem egy szokványos megoldás. A szereplők közül pedig mindegyik a szívemhez nőtt - még Naomi és Sam is, pedig ők eléggé semlegesek voltak számomra.
A szereplőkről:
Addison és Jake
Addisont már a GA-ban is kedveltem, mert vicces és okos. Sam és Pete mellett nehezen tudnám elképzelni így a végére - bár az elején nagyon drukkoltam Addie-Pete párosának. Annyira örültem, amikor lett végre babája.
Jake volt az a pasi, aki csak az utolsó évadban szerepelt (meg a Fiji-s részben) és mégis: a legtöbben ő a BigOne. Eléggé sármos és vicces, de olyan szomorú múltja van... Egy igazi úriember - kihúzza a széket és lesegíti a kabátot... Fantasztikus apa.

Amelia
Ő az a karakter, akinek nagyon drukkoltam, hogy jó legyen a vég. Nagyon sajnáltam, hogy a kisbabája agy nélkül született, de aztán minden jobbra fordult. A munkájában nagyon jó - még akkor is az volt, amikor drogozott|ivott vagy terhes lett. Azért bírtam volna, ha Sheldonnal összejön.











Charlotte és Cooper
Az ő párosuk az, ami nagyon érdekes és mégis nagyon a sorozat elejére nyúlik vissza - habár nem ment minden simán. Charlotte a tipikusan női vezető, aki a fenyegetéssel éri el a célját - de elég hatásos nála ez a módszer. Amúgy tud kedves is lenni, de az anyaság nem áll a céljai élén - pedig Coop sok gyereket akar. 
Cooper a tipikus kedves, aranyos gyermekorvos, aki a legtöbb idejét kezdetben Violettel töltötte. Mason (a hirtelen előkerült fia) ő és Charlotte együtt alkotnak egy családot és aztán Charlotte véleménye is kezdett megváltozni a családalapításról.

Violet és Pete
Jaj! Ők azok, akikről csak annyit tudok írni, hogy: bonyolult. Komolyan mondom! Violet terhessége és aztán Pete szívrohama... Bonyolult.







Dell, Naomi és Sam
Dell az egyik kedvencem volt (és nem azért, mert hasonlít Zac Efronra - őt ugyanis nem kedvelem) és én is vele haltam - mégis a halála volt az egyik legszebb és legszomorúbb rész. 
Naomi és Sam pedig a se veled, se nélküled kapcsolat megtestesítői a sorozatfináléban - az ő kapcsolatuk is nagyon bonyolult. Egy gyerekkel meg aztán még bonyolultabb lesz az egész - aki ráadásul nem is annyira kicsi.

És akkor pár kép, amiket szeretek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha írsz kommentet annak még jobban örülök. Ne feledd, hogy véleményedet félkövér és dőlt betűtípussal tudod formázni, illetve linkeket is betehettek - a szokásos módon.

© Stella L. Brandy || 2012 -