2024. május 5.

Április || Körforgás write TAG

Sziasztok!

Itt is a következő hónap write tagje, amit én nagyon vártam. Ezt a sort is nagyon érdekes volt kitölteni és jó volt az is, hogy különböző kérdéseken keresztül én magam is jobban tudtam körvonalazni magamnak a terveim és ötleteim.

 

Szabályok

  • Bármikor csatlakozhatsz – a korábbi hónapok kitöltése nem kötelező, de persze szabad.
  • Másold be a szabályokat és a kérdéseket a bejegyzésed elejére!
  • A linktree segítségével jelöld a játék ötletgazdáját!
  • Ha másnál láttad a taget, linkkel jelezd, hogy tőle hoztad!
    • Abeth hívott ki még januárban, aminek nagyon örülök.
  • A játék platformfüggetlen – bárhol találkoztál vele, átviheted magadhoz, akkor is, ha más platformon vagy aktív.
  • Jelölni szabad, de nem kötelező – beszállhatsz akkor is, ha senki nem hívott ki, és neked sem kell másokat jelölnöd. De ha szeretél meghívni embereket, megteheted, csak értesítsd őket.
  • A bannert vinni szabad, de nem kötelező.
  • Válaszolj a kérdésekre! (Ha van +1-es, azt se felejtsd ki!)
  • Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget! (nem kötelező)
  • Ha van kedved, kommenteld akár az ötletgazdához, akár ahhoz, akinél láttad a taget, hogy kitöltötted, hátha bekukkantanak hozzád! ;) 

 

Április - Évszakok

Kérdések

  1. Melyik a kedvenc évszakod és miért?
  2. Milyen évszakokat érintenek a történeteid? Van köztük domináns, vagy ami ritkán kerül elő?
  3. Van olyan történeted, ahol másmilyenek az évszakok, mint nálunk?
  4. Kihasználod az évszakok adta lehetőségeket az írásaidban? (Ha nem, akkor remélem, most kaptál egy ötletet. ;))
  5. Változnak az írós szokásaid az évszakokkal?

+1 Bármit kérdezhetsz, ami a hónaphoz vagy az ahhoz választott témához kapcsolódik. (De ne felejtsd el ezt a szöveget is bemásolni, hogy a te jelölted is kitalálhasson valamit!)

 

Válaszok

1. Melyik a kedvenc évszakod és miért?

Régen biztosan a tavaszt mondtam volna, de mostanság az elmarad. Talán a nyarat mondanám amúgy mostanság már, mert nagyon várom a nyaralást és magát azt a „sok” szabadságot. Azt szeretem a nyárban, hogy sokkal többet iszom folyadékot és csomó limonádét ihatok, ami jó sok jéggel az igazi nálam.

 

2. Milyen évszakokat érintenek a történeteid? Van köztük domináns, vagy ami ritkán kerül elő?

Általában a nyár szokott többször megjelenni, esetleg a kora ősz. Szerintem ennek az az oka, hogy régebben mindig nyáron írtam, de akkor rengeteget, és ez egyszerűen megjelent az írásaimban is.

De már minden évszakot érintettek a történeteim, ha jól emlékszem. Konkrétan a MaSzaT trilógia érinti majd mind a négy évszakot, az szándékosan olyan.

 

3. Van olyan történeted, ahol másmilyenek az évszakok, mint nálunk?

Nincs. Igazából az évszakok megváltoztatásához szerintem alapvetően kell valamennyire földrajzi utánkutatás, ami sok esetben számomra már a túl sok kutatás kategóriájába esik – ettől függetlenül bármikor előfordulhat, hogy szükségem lesz évszak-variálásra.

 

4. Kihasználod az évszakok adta lehetőségeket az írásaidban? (Ha nem, akkor remélem, most kaptál egy ötletet. ;))

Hát, ha jól értem a kérdést, akkor valamennyire igen. Van novellám, ami nyáron a Balaton partján játszódik, amivel kihasználom a nyár-strand-Balaton lehetőséget. A tavasz nálam mindig virágba borulás útján jelenik meg elsőként. A tél-karácsony-ajándékozás is megjelenik ott, ahol érintem a telet.

 

5. Változnak az írós szokásaid az évszakokkal?

Nem hiszem. Régen változtak, mert nyáron éjszakába nyúlóan írtam az étkezőasztalnál, de aztán felnőttem és a nyári szünet elmúlt. Legutóbb például novemberben írtam sokat, pedig nem gondoltam volna, hogy ez megtörténik. Jelenleg örülnék, ha lenne írós szokásom.



Töltsétek Ti is ki a TAG-et, vagy, ha már kitöltöttétek, akkor kommentben tegyétek be, mert kíváncsi vagyok a válaszaitokra.

 

 

Találkozunk legközelebb!

Stella

2 megjegyzés:

  1. Végre eljutottam oda is, hogy körforgásokat olvassak :D
    És még egy nyári gyerek, yayy! Pacsi :D
    Jajj, de hiányoznak azok a féktelen nyári szüneti körmöléseket, akkor valahogy olyan könnyűnek tűnt minden... Csak úgy pörögtek az oldalak. Azóta kicsit munkásabb, és sokszor előfordul, hogy mire végre belehelyezkedek egy világba, egy karakterbe, addigra el is ment az összes szabadidőm, pedig még egy szót se sikerült írnom.
    (Bár azért így sem sírom vissza az iskolás éveket. Csak azt a sok szünetet XD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értelek :D
      Az iskolás évek nem hiányoznak, de a VAKÁCIÓ igen - igen, így csupa nagybetűvel. Az éjszakai írások, az, hogy kb. egy nap alatt 3 fejezetet írtam meg (jó, olyanok is voltak :D). Annyira hiányzik az, hogy kicsit pihenjek.

      Törlés